Citat:
Ursprungligen postat av
--cory
Tror att både män och kvinnor skulle må bättre av att vara i celibat och ha en lång dejtingperiod innan sex blir involverat. Man kan bli knäpp av sex och det kan vara ett beroende. Hon träffade andra och ljög. Inte så sjysst och det hjäper kanske inte dig att jag säger att otaliga män gör samma sak. Så skulle säga att det är ett mänskligt destruktivt fenomen än någon slags "borderline kvinna" fenomen. Ja kvinnor blir kallade käppa för att de har ett irrationellt beteende. Men om hon faktiskt var gravid och gjorde abort är det en otroligt tung sak att göra, även fast vi i västvärlden försöker förminska det och säga att det är ingenting och att barn inte är nånting innan de föds. Okej off topic. Mitt bästa tips är att sluta dricka, röka och knulla runt så kommer livet lösa sig om du ser bara kvinnor som vänner, inte springer hem till dem och håller på utan ses på caféer eller dylikt.
Fattar inte vart mänskligheten är på väg med allt knull hit och dit
Jag knullar inte runt, jag dricker väldigt sällan och röker väldigt sällan.
Sist jag var på krogen var under julen 2018 och vet inte sist jag drack mer än 5 öl eller motsvarande i starksprit.
Röker Cannabis 1-3 gånger i månaden på sin höjd. Ibland inte på 3 månader, ibland inte 6 månader, ibland inte på 12 månader..
Så det är knappast något problem i mitt liv och har aldrig varit mer än det klassiska festandet när man var ung. Förstår inte ens hur du kan hänga upp dig på det.
Vi kände varandra som sagt litegrann sen innan, mest flyktigt. Men i vanliga fall var det många år sen jag gick hem med nån från krogen. Minns ärligt inte senast. Sen var det ju knappt från krogen och vi var inte nämnvärt berusade. Var mer en AW. Dock håller jag med om att det knullas runt för mycket och jag har i normala fall alltid haft uppfattningen i vuxen ålder om att det är bättre att träffas ett tag först. Det var ju därför jag, precis som jag skrev i trådstarten, att det var helt okej att vi inte skulle ha sex när det höll på att bli det först.
Förminskade inte hennes abort, jag var extremt stöttande och sa att jag verkligen var redo att ta mitt ansvar oavsett vad hon valde, jag erbjöd mig att följa med och bo hos henne efteråt om hon gjorde abort för att finnas med henne helt enkelt. Ville hon behålla sa jag att jag var redo att ta mitt ansvar, precis som jag skrev i trådstart, innan allting kom fram om att hon träffade andra och ragga runt på tinder. Då krävde jag abort om det var mitt barn. Vilket hon såklart inte kunde svara på när sanningen kom fram, trots att hon innan jag lista ut vem det var, sagt att det här var mitt barn och jag trodde på det i säkert en hel vecka.