2020-03-07, 01:19
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han förtjänar fan vinna en miljon efter att ha stått ut med en Blåval hängande runt sig och klängandes dygnet runt!

Nej men jag tycker han är genuin. Han bryr sig inte om spel och taktik vilket han gjorde tydligt idag. Han är lite naiv för han vill verkligen tro det bästa om alla. Det är därför han är den enda som orkar av att vara vän med Amilia och Mergim. Jag tycker han känns äkta. Han försöker inte skapa en personlighet.

Håller med. Lennie är fin som fan! Blir glad när Lennie är glad, för det förtjänar han att vara.
2020-03-07, 01:20
Medlem
Citat:
Ja så kan det också va. Men tycker ändå de borde visa det rättvist från allas håll. Känns som många börjar digga Amilia för hon försöker hänga med Sami och Glasman.

Avskyr hennes dåliga politikerwannabe-babbel
2020-03-07, 01:21
Medlem
herpesvårtas avatar
Årets största pity party pågår i vägghålet nu, offer overallen stickas i porche-takt och småfiolerna spelar sönder.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
I min hjärna just nu känns det som att Amelia försöker få ut Mergim för att slippa tävla om Lennies uppmärksamhet. Hon säger att nästa gång Mergim lackar ska hon gå till produktionen och kräva att han ska ut (uppfattar jag det som) samtidigt som hon går runt och snackar skit om honom. Som att hon vill provocera fram ett bråk som får han att lacka ur igen så han ryker. Så sjukt äckligt, spyr på henne.

Tror också hon kommer försöka provocera Mergin för att få ut honom.
Medlem
Har du tänkt på varför ingen har dig som number one Amilia?

Kanske finns det en anledning?

Eller vad säger du? ditt jävla psykfall!

Noll jävla självinsikt.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Det hon alltid gör. Snackar skit.Olika mäniskor samma skitsnack.Folk här är så less hon så vi bränner av direkt hon blrjar.
Faktum är att jag inte tål att ens SE henne.

Aha. Slog på liven precis nu,så jag har missat hela kvällen. Men jag håller med dig, hon är först ut på min elimineringslista. Hann precis höra henne gnälla om "buhuu jag är inte någons number one". NEJ MEN DU KANSKE SKULLE HA TÄNKT PÅ DET INNAN DU BESTÄMDE DIG FÖR ATT VARA EN JÄVLA GRIS, AMILIA
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Så jävla less på denna Alex. Inte den Alex jag skrattade och älskade. Han försvann med Anty.
Så skönt att Anty försvann. hon drog ner alla i sovrum2
Medlem
In i köket. De fyller varandras munnar med grädde! =)
Medlem
burialhexs avatar
Amolia tar på sig offerkoftan! Oväntat?
Alex fatttar att antonia, amilia, Mergim ville ha dom som offer
2020-03-07, 01:22
Medlem
Citat:
Han förtjänar fan vinna en miljon efter att ha stått ut med en Blåval hängande runt sig och klängandes dygnet runt!

Nej men jag tycker han är genuin. Han bryr sig inte om spel och taktik vilket han gjorde tydligt idag. Han är lite naiv för han vill verkligen tro det bästa om alla. Det är därför han är den enda som orkar av att vara vän med Amilia och Mergim. Jag tycker han känns äkta. Han försöker inte skapa en personlighet.

Jag kan hålla med, han är inte helt olik Simon (som vann 2011).
2020-03-07, 01:22
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Så skönt att Anty försvann. hon drog ner alla i sovrum2

Så sant !
2020-03-07, 01:23
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Man har naglar på fötterna också.

Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Hon gillagillar fötter 😊😊

Då stiger hon ännu mer i min aktning!

Fötter är det vidrigaste som finns på en människa (nåja sinnet är värre, men det varken syns eller luktar) och vill man hålla på med det är man ju en ängel.

JULIA SOM VINNARE AV BB -20!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in