Citat:
Ursprungligen postat av
mongerman
Tack för att du delar med dig! Skulle du säga att massagen var av en sådan bättre kvalitet på dessa ställen att det motiverar besök de gånger man inte är ute efter extra tjänster ?
Massagen var överlag bättre men jag kan också säga att det finns ställen med snygga tjejer som ger extra och utöver det bra massage. Men i det fall man bara vill ha massage så är det nog värt det, dels för att du slipper ta diskussionen om att extra inte önskas vilket ibland leder till en väldigt passivt genomförd massage eller i värsta fall rejält sura miner vid nekande.
Jag upplever också att renligheten var bättre än genomsnittet samt att de var proaktiva i att se till att man inte stördes av telefonsamtal och drop-in. Om jag skulle ha kombinationen av stark längtan efter seriös massage och kraftig coronaångest (återanvända handdukar och liknande) skulle jag välja ett sådant ställe så länge massösen inte är både svettig och hostar.
Just det: tiden hålls också på alla de recenserade ställena, något var till och med 10 minuter över den avtalade timmen.