2020-02-23, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Sid 48 längst ner. Trekant K*rin, H*nna och SD Aktbil 164 del 1.
Ja jag har sett att i någon chatt hintats om dyligt... tror det var mellan JG/SD. Förmodligen i Aktbil 163 i början del 1-5 har jag läst innan det blev för segt att ladda ner.
Citera
2020-02-23, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Ja jag har sett att i någon chatt hintats om dyligt... tror det var mellan JG/SD. Förmodligen i Aktbil 163 i början del 1-5 har jag läst innan det blev för segt att ladda ner.
Halvgrisig bekantskapskrets. Alla ligger med alla. Alla är otrogna med alla. Alla ljuger för alla. Fantastiskt!
Citera
2020-02-23, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Var det inte så att försvaret skulle visa alibit vid förhandlingen som börjar på onsdag? Nej, jag tror inte han erkänt. Man kan läsa överallt att han anser sig ha rätt. Aldrig någonsin har han fel. Han kräver, han ber inte. Kvinnorna skall lyda - det skriver han själv flera gånger i aktbil 163 sid 53. Han skräder verkligen inte orden. Jag fattar faktiskt inte hur han höll dessa kvinnor i sitt grepp så stenhårt. Han är ju ett fullblodssvin och egoist. Jag kan tro att han anser att detta är helt LWs fel att han sitter där han sitter. Han har aldrig tagit eget ansvar själv att relationer ballar ur. Det är andras fel. Som ett småbarn.

Delar bilden av honom men hade för mig de utlovat sina handlingar förra veckan, man har nog fel då!
Citera
2020-02-23, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plorpis
En teori! Tror ni det utlovade försvaret förra veckan skulle kunna ha uteblivit för att Stefan bestämde sig för att erkänna? Och att de lagt all tid på att förbereda material kring det?

Jag har snuddat vid tanken, särskilt nu efter att ha läst lite av det, vi nu har, som SD säkert också gjort. Då har vi inte ens närmat oss det grova övervåld han använde när han mördade Lena och gjorde 3 barn moderlösa.

"Kejsaren är Naken"
Citera
2020-02-23, 14:00
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miamania
Lustigt att du känner dig kränkt, mobbad och påhoppad för att alla inte inte instämmer med det eviga tjatet om att allt var Lenas fel egentligen. Samtidigt som andra ska skämmas och inte lägga sig i.
Du får väl som alla andra tåla att det finns de som inte delar din åsikt.

Citat:
Ursprungligen postat av Malin.Nilsson
Jag har läst allt som laddats upp och jag har förstärkts i min uppfattning om att SD var den som betedde sig som ett fruktansvärt svin rakt igenom. Ofantligt mycket värre än jag trott. Samtidigt som lw betett sig barnsligt och agerar i desperation. Men SD är rakt av vidrig gentemot lw, vänner, exfrun, sitt egna barn. Chockerande läsning.
Noterar ni insisterar på att undvika motivet till mordet fastän ni vet det såtillvida ni inte hittar på att ni läst aktibilagorna?
När LW frågar ut SD (aktbil, 164 ?)om HD sover naken eller här trosor på sig visar på så starkt stalkningbeteende att man undrar vad det var för fel på SD som inte hörde varningsklockorna. Hon frågade även SD om han tänkte på HD när han var inne i henne. Uppenbart tänkte hon själv på HD när dom knullade.

För att ni 2 plus andra genusblockerade ska förstå magnituden på LWks kontrollbehov så undrar jag hur ni skulle reagerat på om SD skulle fråga ut LW om vilka kalsonger UW hade, om han sov naken och om LW tänker på UW när hon knullar SD.

SD var lika galen han som spelade med i det sjuka spelet och inte noterade varningsklockorna.
I LWs daignos finns en garanti att hon hade full rätt till honom vilket han tog gjorde det ödesdigra misstaget att ta som smicker tills det var för sent att komma loss ur rävsaxen. Mycket tragisk hela historien.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-02-23 kl. 14:09.
Citera
2020-02-23, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plorpis
En teori! Tror ni det utlovade försvaret förra veckan skulle kunna ha uteblivit för att Stefan bestämde sig för att erkänna? Och att de lagt all tid på att förbereda material kring det?

Jag har snuddat vid tanken, särskilt nu efter att ha läst lite av det, vi nu har, som SD säkert också gjort. Då har vi inte ens närmat oss det grova övervåld han använde när han mördade Lena och gjorde 3 barn moderlösa.

"Kejsaren är Naken"
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kejsarens_nya_kl%C3%A4der
Citera
2020-02-23, 14:03
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Helt förskräckligt.
Stackars HD som har levt med en så kontrollerande person i 20 år.
Fruktansvärt. Hon ville tom, veta om HD som naken eller vad hon hade på sig på natten. Kontrollfreak.

Skam på SD som sålde ut det mest privata om sin fru.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-02-23 kl. 14:10.
Citera
2020-02-23, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Noterar ni insisterar på att undvika motivet till mordet fastän ni vet det såtillvida ni läst aktibilagorna.
När LW frågar ut SD (aktbil, 164 ?)om HD sover naken eller här trosor på sig visar på så starkt stalkningbeteende att man undrar vad det var för fel på SD som inte hörde varningsklockorna. Hon frågade även SD om han tänkte på HD när han var inne i henne. Uppenbart gjort de hon det själv.

För att ni 2 plus andra genusblockerade ska förstå magnituden på LWks kontrollbehov så undrar jag hur ni skulle reagerat på om SD skulle fråga ut LW om vilka kalsonger UW hade eller om han sov naken?

SD var lika galen han som spelade med i det sjuka spelet och inte noterade varningsklockorna.
I LWs daignos finns en garanti att hon hade full rätt till honom vilket han tog gjorde det ödesdigra misstaget att ta som smicker tills det var för sent att komma loss.

Du har TOTALT missat Vem som har dirigerat hela detta sjuka skådespel!

Snacka om att vara blockerad
Citera
2020-02-23, 14:09
Medlem
SD byggde tidigt upp en så kallad hemlig försvars-strategi, vilken är mellan SD och SD:s försvarsadvokat om hur mordet på L*na Wesstr*m kan ha gått till.

Polisen själv har uttryckt att SD är en riktigt smart individ.

SD kommer att blåneka till att ha haft någonting med mordet på L*na Wesstr*m att göra.

SD:s närmaste vänner kommer att backa upp sin kamrat, något annat är otänkbart.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-02-23, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Noterar ni insisterar på att undvika motivet till mordet fastän ni vet det såtillvida ni inte hittar på att ni läst aktibilagorna?
När LW frågar ut SD (aktbil, 164 ?)om HD sover naken eller här trosor på sig visar på så starkt stalkningbeteende att man undrar vad det var för fel på SD som inte hörde varningsklockorna. Hon frågade även SD om han tänkte på HD när han var inne i henne. Uppenbart tänkte hon själv på HD när dom knullade.

För att ni 2 plus andra genusblockerade ska förstå magnituden på LWks kontrollbehov så undrar jag hur ni skulle reagerat på om SD skulle fråga ut LW om vilka kalsonger UW hade, om han sov naken och om LW tänker på UW när hon knullar SD.

I LWs daignos finns en garanti att hon hade full rätt till honom vilket han tog gjorde det ödesdigra misstaget att ta som smicker tills det var för sent att komma loss ur rävsaxen. Mycket tragisk hela historien.

Okej lugna ner dig? Jag är rätt övertygad om att både SD och LW är två relationsmässigt omogna personer med tydlig gränslöshet som utmärkande drag men inte fan gör det att jag tror att Lena var den stördare av de två? Lena är död, det pekar mot att det är Stefan som gjort det, alltså är han den som torde anses vara stördast.
Citera
2020-02-23, 14:12
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Du har TOTALT missat Vem som har dirigerat hela detta sjuka skådespel!

Snacka om att vara blockerad

Du har nog missat att det var Lena som inte kunde acceptera att SD valde att lämna henne för HD efter affären blev känd. Fram till maj 2018 bad hon SD att han ska träffa henne igen för att hon vägrade att bli lämnad själv med skammen.

Glöm inte hur värderande hon skrev om HD också. SD fick upprepade gånger säga åt Lena att inte prata så om hans hustru. Lena var svartsjuk och hade ett enormt kontrollbehov.

Lena försökte dirigera och kontrollera SD och HD:s liv men misslyckades för att SD inte är den typ som låter sig dirigeras. Han vill dirigera och kontrollera inte tvärtom!
Både LW och SD försökte kontrollera varandra. Galningar och egoister båda två. Var nu rättvis i dina bedömningar för en gång skull åtminstone nu när vi har facit i hand.
Senast redigerad av Rosamund 2020-02-23 kl. 14:22.
Citera
2020-02-23, 14:22
Medlem
nonadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalen-nu
Tack för att du lägger upp på din egen resurs, och förmodligen är det bara jag som är fullständigt pantad ... men hur gör jag för att läsa enskilda dokument från en iPhone?

Tycker att jag tryckt lite överallt, men får bara upp den suddiga översiktsbilden.

Det verkar som att man måste trycka på pilen här. Då laddas hela dokumentet.
https://imgur.com/a/pwka126
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in