Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Kort inhopp (läser FUP). Om jag ev är på "resande fot"/rörlig som Lena barnfria veckor och kanske bestämmer mig för att sova över hos någon kompis en helg INTE släpar jag med mig originalförpackningarna!
Mirtazapin och Imovane är inget helt ovanligt att finna hos en och samma person. Oxycodone var mest troligt för benet, ja.
Ang det fetade:
Givetvis gör du alldeles rätt i att inte släpa på onödigheter. Däremot behöver du kanske inte avsluta din mening med ett utropstecken?
Inte under dessa snart två år som förflutit sen mordet har det nämnts nånting om LW och läkarbesök gällande den psykiatriska sfären av hennes person. Åtminstone inte som jag sett. Har inte sett att hennes vänner i tråden berättat om några läkarbesök av den karaktären.
Det är alldeles riktigt att man hos en och samma patient kan finna både Mirtazapine och Imovane, men som jag skrev tidigare idag så är Mirtazapine inte det preparat en psykiater med en klar bild av LW hade ordinerat. Du får gärna korrigera mig där om du är av annan uppfattning.
Givetvis finns ju möjligheten att LW vid ett läkarbesök inte varit helt ärlig och uppriktig och i LW:s fall håller jag det t o m som sannolikt. Hon lär knappast ha varit uppriktig utropstecken
Att i sin väska ha en karta Oxycodone utan förpackning där ens namn framgår,
kan ha sina risker: en nitisk polis
kan vid upptäckt börja krångla i o m att preparatet är narkotikaklassat, dessutom i en högra klass än Imovane.
Just saying.