Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Jag tycker Lennies nya energi i huset är lite väl passande (bara pga att han är nominerad)
Lite pinsqmt. Han har varit sjukt tråkig senaste två veckorna
Det är ju för att han börjat tröttna på Amilia. Har du inte sett hans blickar när hon klänger, han studsar ur sängen, vänder ryggen till.
Han vill ju att Sami vinner så då gillar han troligtvis honom och därför vill han umgås.
Han sa ju att gula är mer hans typ av folk.