Jag tycker OU har varit tråkiga på sistone, det händer inte så mycket. Nej dags för en ny uppgångsperiod, denna stabilisering är urtrist!
Citat:
Ursprungligen postat av
Haddock93
Bra skrivet!
Ja finns säkert en hel del konservativa moderater som gillade detta, vilket säkert är anledningen till att man gjorde det. Många moderater gillar nog inte att M inte vågar säga ifrån gammelmedia och etablissemanget.
Är dock lite nyfiken, vad är det för rykten och vilka moderater?
I kulturutskottet. Ms och KDs medlemmar protesterade inte mot SDs förslag att beordra SVT till riksdagen, och argumenterade inte emot i sak. Enligt S representanter i utskottet. Det roliga är att S tar upp det som ett argument mot dem; att de hatar demokrati och fria medier. Men effekten blir den omvända; det visar sig att partier som representerar 45 % av väljarna tycker SVT är vänstervinklat.
Citat:
Ursprungligen postat av
stevenstills
Ja SD gör rätt som flexar sina muskler och angriper SvT/SR. Det är ett angrepp på makteliten fullt ut. Till och med så mycket att Viktor Barth-Krohn i Expressen fått order från Bonniers att angripa SD vad gäller detta. Rubrik i Expressen på efetmiddagen: "Bråket om SVT gynnar inte SD". Jag har ju gillat Barth-Krohn tidigare men nu blir jag misstänksam mot honom. Men samtidigt antyder hans reaktion att SD är rätt ute. Klockan ringer för svensk DDR-TV och DDR-radio. Liksom klockan ringer även för BBC i London.
Bonniermedia är en kontraindikator. Säger de att något är dåligt för SD så är det bra för SD.
Citat:
Ursprungligen postat av
snigel1
Afs-troll är lättidentifierade😁😁
Vänstertroll och (t)afsare har det svårt i denna tråd där alla är pålästa.