2020-03-09, 12:14
Medlem
Killarna kommer att lessna på att ha 20 frågor när tjejerna är med
2020-03-09, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Det är ju för att han börjat tröttna på Amilia. Har du inte sett hans blickar när hon klänger, han studsar ur sängen, vänder ryggen till.

Han vill ju att Sami vinner så då gillar han troligtvis honom och därför vill han umgås.
Han sa ju att gula är mer hans typ av folk.

Jag kan behålla honom om han tydligt markerar bort klängiga Amilia
2020-03-09, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Personligen hoppas jag att Vickan eller Lisa åker. Har själv älskat dem i perioder men är så JÄVLA trött på deras skitsnack och dubbelmoral. Som någon nämnde tidigare här har jag fått uppfattningen om att Vickan vänder folk mot varandra - går till en och snackar skit om en person och sedan går till den andra och gör likadant. Typ. Så mycket onödigt irrelevant skitsnack från hennes mun. Och Lisa går runt och skitsnackar hela tiden och är för feg för att verkligen säga vad hon tycker om någon och något till den det berör. Bevis för det är ju allt i Lilla BB.

Absolut att Vickan och Lisa tillför mycket energi, men de behöver fan Lennies hjärta och klarsynthet där inne. Och det funkar uppenbarligen med tanke på Christian som vann förra säsongen.
Jag kommer rösta från hjärtat i alla fall.
Bra skrivit. Exakt så känner jag. Håller med vartenda ord!
2020-03-09, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyLittleTony
Är han tecknad? - Nej
Lisa: är det pojken från Toystory??

Haha det är just därför att jag inte störs om hon är kvar en vecka till. Dessa kommentarer och hopplöshet är underhållande ibland
2020-03-09, 12:17
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag kan behålla honom om han tydligt markerar bort klängiga Amilia
Innan kvällen?
De kommer aldrig att hända senare heller.
När han åker ut kommer Amilia klänga ännu mer på Martin vilket kommer skapa drama.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Nån mer som väntar på Antys senaste You Tube video som ska komma idag? Vi har väl inte glömt henne nu när hon är ute ur Big Brother?
Samma sekund hon åkte ut har jag glömt henne. Så mycket bättre hus och stämning utan henne! Tänker inte ge henne massa views på sina löjliga videor där hon ska förklara sig själv ”Åh de vinklade oss” när vi tittade 24/7. Hon är så jävla korkad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Killarna kommer att lessna på att ha 20 frågor när tjejerna är med

ja verkligen nu är det bara massa gapande en jävla lekstuga
2020-03-09, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Innan kvällen?
De kommer aldrig att hända senare heller.
När han åker ut kommer Amilia klänga ännu mer på Martin vilket kommer skapa drama.

Nej sant därför kommer jag bidra till att han ryker. Han har varit lika rolig som en matta på golvet senaste två veckorna men idag är han så himla ”spexig och rolig” så pinsamt
2020-03-09, 12:18
Medlem
sm0kahontass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag tycker Lennies nya energi i huset är lite väl passande (bara pga att han är nominerad)
Lite pinsqmt. Han har varit sjukt tråkig senaste två veckorna

Håller helt med.
2020-03-09, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sm0kahontas
Håller helt med.

Jag är ändå ung tjej och tycker väl egentligen han ser bra ut men tänker rösta ut honom ändå. Förstår inte hur man kan behålla folk för att de ser bra ut?
2020-03-09, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Man kan tro att flashback består av 10 pers som har järngrepp på alla som går in och läser

Tro mig, ingenting är enat. Men att folk önskar att det vore så är mycket tydligt.

Att Anty rök sist, där var flashback inte på något sätt "avgörande" för det resultat kan jag tala om. Men jag tror folk fått för sig det.
Hahaha jag har tänkt på samma sak där. Bara för att någon går in och postar varje halvtimme att Lennie ska ut betyder inte det att jag kommer att rösta därefter.

Angående Anty var det väl en hel facebook-grupp som gick ihop också samt att mobbar-anda inte går hem hos svenska folket.
2020-03-09, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hampeeeeeee
Vem är vi eniga om ikväll som ryker?
Lisa. Fast vi är inte eniga härinne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in