Citat:
Ursprungligen postat av
DeVaLaGott88
Jaja de får dom se, men tänkte mer på veckan som gått
Fast frågan var ju om Amilia skulle få se om hon gjort fel under tävlingen?
Varpå du svarade nej.
"Kommer de få se klipp från tävlingen ikväll? Undrar om Amilia har förstått att hon gjorde fel?"
"Nej, dom får typ inte se någonting som vi får se."