2020-03-07, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
vem pratar alex o jasse om?

anty
2020-03-07, 15:06
Medlem
Säga vad man vill om Antonia, men att sitta och trashtalka henne när hon redan åkt ut är fan fult gjort. Skärpning, Alex (och Jasmine, men det är ju Alex som är den drivande).
2020-03-07, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Stängde de av för att glas o sami pratade om ligg eller vadfan är detta för skit
Vad dom pratar om under censuren får vi aldrig veta då dom slår av innan det samtal , det behöver inte ens ha med det dom pratar om det sista vi hör o göra , liven är 2-3 min efter
2020-03-07, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Säga vad man vill om Antonia, men att sitta och trashtalka henne när hon redan åkt ut är fan fult gjort. Skärpning, Alex (och Jasmine, men det är ju Alex som är den drivande).

Håller med. Alex framstår som en fett bitter människa nu. Finns inget värre än att prata skit om någon som inte ens har en chans att försvara sig. Fan vad Alex spelar på detta nu.
2020-03-07, 15:10
Medlem
__Alez__s avatar
Amilia är körd haha.
2020-03-07, 15:12
Medlem
Tycker Jasse och Alex har riktigt översittarbeteende nu. Mår illa.
2020-03-07, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Håller med. Alex framstår som en fett bitter människa nu. Finns inget värre än att prata skit om någon som inte ens har en chans att försvara sig. Fan vad Alex spelar på detta nu.
Exakt så. Han vinner absolut ingenting i spelet på att prata ned Antonia på det här sättet (om han nu skulle använda "det är ett spel"-argumentet som någon slags ursäkt). Det gör han bara för sin egen vinning, för att må lite bättre i sin bitterhet över att han inte fick Antonia så lätt som han trodde.
2020-03-07, 15:14
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten

Jag tycker det är bra. Låt de snacka. En del av Antonias grupp är kvar och det är bra att veta var man har dem.
2020-03-07, 15:17
Medlem
riskns avatar
Tycker det är fult att Alex och Amilia fördömer Mergims beteende när han skrek på Jasmine för någon vecka sedan. Men när bråket hände och rosa var enade samt hade numerärt övertag så älskade alla det.
2020-03-07, 15:18
Medlem
Fruktdrakens avatar
Jag vill gärna ha kvar Lenny. Han känns som en schyst person. Kan förstå att några vill ha ut honom för att få Mergim i obalans. Personligen är jag av åsikten att Mergim redan kommer i obalans ändå och att ha Lenny som hans stöd är väldigt bra! Låt relationen mellan dem utveckals och blomma!

Jag vill i första hand rösta ut Victoria, men gör inte så mycket om Lisa åker heller.

Mergim och Lenny 😍
Senast redigerad av Fruktdraken 2020-03-07 kl. 15:21.
2020-03-07, 15:20
Medlem
Är det bara min uppfattning att Mergim är bland dom som pratar minst skit i huset nu? Alla hoppar på Mergim på en ganska grov nivå medans hans nivå av skitsnack är mer ytlig. Dessa vuxna människor på 30+ trash talkar verkligen honom. Vet inte men det känns inte bra.

Unpopular opinion: Mergim har börjat bli en av mina favoriter (tillsammans med Sami).
2020-03-07, 15:21
Avstängd
roligt att julia inte ens vet att det är 3 och inte 2 stationer lmao till vega

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in