2020-02-26, 20:49
Bannlyst
Läxan av det här programmet är väl att det är värdelöst som förväntat och att insikten om vad som måste till fortfarande dröjer.

Vad som måste till är totalt invandringsstopp. Till att börja med.

Insikten dröjer. Det kommer alltså bli värre. Men det vet vi redan.
Citera
2020-02-26, 20:49
Medlem
kukflashs avatar
Man kan känna hur frustrerande det måste vara för Joakim att stå där bland ett gäng apor som applåderar åt en kriminell som beskyller Joakim för att kosta pengar när han försöker driva en opinion och få Sverige att vakna.
Citera
2020-02-26, 20:50
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Hur provocerar han? Genom att vilja prata med folk, oavsett bakgrund och etnicitet? Det är ungefär som att säga att tjejen i ICA-kassan har rätt att misshandla mig för att jag hälsar när hon slår in varorna.

Vem fan är naiv egentligen?

Dom som stör sig på han är i smyg rasister men sitter hemma ute i "finare" områden och käkar sin tacos på fredagar ostört.
Citera
Medlem
Man märker att Sverige är förlorat. Galna sossar och IQ-svaga babbar. Invandrares attityd äcklar mig.
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegPanda
Vadå provocerar? Hade han åkt ut till en svensk förort tror du samma grej hade skett? Är du på riktigt helt pantad eller är du blatte själv?
Kommer du ihåg Överklasssafari, jävlar vad arga överklassen blev.
https://www.youtube.com/watch?v=MU77bHy0Wcs
Citera
Medlem
undercover-racists avatar
Hur är det lamottes fel? Hans åkte ju bara dit för att visa politikernas misslyckande, segregrationens konsekvenser och om hur demokratiska principer håller på att falla.
Citera
2020-02-26, 20:51
Medlem
Kul att de tycker han är provokativ. Har de så låg syn på blattar? Lättprovocerade och ska skylas som barn
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Han är fördomsfull. Drar alla över en kam.

Precis som vänstern och babbarna som kallar honom fördomsfull och rasist.
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Lamotte vet inte vad en advokat är.

Lycka till med ett land utan advokater. Det blir en diktatur.
Citera
Medlem
Orten19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegPanda
Vilken jävla blatte hora. Det fanns en anledning till varför rasismen fanns på 90 talet, för folk var bara (lite) klokare då.

Detta är under all kritik, fyfan vad jag är irriterad nu och att publiken klappar händerna gör att det kokar i mig.

Ja men låt gängen hålla på då.. så får vi se vilket jävla samhälle vi får. För tydligen så är det inte så farligt i sverige nu, det är Lamotte som provocerar och skapar våldet. Alltså kom igen!

Just nu tycker jag om Löfven, jag känner i stället hat mot alla hjärntvättade PK-människor som får synas i tv.
Citera
Bannlyst
Blatteadvokaten fattar inte ett skit.
Citera
2020-02-26, 20:52
Helt rätt det Lamotte säger, hade det varit i deras hemländer så hade blattarna blivit sönder slagna av polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in