2020-03-07, 01:52
Medlem
maddo135s avatar
Vänta lite nu här, var inte beredd på att Alex spelade ett spel precis haha? Vad ska han göra med infon han fick från Amilia?
2020-03-07, 01:52
Medlem
kendallos avatar
Vad är det viktoria och jasmine ska pranka med ägg? Vem ska prankas?
2020-03-07, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Mytar han nu eller sa han dem grejerna när DC var på dem andra?

Vad sa han? Hörde inte för de viskar så jävla dåligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
I min hjärna just nu känns det som att Amelia försöker få ut Mergim för att slippa tävla om Lennies uppmärksamhet. Hon säger att nästa gång Mergim lackar ska hon gå till produktionen och kräva att han ska ut (uppfattar jag det som) samtidigt som hon går runt och snackar skit om honom. Som att hon vill provocera fram ett bråk som får han att lacka ur igen så han ryker. Så sjukt äckligt, spyr på henne.
Det är exakt detta hon kör med. Hon är extremt smart när det gäller ”mindfuck”. Hon är så sjukt manipulativ. Hon har ju många fördelar jämfört med Mergim, som exempelvis hennes verbala och sociala kompetens och att hon inte har kort stubin. Mergim kommer ju aldrig någonsin kunna ”klå” henne vad gäller det. Han kommer alltid framstå som en omogen, aggressiv kille med kort stubin. Hon utnyttjar hans svaghet, vilket är att han har extremt dåligt självförtroende och svårt att hålla sina känslor i styr. Hon vet att om hon får alla andra till att se honom som en gärningsman så kan hon lyckas få ut honom så småningom. Det är ju väldigt lätt att få alla i huset till att se honom som en elak person rakt igenom, utifrån vad de har sett. Det de inte har sett är hans samtal med psykologen och hur han öppnade upp sig för Lennie och Amilia och säger han vill ha deras stöd, och han la även till han vet han inte är en bebis som ska ha någon som tar hand om honom, men kanske hjälp med att dras bort från situationer där han tappar det. Amilia satt där och sa hon absolut skulle finnas där för honom för att sedan sitta med Alex och hånskratta åt Mergims besök med psykologen och hans nya tankesätt. Då är det ju rätt tydligt att Amilia inte vill att Mergim ska lyckas förändras.

Istället för att slösa all sin energi på att snacka skit om Mergim och mobba honom bakom hans rygg så kan hon väl börja med att fixa disk och laga mat nu när hon har köksvecka.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Vänta lite nu här, var inte beredd på att Alex spelade ett spel precis haha? Vad ska han göra med infon han fick från Amilia?

Han vet inte själv vad han gör. Det jag menar. Gör ju bort sig. Ska låtsas vara smart som vissa andra gamers där inne
2020-03-07, 01:54
Medlem
Absolut, ursäkta
2020-03-07, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hon liknar verkligen Anna Book, Sveriges vidrigaste människa.
1. Total hybris. Anser sig själv vara en stoor stjärna, och mycket bättre än alla andra.
2. Lögnaktig. Så lögnaktig att hon tror på sina egna lögner.
3. Falsk. Kan hugga sin "bästaste" vän i ryggen för minsta fördel.
4. Noll verklighetsuppfattning. Tror hon är vacker och sexig.
5. Offerkofta de luxe. Aldrig hennes fel, bara de andra dumma hatarna.
6. Egoistisk. "Jag, jag, mig, mitt, mina, jag, och mig" Hela j-a tiden.

Och det var bara mina objektiva synpunkter. Skall jag vara elak kan jag tillägga "osmakligt fläskfet" samt förmodligen svettstinkande också.
Det sista vet jag dock inget om då jag tackolov aldrig träffat henne, men hon har en ordentlig svettaura.

Instämmer på allt! HOPPAS HOPPAS HOPPAS hon blir ställd mot Lisa i utröstning så hon åker på samma nitlott som Anty, det var så jädra skönt att hon åkte mot Lisa.
2020-03-07, 01:55
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Nej, hon har inte skit i röven

flera har sagt det under kvällen, och första gången fläcken uppenbarade sig var den redigt bajsbrun.
2020-03-07, 01:55
Medlem
Jag vet att detta är ett spel men bland det fulaste man kan göra enligt mig är att godta någons ursäkt men sen snacka vidare som att ursäkten aldrig hänt. Fega jävla svin säg då att ursäkten inte passar. Du ser ut som en idiot ändå.
2020-03-07, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Amilia är en fet kossa som har som vanligt limmat sig fast vid Lennie eller Martin o sen som vanligt snackat skit

Mergim har varit rolig o växt, hoppas vi får se den här sidan mer av honom

Lisa har gråtit två gånger tror jag

Glasman är ledsen för han förväntade sig en stående ovation för att han ska inte dricka mer ikväll o lör o mån, för att Lisa bråkade med honom gällande alkoholmängden folk får i sig, dvs att de skiljer sig mellan personerna o hon tyckte det var provocerande. När han avslutade sitt nykteristtal så sa BB att slussen är öppen o det fanns mer alkohol. Det var roligt

Fettot sitter fortfarande o snackar skit

Lennie är söt

Vickan försöker manipulera Martin för hon vill att han ska rädda henne

Julia bjuder på sig själv som alltid, perfekt för BB o underbar person

Sami tapetserade

Martin, orkar inte. jAg GiLlAr DiG till jassa sa han, helt trött människa

Säkert massa mer men har inte sett hela kvällen o säkert glömt saker

Allt är som vanligt då med andra ord!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Va vem. Ropade du på mig

Nej, universum ropade på dig, jag är bara ledning. <3

Men nu har tjejerna tappat det, gömmer sig i hålrum och viskar till varandra.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
flera har sagt det under kvällen, och första gången fläcken uppenbarade sig var den redigt bajsbrun.

Okej, pinsamt isåfall

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in