2020-02-26, 14:46
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Som jag förstår det så har de talat med alla hennes sexpartners. De var några stycken.

Ang sköra slemhinnor så är det inte så ofta det blöder, det kan däremot göra ont. Och det är inte så att alla får sköra slemhinnor, men några får det. Hon fick det tydligen inte eftersom hon verkar ha ett väldigt aktivt sexliv - inte enbart med SD.

Ja, det var ju en diger lista BO hade så visst borde polisen ha torrt på fötterna angående den saken men var inte en gynekolog kallad som vittne, om det är så och vittnesmålet gäller BO,s blödningar så kan det ju trots allt inte vara helt glasklart.

Sedan vet vi ju inte vad för avancerade sexlekar MGM och BO ägnade sig åt när lusten var på topp, det kanske var orgier i S/M som var favoriten.
Citera
2020-02-26, 14:47
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ja jag vet inte om jag ska skatta eller gråta.
Hur man man anse att någon är objektiv när denne helt uppenbart begått brott genom att:
1. hålla tyst om information i polisförhör, vilket han är väl medveten om då han tar upp detta faktum i en chatt med SD
2. gör sig skyldig till undanröjande av bevis för nr 1, genom att UNDER tiden för ett polisförhör göra sig av med graverade bevisning.

Jag tar mig för pannan...

Enig. Raderingen han gör när han befinner sig i polishuset visar på vilken idiot JG är, alla som är normalt funtade skulle förstå att detta inte kommer se bra ut om polisen fick nys om det. Att JG raderade enbart porrsurf som han säger i förhör tror jag inte en sekund på. Vem fan hade brytt sig om polisen såg att man porrsurfat när ens vän misstänks för mord och man själv är nära vän med denne, vips så börjar man radera saker som rör SD. Jag tror JG är svettig än.
Citera
2020-02-26, 14:48
Medlem
MrBarnabys avatar
Läste nyss NA:s livebevakning från rättegången:
"Han påstår i förhör att han vattnat gräsmattan, tvättat och fixat med cykeln, under den tiden som åklagaren påstår att Lena mördades."

Visst var det någon granne som sett honom vattna gräsmattan , någon som sett i FUP något om detta, tid, etc ?
Citera
2020-02-26, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Frågan är ju hur polisen kan veta att BO inte blödde ibland vid sex?

Var inte BO redan i klimakteriet?

Då blir ju slemhinnorna i lilla musen skörare har jag läst på internet.

Men som sagt, för att få sitt åtal att hålla hela vägen så måste Hiding offra lite småsaker, däribland MGK vilket jag tycker är förvånande, anstiftan, medhjälp eller vad fan som helst borde ha kunnat funka.

Reimer - För helvete !!!!!

...... i lilla musen........

Jag tror nog att Åkl Hiding kommer spräcka den förklaringen.
Att Lena skulle blöda så kraftigt vid sex att det hamnar blod lite överallt i huset.
I normala fall så tröttnar både killen och tjejen till slut om det är ett evigt blödande varje gång.
Nä ,de kommer Hiding att knäcka.

Dels har hon en barnmorska som skall vittna.
Dels så har hon utsagor från andra män som haft sex med lena.
Och säkert lite andra ess i rockärmen.
Och Stefan kommer göra sig till ett åtlöje.

Fast det riktigt fräcka är ju att Hanna köper detta.
Hanna sitter och berättar detta i förhör.
Helt normalt sitter hon och berättar om Lenas blödande när Lena knullar hennes man, precis som om det vore den mest naturliga saken i hela världen.
Herre gud, alltså !!!

Hanna beter sig absolut inte som den bedragna frun, för en bedragen fru hade släpat gubben i smutsen som en ren hämnd.
Hanna beter sig däremot som en kvinna som gör allt hon kan för att skydda sig själv. För att hålla alla misstankar på så långt avstånd som möjligt. Hanna vet att om hon hänger ut Stefan så kommer Stefan att dra med Hanna i fallet. Därför skyddar hon Stefan. Hur dumt det än låter i förhör........

Jag tror också att Åkl VET att Hanna är inblandad, men att det är svårt med bevisningen.
Citera
2020-02-26, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Det har varit uppe om vätskeutbytet mellan SD/LW inneburit att SD kunnat varit pappa till någon av LW,s barn. Det skulle förklara en mycket. Som vanligt blev det ett jäkla liv i tråden från dom som reflexmässigt hycklar om sanningen..

Ja jag håller med, många bitar skulle få en mer logisk förklaring. Det skulle även kunna vara triggern till HD:s depressionskollaps 2011.

Nu är det inte mer än just en teori.

Jag har även läst tidigare inlägg om att det inte skulle överensstämma i tid. Fast de enda som vet det med säkerhet är/var de inblandade.

Hur som helst är det en känslig fråga. Men skulle man ha behov att kontrollera går det via DNA test.

Det är sant, vissa har svårare att acceptera sanningen än andra.
Senast redigerad av viperstyle 2020-02-26 kl. 15:14.
Citera
2020-02-26, 14:53
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Det har varit uppe om vätskeutbytet mellan SD/LW inneburit att SD kunnat varit pappa till någon av LW,s barn. Det skulle förklara en mycket. Som vanligt blev det ett jäkla liv i tråden från dom som reflexmässigt hycklar om sanningen..

Vi har redan gått igenom det där i tråden.

Nu minns jag inte när detta var, orkar inte leta.

Men jag minns att om det skulle ha varit ett utomäktenskapligt barn så skulle de haft ihop det från dag ett när LW och UW flyttade dit, vilket verkar ganska osannolikt.

En kvinna är ju gravid i nio månader.

Du får tro vad du vill, även vi andra.
Att du kränker andra i tråden gör dina teorier inte mer trovärdiga, särskilt inte som du i din teori inte kan visa hur detta kan ha gått till.
Citera
2020-02-26, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr

Att Lena skulle blöda så kraftigt vid sex att det hamnar blod lite överallt i huset.
I normala fall så tröttnar både killen och tjejen till slut om det är ett evigt blödande varje gång.

Helt normalt sitter hon och berättar om Lenas blödande när Lena knullar hennes man, precis som om det vore den mest naturliga saken i hela världen.
Herre gud, alltså !!!

Hanna beter sig absolut inte som den bedragna frun, för en bedragen fru hade släpat gubben i smutsen som en ren hämnd.
Hanna beter sig däremot som en kvinna som gör allt hon kan för att skydda sig själv. För att hålla alla misstankar på så långt avstånd som möjligt. Hanna vet att om hon hänger ut Stefan så kommer Stefan att dra med Hanna i fallet. Därför skyddar hon Stefan. Hur dumt det än låter i förhör........

Jag tror också att Åkl VET att Hanna är inblandad, men att det är svårt med bevisningen.
Håller med dig. Även om inte H handgripligen varit med, eller ens på plats, så är det stor chans att hon faktiskt VET. Och det räcker för skyddande av brottsling, försvårande av utredning, och en del annat som jag inte har koll på.
Citera
2020-02-26, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Som jag förstår det så har de talat med alla hennes sexpartners. De var några stycken.

Ang sköra slemhinnor så är det inte så ofta det blöder, det kan däremot göra ont. Och det är inte så att alla får sköra slemhinnor, men några får det. Hon fick det tydligen inte eftersom hon verkar ha ett väldigt aktivt sexliv - inte enbart med SD.
I hennes använda trosskydd så fanns både blod och spermier. Enligt bilderna så är det långt ifrån så mycket blod att det skulle skvätta omkring, och hamna på insidan på en plös.
Citera
Medlem
Citat:
Exakt så tror jag med.

@Reimer - MGK måste in i ekvationen igen. Hon utdelade inte dom dödande slagen, men i min värld så är hon i allra högsta grad inblandad innan mordet, och med städningen efter mordet. Hanna borde dömas för anstiftan och för skyddande av brottsling.

PS. Stefan dödade inte Lena för att Lena hotade att berätta för Hanna. Hanna visste redan att dom träffades och hade sex. Det var ingen nyhet alls, så Lenas hot var absolut inte farliga. Hanna visste redan.

Däremot så tror jag fortfarande att Stefan ville tillbaka till Hanna. Flytta ihop och bli en familj igen.
Då säger Hanna - Se till att Lena försvinner, så blir vi en familj igen. Jag hatar henne och hon måste försvinna, och du får lösa det.

Pang. Lena dör.

Hanna har skuld i detta.

Den tanken är inte omöjlig och långsökt. Den tanken har slagit mig från och till genom hela tråden. Det har antagligen också varit åklagarens tes i någon mening, även om de faktiska bevisen lyser med sin frånvaro.

Magnituden av fruns hat mot brottsoffret ska inte underskattas. När man studerar provokationerna och hämningslösheten hustrun utsätts för av maken och älskarinnan är det en rimlig förmodan.

Men fruns sköra psyke, tror jag bryter ner henne efterhand. Ibland hjälper inte hämnden, man förtärs ändå inifrån av sina dirty secrets.
Citera
Medlem
En sak jag undrat är om någon i denna tråd ”råkat” ta över 900 bilder på samma gång med sin mobil någonsin? Eller känner någon som har gjort det?
Citera
2020-02-26, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anniesbrev
I hennes använda trosskydd så fanns både blod och spermier. Enligt bilderna så är det långt ifrån så mycket blod att det skulle skvätta omkring, och hamna på insidan på en plös.
Såg mest ut som lite mörka flytningar, men om det var lite blodblandat så var det så. SD pratar ju om "gojs" som kommer ur henne. Men att det skvätter blod på div under sexlekar finner jag osannolikt. Vad fan gör dom då? Hänger i takkronan?
Citera
2020-02-26, 15:04
Medlem
Philomenas avatar
Citat:

Herre gud, alltså !!!

Det är just det som gör mig en aning orolig inför hur det ska gå att få SD fälld. Jag har alltid misstänkt att HD varit involverad (utifrån märkligheter som var hon valde att flytta efter skilsmässan, tightheten efter och under separationen, semestrandet ihop med SD, triumfen i blicken efter att LW var mördad, frånvaron av ens klädsam sorg eller oro över brutalt mord i grannskapet samt givetvis hot, aggressiva konton i tråden så fort som HD granskats) och bara mer nu efter att ha tagit del av förhören med henne. Men är rädd att detta ska innebära att paret D på något sätt kan trixa båda ut ur detta genom att det inte ska gå att fastslå vem som verkligen är GM. Min gissning är dock att båda är GM, inte alls säkert att HD har mindre roll även om det härvidlag inte råder några tvivel om att SD är en otäck och vidrig person som stalkat LW och mordhotat t o m hennes barn.

Angående blodet. I FUP nämns att LW hade en binda på sig när hon hittades. Kläderna satt intakta och en binda fanns i trosan. Det skulle kunna tyda på att hon ändå hade mens fortfarande. Men oavsett mens eller klimakterie, ingen kvinna blöder så pass vid sex så att det går att förväxla med blod från ett mord. Hade LW blödigt så enorma mängder vid mens t ex så gissar jag att hon varit mindre aktiv i friluftsliv mm samt sökt gynekolog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in