Citat:
Ursprungligen postat av
Mirandamirage
Ursäkta, jag skrev ett dåligt inlägg. Jag har aldrig misstrott sexbeskrivningarna so H refererar till att Lena återgett, däremot är jag övertygad att H ljuger om blodet. För det första är det ovanligt att blöda. Skulle man däremot göra detta vid ngt tillfälle, är det knappast något man fokuserar på att nämna. Varför? Är varken triumferande, relevant eller centralt.
Det är en efterkonstruktion av H i syfte att skydda S.
Eftersom jag misstänker att det sitter en del obildade oskulder här och raljerar (inte kanske just du) så kan det vara värt att påpeka att det inte är tillnärmelsevis så ovanligt som vissa vill ge sken av att kvinnor blöder vid penetrativt sex. Min livserfarenhet ger mig att ungefär 25 procent av alla kvinnor jag haft en sexuell relation med blöder mer än vid enstaka tillfällen, helt oavhängigt menstruationsblod. Detta kan ha alla möjliga skäl, en del av dom rena sjukdomstillstånd, men en del mer "naturliga" orsaker, såsom uttorkad slemhinna eller att man kommer åt livmodertappen för hårt.
Nu försöker ju förundersökningen ge sken av att man bevisat att Lena inte blöder vid sex. Jag har svårt att förstå vilken del (kan ha missat nåt, inte lusläst hela) man anser sig kunna visa detta med. I min värld är det närmsta man kan komma att bevisa att hon inte blöder en av dessa två
a) att samtliga män hon haft sex med vittnat om att hon aldrig blöder (utesluter fortfarande inte att hon blöder när hon har sex med SD) eller
b) att hon själv uttryckligen sagt att hon aldrig blöder. (så nära bevis man kan komma ändå)
Det finns en passage i konversationen mellan SD och LW där han klagar över "ovanligt mycket gojs, men inget blod iaf" (eller nåt i den stilen). Kan vara det dom menar med bevis?