2020-03-09, 11:37
  #55993
Medlem
Bumblebeebees avatar
Nån mer som väntar på Antys senaste You Tube video som ska komma idag? Vi har väl inte glömt henne nu när hon är ute ur Big Brother?
2020-03-09, 11:37
  #55994
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag är kvinna och tycker Lennie är snygg så du har inte fel

Men dessutom är han så sjukt snäll och gosig. Tycker inte han förtjänar skickas ut pga Mergim och Amilia. Men är väl kanske typiskt ”kvinnligt” att rösta utifrån empati istället för logik vad vet jag?
Haha.
Nej empati gör inte bra tv
2020-03-09, 11:38
  #55995
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Nån mer som väntar på Antys senaste You Tube video som ska komma idag? Vi har väl inte glömt henne nu när hon är ute ur Big Brother?
Antonia är en sådan som säger "Video kommer imorgon", så går det en och en halv månad innan videon kommer upp. Så har inte alltför stora förhoppningar om att den faktiskt kommer komma ut idag. Men ja, jag väntar också.
2020-03-09, 11:38
  #55996
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Nån mer som väntar på Antys senaste You Tube video som ska komma idag? Vi har väl inte glömt henne nu när hon är ute ur Big Brother?

Sååå yesterdays news. Patetisk är hon
2020-03-09, 11:39
  #55997
Medlem
Gillar ni Sami så behåll Lennie.
Sami vill ha kvar honom, tycker han är soft och rolig när de leker 20 frågor.
Han sa det innan. Lennie blir ju helt till sig när de leker den leken 😅
2020-03-09, 11:39
  #55998
Medlem
Bumblebeebees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Antonia är en sådan som säger "Video kommer imorgon", så går det en och en halv månad innan videon kommer upp. Så har inte alltför stora förhoppningar om att den faktiskt kommer komma ut idag. Men ja, jag väntar också.

Hon är så tillgjord i sina stories. Jag gillar inte henne.
2020-03-09, 11:39
  #55999
Medlem
sm0kahontass avatar
Snälla folket tänk. Om Lennie är kvar kommer han kunna rädda Amilia och Mergim i fortsättningen om han vinner makten. Vi kanske aldrig blir av med dom två tack vare han. Han vinner ju många tävlingar. Ut med Lennie!!!
2020-03-09, 11:40
  #56000
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Haha.
Nej empati gör inte bra tv


Glöm inte att Christian som var en snällis vann förra BB
2020-03-09, 11:41
  #56001
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Nej mergim, VI behöver inte lennie, DU behöver lennie.

Precis så är det.
2020-03-09, 11:44
  #56002
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jaja de får dom se, men tänkte mer på veckan som gått

Fast frågan var ju om Amilia skulle få se om hon gjort fel under tävlingen?

Varpå du svarade nej.


"Kommer de få se klipp från tävlingen ikväll? Undrar om Amilia har förstått att hon gjorde fel?"

"Nej, dom får typ inte se någonting som vi får se."
2020-03-09, 11:45
  #56003
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DFrost
Fast frågan var ju om Amilia skulle få se om hon gjort fel under tävlingen?

Varpå du svarade nej.


"Kommer de få se klipp från tävlingen ikväll? Undrar om Amilia har förstått att hon gjorde fel?"

"Nej, dom får typ inte se någonting som vi får se."

Jag rättade mig, och personen fick svar på frågan
2020-03-09, 11:45
  #56004
Medlem
Vem är vi eniga om ikväll som ryker?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in