2020-03-07, 01:47
Medlem
Boonks avatar
Hahahaha Alex jävla hjälte. Han spelade bra
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det mest patetiska med Amilia, det måste ändå vara att hon i sin vanföreställning tror att hennes beteende i huset ska gå tittarna obemärkt förbi. Hon verkar på riktigt tro att eftersom hon själv tycker att hon är den enda goda där inne som gör allt rätt, också har tittarna på sin sida, annars skulle hon inte gräva sin grav så här pass djupt, istället för att försöka bättra sig? För det skulle hon fortfarande ha tid att göra om hon började nu.

Utanför är hon är helt körd och den absolut mest hatade där inne (tillsammans med Mergim givetvis). Och det är obegripligt hur hon inte kan förstå och ta lärdom av att Anty åkte av precis likande anledning. Folk är lessna på skitsnack och fulspel, det här är inte PH, och hon kommer aldrig bli en vinnare av BB såvida inte programmet byter ut 70% av sina tittare.

Ena stunden är hon alldeles fantastisk, favorit i BB och så vidare.

Andra stunden säger hon sig vara minst omtyckt i hela huset, tittarna lär inte gilla henne, hon är för fet och så vidare.

Hon har vid flera tillfällen nämnt att hon är två olika personer (den "andra personen" har till och med fått ett namn). Inte tillräckligt extremt för schizofreni. Borderline däremot ... oavsett, en rejäl utmaning att tillbringa tid i huset utan terapi eller mediciner.
Medlem
riskns avatar
Nu snackar Alex skit om Amilia till Jasmine. Vad händer?
2020-03-07, 01:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ja absolut men det som talar emot är hur fruktansvärt okapabel hon är att inse det? Vet inte om hon bara framstår som mer intelligent för att hon är verbal och har fotografiskt minne och bara minns saker andra glömmer lätt.

+1. Kvinnan kan ju inte ha någon självinsikt öht. Det är det som för mig är en gåta, är hon HELT immun mot logiska slutsatser? VARFÖR är du ingens nr1, Amilia? VARFÖR? Är det alla andra det är fel på? Ser du inte den gemensamma nämnaren?
2020-03-07, 01:49
Medlem
Globalisten55s avatar
Alex förstår vilken odräglig sugga Amilia är
2020-03-07, 01:50
Medlem
Phh bra Alex.

Trodde du gick på skitsnacket.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Alex förstår vilken odräglig sugga Amilia är
Det är bra att han ser igenom Amilia.
Medlem
Boonks avatar
Mytar han nu eller sa han dem grejerna när DC var på dem andra?
2020-03-07, 01:51
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
LOL!! Hans gonorréaura måste ökat med minst 30% Vet du om det finns något klipp på det?

+1 judegrisen har soriasis dessutom! wääääk.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Hon tror ju hon kan spela sig igenom till vinsten, hon har 0 insikt att det är vi tittare som väljer om hon ska stanna kvar eller ej och har 0 förståelse för att ingen orkar höra på hennes utläggningar varenda jävla kväll.

Sekunden hon sitter löst är hon gone.

Hon liknar verkligen Anna Book, Sveriges vidrigaste människa.
1. Total hybris. Anser sig själv vara en stoor stjärna, och mycket bättre än alla andra.
2. Lögnaktig. Så lögnaktig att hon tror på sina egna lögner.
3. Falsk. Kan hugga sin "bästaste" vän i ryggen för minsta fördel.
4. Noll verklighetsuppfattning. Tror hon är vacker och sexig.
5. Offerkofta de luxe. Aldrig hennes fel, bara de andra dumma hatarna.
6. Egoistisk. "Jag, jag, mig, mitt, mina, jag, och mig" Hela j-a tiden.

Och det var bara mina objektiva synpunkter. Skall jag vara elak kan jag tillägga "osmakligt fläskfet" samt förmodligen svettstinkande också.
Det sista vet jag dock inget om då jag tackolov aldrig träffat henne, men hon har en ordentlig svettaura.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Jag tål verkligen inte Victoria men trots det är jag nog ok med att Alex kastas ut först. Han har fått fööör mycket luft dom senaste dagarna. Vet att jag i princip får hela fb emot mig när jag säger detta nu men tycker inte Anty förtjänar all skit som har kastats på henne av dom andra DELTAGARNA. Ja, hon har kastat mycket smuts själv men tycker att Amilia till exempel är värre än henne, trots det går alla i huset och ständigt stryker hennes hår.
Hellre kvar Alex än VV Vidriga Viccan. hon kommer direkt någon pratar.
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Vad stolt jag hade blivit om jag hade varit hennes vän på utsidan.

Då hade jag vetat hur hon pratat om mig när jag inte är där.

Så alla ni som är vänner med fettot på utsidan och läser här.

Var stolta över att ha henne som er vän!

Exakt !!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in