Citat:
Haha! Jävlar du, det där var en mörk beskrivning. Men ganska sanningsenlig. Dock gick det ju inte så långt och det var väl mest jag som avslutade det i och med jag började rota i allt. Min syster och mamma var ju extremt bra att ha här. Önskar jag hade kvar farsan. Han var bra på sånt här. Jobbade inom psykiatrin också. Vet han sa till mig om en kompis något år innan han gick bort att min kompis träffade en tjej som hade borderline light(det är ingen diagnos, men man kallar tydligen det slarvigt för Borderline-light utan att det är en diagnos när man inte lever upp till mer än 60% av symptomen). Förstod inte riktigt vad han menade. Men det har tagit slut mellan dem och det han har berättat känner jag igen till viss del. Han blev rejält kuvad där. Fast han har också alltid haft lite svårt för att sätta ner foten mot kvinnor haha. Du låter inte speciellt förstörd o du tycks inte tagit så mkt stryk, du stod på dig, du gjorde allt rätt. Hon tycktes inte vara så beroende av dig heller vilket antagligen gjorde allt enklare.
I många fall handlar det om att tjejen i slutändan inte kan ändra på sitt destruktiva beteende, men kan samtidigt inte leva utan dig, vilket således gör att hon tvingar ner en till där hon är... Du var kanske påväg men du sa nej o gick din väg direkt. Bra gjort.
Hon tycks ha varit lite dryg o ljugit men varken utgett fysisk eller psykisk misshandel gentemot dig? Då har du nog kommit ut i one piece o det är allt som räknas.
Pågår det längre o du börjar betvivla dig själv som du nästan gjorde är du så kallad gaslighted, o efter manipulation o våld så hamnar man i ett hål av orklöshet o därifrån är det extremt svårt att ta sig ur. Att göra saker man inte vill göra men som hon säger åt en är enklare än att göra saker man vill göra, för en slags inlärd ångestartad känsla svämmar över en som en tsunami varje gång o hon, och ditt nu sönderfuckade sinne, bygger upp murar runt omkring er och hon har koppel kring din hals o du är hennes hund som hon behandlar som skit o du hade önskat att du aldrig träffade henne men du vågar inte säga det rakt ut, o din mamma o din syster skulle aldrig veta.
När du når hit... O hon sen hetsigt dumpar dig o du borde känna frihet men istället saknar henne som en heroinberoende pundare o ditt liv helt saknar mening, det är då du vet att du är förstörd.
Ta hand om dig o kom ihåg detta. Kram.
I många fall handlar det om att tjejen i slutändan inte kan ändra på sitt destruktiva beteende, men kan samtidigt inte leva utan dig, vilket således gör att hon tvingar ner en till där hon är... Du var kanske påväg men du sa nej o gick din väg direkt. Bra gjort.
Hon tycks ha varit lite dryg o ljugit men varken utgett fysisk eller psykisk misshandel gentemot dig? Då har du nog kommit ut i one piece o det är allt som räknas.
Pågår det längre o du börjar betvivla dig själv som du nästan gjorde är du så kallad gaslighted, o efter manipulation o våld så hamnar man i ett hål av orklöshet o därifrån är det extremt svårt att ta sig ur. Att göra saker man inte vill göra men som hon säger åt en är enklare än att göra saker man vill göra, för en slags inlärd ångestartad känsla svämmar över en som en tsunami varje gång o hon, och ditt nu sönderfuckade sinne, bygger upp murar runt omkring er och hon har koppel kring din hals o du är hennes hund som hon behandlar som skit o du hade önskat att du aldrig träffade henne men du vågar inte säga det rakt ut, o din mamma o din syster skulle aldrig veta.
När du når hit... O hon sen hetsigt dumpar dig o du borde känna frihet men istället saknar henne som en heroinberoende pundare o ditt liv helt saknar mening, det är då du vet att du är förstörd.
Ta hand om dig o kom ihåg detta. Kram.
Citat:
Ja exakt, sexet! Alltid kinky, levde alltid upp till mina fantasier och sen efteråt så låg hon med mobilen i 30 min typ och sen duschade och ville gå och lägga sig. Antingen lägga sig eller ligga igen. Vilket jag såklart mer än gärna ställde upp på. Nästan som en nymfoman, aldrig träffat en kvinna som vill ligga 4 gånger om dagen och dessutom riktigt bra sex varje gång. Jag tycker du låter jävligt mogen och hanterade denna situationen på bästa sätt. Jag ryser lite när jag läser det för jag har varit i samma situation fast ännu värre då jag var tillsammans med en riktig borderline brud (hon hade diagnos på papper) i tre år. Dom är extremt manipulativa och jag skulle säga att personlighetsstörningen är synonymt med psykopati.
Det är alltid bra i början och dessa brudar ser oftast väldigt bra ut, extremt bra sex och alltid lite ”kinky”. Dom vet precis vad de gör.
Med mina tre år med denna häxan så skulle jag förlora hela min umgängeskrets på 8 nära vänner. Hon började bråka med deras flickvänner och satte mig ultimatum att ta hennes sida genom manipulation. Dispyt med allt och alla, tillslut var jag ovän med min egna familj.
Det är såhär dom jobbar, hjärntvättar och eldar upp ens självkänsla till den grad att man blir en svag robot som går på autopilot.
Idag skäms jag hur jag kunde kasta bort mitt underbara liv på en sån demon till människa men har nu förlåtit mig själv, det har gått ca 2,5 år nu sen det avbröts.
Det låter som att du kom lindrigt undan ändå genom att inte få barn med denna psykopat och att det inte kom till det stadiet där det spreds rykten om dig till hela stan som inte stämmer.
När det kommer till hur du beskriver att du blivit defensiv så är jag precis likadan och min syn på kvinnor har blivit extremt skadad efter den relationen. Psyket tar rejält med stryk efter man blivit behandlad sådär och man ifrågasätter allt. Tiden läker alla sår.. Ge det tid.
Hur som helst, krya på dig.
Det är alltid bra i början och dessa brudar ser oftast väldigt bra ut, extremt bra sex och alltid lite ”kinky”. Dom vet precis vad de gör.
Med mina tre år med denna häxan så skulle jag förlora hela min umgängeskrets på 8 nära vänner. Hon började bråka med deras flickvänner och satte mig ultimatum att ta hennes sida genom manipulation. Dispyt med allt och alla, tillslut var jag ovän med min egna familj.
Det är såhär dom jobbar, hjärntvättar och eldar upp ens självkänsla till den grad att man blir en svag robot som går på autopilot.
Idag skäms jag hur jag kunde kasta bort mitt underbara liv på en sån demon till människa men har nu förlåtit mig själv, det har gått ca 2,5 år nu sen det avbröts.
Det låter som att du kom lindrigt undan ändå genom att inte få barn med denna psykopat och att det inte kom till det stadiet där det spreds rykten om dig till hela stan som inte stämmer.
När det kommer till hur du beskriver att du blivit defensiv så är jag precis likadan och min syn på kvinnor har blivit extremt skadad efter den relationen. Psyket tar rejält med stryk efter man blivit behandlad sådär och man ifrågasätter allt. Tiden läker alla sår.. Ge det tid.
Hur som helst, krya på dig.
Som tur är avsluta väl jag i tid, till skillnad från dig. Hoppas bara på att du återhämtar dig också. Tror inte vi blivit förstörda egentligen. Tror bara vi upplever saker som män som män aldrig tidigare upplevt. Och det ställer till det lite, för vi kan inte agera som män och stämma i bäcken, för då är man mansgris, aggressiv osv... Även om du inte alls gör något våldsamt, utan bara säger ifrån.
Jag drar mig till minnes nu också att hon berättat om sitt ex som ska "ha hällt öl över huvudet på mig" enligt henne, när hon inte ville ha sex.
Men med mig knulla hon 4 gånger om dagen oavsett om vi träffades 2 dagar i rad eller 3 dagar i rad.
Låter inte riktigt som det stämmer överens med verkligheten. När jag frågade om hon anmälde och vad hennes familj sa så svarade hon "berättade aldrig för nån, pga skammen".
Vadå skammen? Att få öl över huvudet? Det är väl han som ska leva med skam då? Jag kan förstå kopplingen mellan en våldtäkt och skammen. Men att någon hällt öl över dig och skam? Nä... låter som en ihopdiktad historia för att jag ska haja till och tycka om henne mer och förstå "hur sönder hon är" typ och bara säga ja till allt och dansa efter hennes pipa. Det förstår jag nu när jag tänker på det. Men där och då tänkte jag inte så. Tyckte synd om henne oh hon fick verkligen mig att tro på det här med skammen och att hon inte ville ha sex. Jag tror numera att hon provocerat honom till den milda grad att han inte längre kunde hålla huvudet kallt längre. Om det nu ens har hänt.