Exakt samma mer eller mindre, som jag hört länge nu. Och det är inte från någon Jeanette. Jag tror det var så här klarsynta människor upplever honom förr eller senare.
Det känns som man blivit luttrade av all info om SD (plus HD och JG) dessa två år i denna tråden. Ändå blir allt hundra gånger värre när man LÄSER FUP:et.
Vill krama en kvinnlig polis efter förhör
Straffar/torterar sina egna barn
Våldtagit LW och filmat eller fotat det
Planer på att döda barnen
Planer på att döda HD- "barmhärtighetsmord"
Påstår att LW och han har haft sex överallt och blodet sprutat och LW har spottat sperma över barnens cyklar. Sex i hela huset. På hela tomten. I hans och HD´s säng. I barnens sängar. Med barnens cyklar. Och mycket, mycket mer...
Ständiga hot om mord och våld mot LW. Och mot hennes minsta barn.
Pussar sin mamma på MUNNEN
Har fått mensblod i hela ansiktet och tycker det är kul att berätta det
HD har försökt stoppa denna tråd
HD har ständiga "minnesproblem" - ja, det kan man ha under stress. Men svar som "jag vet inte om jag vill svara på det" Skyddar SD in i det sista. Tycker inte hon har skyldighet att medverka i förhör.
Detta slår alla skräckhistorier man kan tänka sig. Oavsett om han mördat LW (vilket han givetvis har gjort), så ska han inte gå lös i samhället. Och inte hans klon HD och ögontjänaren JG, heller.
"Jag ställer mina barn vid ett stup, jag förhör dem i 47 minuter och spelar in det. Min fru tycker som jag. Jag visar upp möss med tarmarna hängande och jag visar bilder på krossade fåglar och grodor. Jag eldar när det är eldningsförbud i hela landet, jag går vad jag vill, jag dödar och hotar vem jag vill och jag är stolt över att jag skadade andra barn när jag var liten. Och jag pussar min mamma på munnen."
Enkelt sammanfattat: My Way or the Higway
Det tar liksom aldrig slut...Jag tror dessvärre inte att detta är det första mordet, våldtäkten eller övervåldet.
Du store grabb som säkert läser här. Tyvärr.

Du har så rätt. "Manwhore". Fast det är bara förnamnen på detta monster och hans anhängare.