Citat:
Ursprungligen postat av
kronhorkuken
Man kan tro att flashback består av 10 pers som har järngrepp på alla som går in och läser
Tro mig, ingenting är enat. Men att folk önskar att det vore så är mycket tydligt.
Att Anty rök sist, där var flashback inte på något sätt "avgörande" för det resultat kan jag tala om. Men jag tror folk fått för sig det.
Hahaha jag har tänkt på samma sak där. Bara för att någon går in och postar varje halvtimme att Lennie ska ut betyder inte det att jag kommer att rösta därefter.
Angående Anty var det väl en hel facebook-grupp som gick ihop också samt att mobbar-anda inte går hem hos svenska folket.