Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
För dom som tvekar över att LW raggade på gifta män och kontaktade dom på nätterna kanske detta inlägg kan bekräfta? Även om just denna gubbe kanske inte var gift?
Jag läste i Fup i vittnesmål från Lenas väninna N. Olsson att Lena 2017-2018, hade en intim relation med Anders L, som också Olsson kände. Till henne sa Lena att Anders var snygg, men att det saknades något i personligheten eller karisman.
Anders var den som hörde av sig till missing People för ett sök angående Lena. Han har på Panzers lista ringt henne 8 ggr när hon försvann om jag inte minns fel.
På ett annat ställe i Fup läste jag att denne Anders hade redan en kvinna, oklart om de var gifta, när han Lena umgicks. Anders ville att Lena skulle sluta ha ett parallellförhållande med honom och Stefan.
Läste också att Lena sagt till ytterligare någon person i Fup att relationen med Anders var knepig eftersom han hade en kvinna.
Kristin nämnde i sitt förhör att det inte var första gången Lena hade ihop det med gifta män, angående Stefan. Tror det var hon som var orolig att Lena skulle få ihop det med Jerry också, som hade sin sambo, Lena I.
Ännu en väninna, minns inte namnet, talade om gifta män och Lena, vid sidan om Stefan.
Sedan kände sig Lena sig taskig mot Mattan, för att hon var otrogen mot honom med Stefan. Ni får läsa igenom alla förhör med Lenas vänner, då blir det tydligare.