Citat:
Ursprungligen postat av
testocyp
Jag har kollat runt och där finns inte en enda vetenskaplig studie som menar att det hjälper, vissa hävdar på sin höjd att det kan vara möjligt att det kan hjälpa. Ingenting mer än så, vart är studierna som menar på att det hjälper?
Jag länkade dig ett twitter konto, där du kan se hur 50 ton C-vitamin transporteras till Wuhan. Har du sett hur smittan har stoppat i Wuhan? Logiskt tänkande gör att man kan koppla 1+1 är lika med två.. Gör undersökningen själv, det är som folk här länkar maskar osv. Jag har sett flera intervjuer och även pratat med flera läkare som berätta att en mask inte skyddar dig speciellt bra. Vart är deras vetenskapliga artiklar angående maskars skydd osv? Jag gav ett tips, att C-vitamin hjälper emot skydda sig själv. Vill man inte följa rådet så gör man inte det, vill man skydda sig så köper man lite c-vitaminpulver tillsammans med d3 vitaminer. Tar 5-20g c-vitamin per dag, 5000IU D3 vitaminer i två veckor för att sedan sänka sin dos till 2000IU per dag.. Det är ett bättre tips än att köpa mask eller börja preparera sig för domedagen, stänga gränser och skit vilket hade påverkat Sverige otroligt mycket sen vi har satt oss i beroende ställning på import av massivs med varor.