2020-03-07, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Fair enough, skulle ändå vilja se hur han är utan Amilia och Mergrim innan jag flyttar han till en top 3 lista, men fattar hur du tänker, han verkar vara en schysst kille.
Jag vill han ska vara kvar längre än Amilia och Mergim!

Men min favorit just nu är fortfarande Julia och jag vill hon ska vinna. Har alltid diggat Sami men Julia känns mer äkta.
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hon liknar verkligen Anna Book, Sveriges vidrigaste människa.
1. Total hybris. Anser sig själv vara en stoor stjärna, och mycket bättre än alla andra.
2. Lögnaktig. Så lögnaktig att hon tror på sina egna lögner.
3. Falsk. Kan hugga sin "bästaste" vän i ryggen för minsta fördel.
4. Noll verklighetsuppfattning. Tror hon är vacker och sexig.
5. Offerkofta de luxe. Aldrig hennes fel, bara de andra dumma hatarna.
6. Egoistisk. "Jag, jag, mig, mitt, mina, jag, och mig" Hela j-a tiden.

Och det var bara mina objektiva synpunkter. Skall jag vara elak kan jag tillägga "osmakligt fläskfet" samt förmodligen svettstinkande också.
Det sista vet jag dock inget om då jag tackolov aldrig träffat henne, men hon har en ordentlig svettaura.
Ett riktigt skalpkvalster med andra ord😅😂
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Jag blir snart lesbisk på Julia. Hon tom snackar likadant som mig, en sann tvillingsjäl.

JULIA FTW!!

Haha är du en sån där punkbrud som skulle slicka GG Allain i arslet som frukost?
2020-03-07, 01:58
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertGalbraith
Vad sa han? Hörde inte för de viskar så jävla dåligt.

Han sa till Vickan att han satte henne på plats att hon inte var utfryst m.m. Vad jag hörde så satt han mest och lyssnade och höll med lol.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Håller med. Lennie är fin som fan! Blir glad när Lennie är glad, för det förtjänar han att vara.
Han är ju för härlig när han skrattar och studsar runt och tjuter av glädje som ett litet barn
Medlem
Killthepoors avatar
Jaha godnatt på er, vi hörs imorgon😁
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Han vet inte själv vad han gör. Det jag menar. Gör ju bort sig. Ska låtsas vara smart som vissa andra gamers där inne

Har inte läst det du skrivit. Trodde bara jag missat ett syfte någonstans.
Medlem
”Den fantastiska fyran” i rosa rummet. Anty, Mergim, Amilia och Lenny. Det var dem här som var fastklistrade och inte lät Alex samt Lisa ta del av alla deras planer trots att de kom överens om att Pink Rook tillsammans skulle få ut de i det andra rummet. Men när det väl handlade om läggmatch så lade Anty fram planen att Mergim, Alex eller Lisa kunde lägga sig för att de skulle kunna få fler personer säkra och därmed få större chans att rädda sin vän som sitter löst. Lennie blev ett oskyldigt offer i dessa sammanhang då han klickade med ”denna fyra”. Nu när Anty åkte ut förra veckan förstördes alla deras planer och Amilia försöker nu framställa att hon aldrig har tillhört denna fyrmannagrupp och att hon aldrig klickat med Mergim. Hon försöker nu skylla allt på Mergim, dels händelserna mellan den samt att han också är huvudpersonen tillsammans med Anty i denna grupp som alltså planerade läggmatcher, snackade rejält med skit om andra, samt frös ut andra.
2020-03-07, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Så skönt att Anty försvann. hon drog ner alla i sovrum2
Tycker Amilia också är en stark bidragande faktor till den dåliga stämningen, för hon försöker vara på både Lennie/Mergims sida och Lisa/Alex sida. Hon är den största spelaren detta året och jag tror fan snart hela svenska folket har tröttnat på henne. Vi härinne har ju tröttnat sen dag 2.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Hon liknar verkligen Anna Book, Sveriges vidrigaste människa.
1. Total hybris. Anser sig själv vara en stoor stjärna, och mycket bättre än alla andra.
2. Lögnaktig. Så lögnaktig att hon tror på sina egna lögner.
3. Falsk. Kan hugga sin "bästaste" vän i ryggen för minsta fördel.
4. Noll verklighetsuppfattning. Tror hon är vacker och sexig.
5. Offerkofta de luxe. Aldrig hennes fel, bara de andra dumma hatarna.
6. Egoistisk. "Jag, jag, mig, mitt, mina, jag, och mig" Hela j-a tiden.

Och det var bara mina objektiva synpunkter. Skall jag vara elak kan jag tillägga "osmakligt fläskfet" samt förmodligen svettstinkande också.
Det sista vet jag dock inget om då jag tackolov aldrig träffat henne, men hon har en ordentlig svettaura.
Så jävla bra skrivet.
420 hjärtan till dig.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Vad är det viktoria och jasmine ska pranka med ägg? Vem ska prankas?

Hahaha fattar inte vad dem håller på med, men jag gillar det
2020-03-07, 02:01
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
flera har sagt det under kvällen, och första gången fläcken uppenbarade sig var den redigt bajsbrun.

Jag lovar dig att flera killar i den här tråden mer än gärna skulle vilja tugga hennes trosor rena.
Men sådana perverzitäten håller väl inte du på med mein liebshen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in