2020-02-27, 00:19
Medlem
Deagle66s avatar
Såg spektaklet.
I vanlig ordning med svt så ska det vinklas till att det är alla andras fel och inte dessa jävla negrer o skit.
Hade inga större förhoppningar heller på programmet.

Lamotte har rätt i det han sa om svensk polis.
Jävla daltande o gullande med parasiterna.
Citera
2020-02-27, 00:30
Bannlyst
Redaktör för kvällens program

Carin.ahlqvist@svt.se
Citera
2020-02-27, 01:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tycker han ser lite jagad ut, och personligen tycker jag inte han behöver ta på sig mer för att få sig en pratstund med de gängkriminella.

Man får komma ihåg att de där knulla-din-mamma-ligisterna är känsliga människor, som vaktar utanför sitt Ica, och de mår jättedåligt av att polisen visiterar dem.

Ja, han såg både jagad och nervös ut.

Han är inte som de vanliga skolade journalisterna. Framstår mer som en samhällskritiker än journalist. Trodde inte han hade någon journalistutbildning, men det verkar han ha enligt Wikipedia.

Varför jobbar han inte på någon tidning, eller är han bannlyst? Han tar tydligen emot donationer, så han har väl inga inkomster på journalistiken.
Citera
2020-02-27, 01:32
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Trollet från Trollhättan. Kan ses på Youtube klädd i metaforisk offerkofta och på TV i faktisk skyddsväst.
Citera
2020-02-27, 04:51
Medlem
swimmingpools avatar
Vilken tönt den där Lamotte är.
Citera
2020-02-27, 05:14
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y-fronten
Ja, han såg både jagad och nervös ut.

Han är inte som de vanliga skolade journalisterna. Framstår mer som en samhällskritiker än journalist. Trodde inte han hade någon journalistutbildning, men det verkar han ha enligt Wikipedia.

Varför jobbar han inte på någon tidning, eller är han bannlyst? Han tar tydligen emot donationer, så han har väl inga inkomster på journalistiken.

Han har jobbat på svt. Han hade nog blivit censurerad om han jobbat på någon tidning likt dn, ab osv.

För övrigt har jag mycket mer respekt för media som tjänar pengar genom att deras publik är villiga att betala än för media som får sin inkomst genom stöld från folket.

Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Vilken tönt den där Lamotte är.

Wow, har läst denna tråden och du bidrar något enormt till den, ja med lite humor då och så att man får tappa hakan lite då och då efter totalt häpnadsväckande korkade inlägg.

Keep up the good work.
Citera
2020-02-27, 07:56
Medlem
undercover-racists avatar
Efter att ha sett programmet kom jag senare till insikt om att det förmodligen inte finns någon framtid för egen del i Sverige. Att det finns så många med så sjukt resonerande bådar för en betydligare dyster utveckling i landet.
Citera
2020-02-27, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Märkligt att babbarna springer runt och filmar folk som de vill. De frågar inte om lov först.

Vilka babbar är detta då? Sänder dessa babbar live, samtidigt som de provocerar?
Citera
2020-02-27, 11:34
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
Vilka babbar är detta då? Sänder dessa babbar live, samtidigt som de provocerar?

De filmar sina förnedringsvideor, sina övergrepp, alla olyckor de kommer förbi, allt våld de utsätter andra för ( ett kutym de har fått från sina terrorist-landsmän) samtidigt som de gastar sina wallah, yalla-rop på Gud-rop.
Citera
2020-02-27, 12:13
Medlem
Ojojoj.. Va fan ligisterna gråter för att polisen kollar dom!!
Polisen är väl för fan där av en anledning! Att det är en massa djävulskap där.. Och lamotte är väl inte den första som blivit hotad och påhoppad där kan jag gissa.
Det finns babbeområden här i krokarna med men här kollar inte polisen folk hit och dit!,, varför då?
Jo det är ganska lugnt och i ga oroligheter och inte så mycket knark så det stör,,, men skulle dom börja leva rövare då svänger säkert polisen in och kollar var och varannan så svårare än så är det ju inte,,, så ni fikusar som försvarar ligisterna kan ju fundera lite.
Citera
2020-02-27, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Det har jag aldrig sagt eller menat, jag menar bara att det är lättare att växa upp priviligerad.
Det går inte att bli mer priviligierad än blattarna i förorten. De får allt serverat, ändå misslyckas dem.
Citera
2020-02-27, 12:55
Medlem
Det finns inget land i världen där invandrarungdomar får det lika bra som i Sverige.

- Gratis skola.
- Gratis skollunch. Oftast väldigt bra luncher, och ibland lunchkort som gäller på restauranger
- Gratis Ipads/laptops
- Gratis tandvård
- Gratis sjukvård
- Bidrag i mängder till sig själva och familjen

En 3 barns-familj drar in över 20 000 netto i bidrag.

Och så har de MAGE att klaga över att Sverige inte gör tillräckligt för dem!

UT med idioterna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in