Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Frågan är ju hur polisen kan veta att BO inte blödde ibland vid sex?
Var inte BO redan i klimakteriet?
Då blir ju slemhinnorna i lilla musen skörare har jag läst på internet.
Men som sagt, för att få sitt åtal att hålla hela vägen så måste Hiding offra lite småsaker, däribland MGK vilket jag tycker är förvånande, anstiftan, medhjälp eller vad fan som helst borde ha kunnat funka.
Reimer - För helvete !!!!!
...... i lilla musen........
Jag tror nog att Åkl Hiding kommer spräcka den förklaringen.
Att Lena skulle blöda så kraftigt vid sex att det hamnar blod lite överallt i huset.
I normala fall så tröttnar både killen och tjejen till slut om det är ett evigt blödande varje gång.
Nä ,de kommer Hiding att knäcka.
Dels har hon en barnmorska som skall vittna.
Dels så har hon utsagor från andra män som haft sex med lena.
Och säkert lite andra ess i rockärmen.
Och Stefan kommer göra sig till ett åtlöje.
Fast det riktigt fräcka är ju att Hanna köper detta.
Hanna sitter och berättar detta i förhör.
Helt normalt sitter hon och berättar om Lenas blödande när Lena knullar hennes man, precis som om det vore den mest naturliga saken i hela världen.
Herre gud, alltså !!!
Hanna beter sig absolut inte som den bedragna frun, för en bedragen fru hade släpat gubben i smutsen som en ren hämnd.
Hanna beter sig däremot som en kvinna som gör allt hon kan för att skydda sig själv. För att hålla alla misstankar på så långt avstånd som möjligt. Hanna vet att om hon hänger ut Stefan så kommer Stefan att dra med Hanna i fallet. Därför skyddar hon Stefan. Hur dumt det än låter i förhör........
Jag tror också att Åkl VET att Hanna är inblandad, men att det är svårt med bevisningen.