2020-03-09, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
alla härinne vil ha ut lisa men inte ikväll . lisa vann förra veckan en utröstning mot storfavoiten anty det var dock pga att ALLA ville ha ut anty därför alla röstade lisa. Lisa har egentligen inget stort stöd ute bland folket därför används hon som en bricka i spelet av oss här på flahback

flashbacks plan är hela tiden att sami ska vinna därför bygger vi spelet ut efter det det innebär tyvärr att lennie måste lämna ikväll som en del av pusslet

Lisas min när hon åker 🤣🤣🤣
Hon tror ju hon är storfavorit för hon slog ut Anty.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Ni ser väl att Lennie tillför mer än gnäll Lisa och survickan.

Lennie har ju börjat tröttna på Amilia har ni missat det.

Sami gillar Lennie och vill ha honom där och Lennie vill att Sami vinner BB. Så han kommer hålla Sami om ryggen.
Tittar och lyssnar ni inte?

LISA UT LISA UT LISA UT

+1
Medlem
räddas lennie oavsett vem som vinner makten så är lisa nummer 2
2020-03-09, 12:10
Medlem
De leker gissa vem leken igen
2020-03-09, 12:10
Medlem
Vickan åker idag. Sist in av de 3
2020-03-09, 12:11
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Varför vill folk ha ut personen som verkar snällast och mest genuin?

Sure att folk vill ha bra tv, men Lisa springer ju bara runt och gnäller medan Victoria snackar skit och grinar. Lennie är ju en del av inredningen och verkar lite polare med allt och alla

Näe, jag vill nog ha ut Lisa.

EXAKT såhär!!! Och om det här med ”bra TV”, ja det gör väl Sami också men han springer ju inte runt och snackar skit bakom folks ryggar liksom. Ett bevis på att en kan göra bra TV utan att vara en rövhatt.
2020-03-09, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag tycker Lennies nya energi i huset är lite väl passande (bara pga att han är nominerad)
Lite pinsqmt. Han har varit sjukt tråkig senaste två veckorna
Det är ju för att han börjat tröttna på Amilia. Har du inte sett hans blickar när hon klänger, han studsar ur sängen, vänder ryggen till.

Han vill ju att Sami vinner så då gillar han troligtvis honom och därför vill han umgås.
Han sa ju att gula är mer hans typ av folk.
2020-03-09, 12:12
Medlem
missprisonmikes avatar
Jag hoppas att Lisa åker, Amilia kommer chockas då hon tror att Lisa är den starkaste i huset (Som körde ut enligt henne super populära Anty!) och jag orkar ärligt talat inte en vecka till av allt gnäll, gråt och snorpetande som Lisa tillför i huset.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Kommer posta detta varje heltimme för att alla ska se det

IKVÄLL RÖSTAR FLASHBACK PÅ LENNIE OM TILLFÄLLE GES

Lennie är stark på tävlingar vilket innebär att han skaffar sig immunitet eller ännu viktigare vinner makttävlingen vilket innebär att han fortätter rädda mergim/amilia i framtiden.

lisa är en sopa på tävlingar vilket resulterar i att hon alltid kommer sitta nominerad därav kan hon lätt användas som en bricka i spelet (även martin,izabella ingår där) och plockas ut om 1-3 veckor

DÄRFÖR SKA FLASHBACK RÖSTA PÅ LENNIE IKVÄLL ÄVEN OM VI GILLAR HONOM MER ÄN LISA/AMILIA
Bra skrivet!
Citat:
Ursprungligen postat av Familjenhasselblad
Härskarteknik eller svordomar fungerar inte på mig. Dessutom så är inte kontot reggat i närtid i relation till BB.

Lisa får min röst.

Kolla Lennie nu på liven, levererar och pratar på!
Oj vilket tillfällighet att han plötsligt hörs just idag
Medlem
Edward cullen söker de tror jag
2020-03-09, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missprisonmike
Jag hoppas att Lisa åker, Amilia kommer chockas då hon tror att Lisa är den starkaste i huset (Som körde ut enligt henne super populära Anty!) och jag orkar ärligt talat inte en vecka till av allt gnäll, gråt och snorpetande som Lisa tillför i huset.
Bästa inlägget 👍
2020-03-09, 12:14
Medlem
MyLittleTonys avatar
Är han tecknad? - Nej
Lisa: är det pojken från Toystory??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in