2020-03-09, 11:32
Medlem
iridescences avatar
De flesta här verkar vilja ha ut Lennie men jag vet inte hur länge till jag orkar höra Victorias röst. Tyckte om henne till en början, hon har bjudit på en del underhållning men nu känns det som att hon går runt och bossar bara. Hon är den typen som leker mamma åt sina kompisars barn.

Martin måste ju vara tråkigast i huset. Han har kanske aldrig behövt utvecklas som person eller skapa någon slags personlighet då folk tycker att han är snygg ändå.

Annars tror jag att Sami, Glasman, Julia och Alex kommer gå långt. Om inte Julia fortsätter gå över gränserna på fyllan dvs :P
2020-03-09, 11:32
Medlem
Bumblebeebees avatar
Ikväll röstar vi UT LISA! Så vi får skåda BB’s första bögjuffs i historien!
2020-03-09, 11:33
Medlem
nån som lyckats lista ut vilket låt det är sami/jassa sjungt på hela natten + morgonen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Bryr mig inte om vad nån annan vill, tänker rösta på att Lisa ska lämna, trots att det lutar åt att de flesta kommer att rösta på Lennie.
Ja majoriteten här kommer rösta ut Lennie. Men jag är med dig. Vi är väl någon 3-4 st iallafall som röstar kvar Lennie

Förresten tror ni Martin var seriös när han sa till Mergim ”Jag är närmst med Alex och Lennie” (av de som hängde löst?) och tror ni det innebär han kanske kommer använda makten till Lennie ifall han vinner? Det verkade konstigt för jag trodde han skulle välja Victoria eftersom hon har klängt på honom konstant sen tävlingen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Se senaste avsnittet av "BBK" så säger dom att dom vill ha ut honom!
Jo Amilia kommer att bli tvungen att lämna sitt sovrum och utforska övriga huset, men ingen kommer att orka med henne och det kommer att bli intriger när hon limmar sig fast på Martin.
Dessutom kommer hon och Mergim att få psykbryt på varandra = bra tv
Men sen dess har Sami ändrat sig. Han vill ha kvar Lennie.
2020-03-09, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Vem vet? Kanske blir så..

Nja, inte när dom säger "gäst" men för mig hade de räckt att han gjorde en Jocke. 24 timmar så hade bara de räddat denna säsongen. Fy fan o se han med toffeln i näven igen
2020-03-09, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Nej jag är ingen allvetare, jag läser bara inlägg folk skriver på div ställen på nätet.
Du kan ju seriöst inte säga emot att de flesta som vill rädda Lennie är kvinnor!? De syns ju tydlig överallt.
Jag är kvinna och tycker Lennie är snygg så du har inte fel

Men dessutom är han så sjukt snäll och gosig. Tycker inte han förtjänar skickas ut pga Mergim och Amilia. Men är väl kanske typiskt ”kvinnligt” att rösta utifrån empati istället för logik vad vet jag?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
+1

Tror fan de kommer banga varandra när Amilia är ute ur bilden
Och vill också se Lennie under skräckveckan, kommer vara som ett litet barn hahaha
Jaaa så spännande att se dem sen när Amilia är ute 😅

Han kommer kissa på sig under skräckveckan 😁
Medlem
Bumblebeebees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nja, inte när dom säger "gäst" men för mig hade de räckt att han gjorde en Jocke. 24 timmar så hade bara de räddat denna säsongen. Fy fan o se han med toffeln i näven igen

Hahaha ellerhur! Underbart!
Medlem
maddo135s avatar
Personligen hoppas jag att Vickan eller Lisa åker. Har själv älskat dem i perioder men är så JÄVLA trött på deras skitsnack och dubbelmoral. Som någon nämnde tidigare här har jag fått uppfattningen om att Vickan vänder folk mot varandra - går till en och snackar skit om en person och sedan går till den andra och gör likadant. Typ. Så mycket onödigt irrelevant skitsnack från hennes mun. Och Lisa går runt och skitsnackar hela tiden och är för feg för att verkligen säga vad hon tycker om någon och något till den det berör. Bevis för det är ju allt i Lilla BB.

Absolut att Vickan och Lisa tillför mycket energi, men de behöver fan Lennies hjärta och klarsynthet där inne. Och det funkar uppenbarligen med tanke på Christian som vann förra säsongen.
Jag kommer rösta från hjärtat i alla fall.
2020-03-09, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Hej flashback vem röstar vi ut idag Lisa eller Lennie?
Jag kommer rösta ut Lisa för hon är sliskig och har hybris.
2020-03-09, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Ikväll röstar vi UT LISA! Så vi får skåda BB’s första bögjuffs i historien!
Äntligen någon som förstått 👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in