2020-03-06, 13:38
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copiadyo
Någon som har hela texten till SVD?
https://forumfiles.com/Tdjdmaf4oa/Soran-Ismail-bem_ter-anklagelserna-om-v_ldt_kt_SvD_zip
Citera
2020-03-06, 13:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
https://forumfiles.com/Tdjdmaf4oa/Soran-Ismail-bem_ter-anklagelserna-om-v_ldt_kt_SvD_zip

Får error på filen när jag försöker packa upp den
Citera
2020-03-06, 13:56
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Får error på filen när jag försöker packa upp den

Här har du filen uppackad: https://minfil.com/Hds3m7f5o0/Soran-Ismail-bem_ter-anklagelserna-om-v_ldt_kt_SvD_pdf
Citera
2020-03-06, 14:17
Medlem
arbetets avatar
Jag har läst artikeln och han fick inte riktigt till det. Han är skyldig så det skriker och det vet han även om han nu är friad. Det blir ingen riktig ursäkt ens en gång. Iofs tror jag att det är svårt i ett sådant här läge att få till en men han försöker inte ens en gång. Han vidhåller att han är friad juridiskt men det räcker inte. Han borde istället lägga sig platt och erkänna sina gärningar rakt av och be om förlåtelse direkt riktat mot kvinnorna han har gett sig på.

Sedan kan han be till sin Gud om att de ska förlåta honom vilket inte är säkert att de gör eller något som de ens har att ägna en tanke åt.
Citera
2020-03-06, 15:32
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen

Citat:
Ursprungligen postat av Bapelsin
Här har du filen uppackad: https://minfil.com/Hds3m7f5o0/Soran-Ismail-bem_ter-anklagelserna-om-v_ldt_kt_SvD_pdf

Tack! <3
Citera
2020-03-06, 15:37
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Jag har läst artikeln och han fick inte riktigt till det. Han är skyldig så det skriker och det vet han även om han nu är friad. Det blir ingen riktig ursäkt ens en gång. Iofs tror jag att det är svårt i ett sådant här läge att få till en men han försöker inte ens en gång. Han vidhåller att han är friad juridiskt men det räcker inte. Han borde istället lägga sig platt och erkänna sina gärningar rakt av och be om förlåtelse direkt riktat mot kvinnorna han har gett sig på.

Sedan kan han be till sin Gud om att de ska förlåta honom vilket inte är säkert att de gör eller något som de ens har att ägna en tanke åt.

Inte ens om att han är del av en problematisk struktur?
Citera
2020-03-06, 16:13
Medlem
En människa som hävdar sig vara oskyldig gömmer sig inte under en sten i flera år som han har gjort. Att den juridiska utgången skulle sluta såhär var självklart. Folk anklagar honom på sociala medier och sedermera anmäler honom-fallen läggs ner i brist på bevis-han anmäler dessa människor för förtal-han är offret i det hela och vinner den juridiska processen. Han borde, som den uttalade feminist och jämställdhetskämpe han är, erkänna för hela svenska folket att han varit ett svin.
Citera
2020-03-06, 16:20
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
En människa som hävdar sig vara oskyldig gömmer sig inte under en sten i flera år som han har gjort. Att den juridiska utgången skulle sluta såhär var självklart. Folk anklagar honom på sociala medier och sedermera anmäler honom-fallen läggs ner i brist på bevis-han anmäler dessa människor för förtal-han är offret i det hela och vinner den juridiska processen. Han borde, som den uttalade feminist och jämställdhetskämpe han är, erkänna för hela svenska folket att han varit ett svin.

Han gömde sig inte bara under en sten, stenen befann sig dessutom i annat land.
Citera
2020-03-06, 16:21
Medlem
Skönt att brodern klarade sig, dessa lögnaktiga svenska schlynor går inte att lita på dom försöker alltid hålla ner en lyckat invandrare. Hoppas han fick en saftig skådesstånd åtminstone.
Citera
2020-03-06, 16:39
Medlem
Dillemnat för soran är ju att när det juridiska systemet låter honom gå så går det ju inte sen o komma o erkänna nått.

Det skulle ju vara detsamma som att underkänna det juridiska systemet förmåga att få fast sexbrottslingar och i sin tur underminera den vikt soran sätter till att ha sluppit undan ett rättsligt efterspel.

Moment 22 liksom.

Därmed får han välja att klänga fast vid juridiken men kommer därmed att framstå som ett ärkesvin i sina försök att å ena sidan hålla fast vid juridiken och å andra sidan försöka framstå som en empatisk människa som aldrig har gjort en fluga förnär.

Den hårda, svartvita och fyrkantiga juridiken krockar med alla försök att framstå som mjuk, känslig och respektfull mot kvinnor. Och det blir en omöjlig situation för sorans trovärdighet att stå på båda dessa ben samtidigt.
Senast redigerad av meetthefockers 2020-03-06 kl. 16:49.
Citera
2020-03-06, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Så nu tycker jag att det är dags att komma ut från sin mörka håla. Hoppas karriären är körd.
Hahaha det är Sverige. En sådan äcklig blatte är det såklart ingen som lyssnar på i första hand. Svensken får skylla sig själv.

Vad hjälper det att blatten får arga blickar när han ödelägger landet med sina pkshower
Citera
2020-03-06, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Han gömde sig inte bara under en sten, stenen befann sig dessutom i annat land.

Att gå ifrån att vara medias gullegris och göra allt som krävs för att få lite uppmärksamhet till att, i det närmaste, inte synas eller höras överhuvudtaget kallar jag för att gömma sig under en sten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in