Citat:
Ursprungligen postat av
miamania
Lustigt att du känner dig kränkt, mobbad och påhoppad för att alla inte inte instämmer med det eviga tjatet om att allt var Lenas fel egentligen. Samtidigt som andra ska skämmas och inte lägga sig i.
Du får väl som alla andra tåla att det finns de som inte delar din åsikt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Malin.Nilsson
Jag har läst allt som laddats upp och jag har förstärkts i min uppfattning om att SD var den som betedde sig som ett fruktansvärt svin rakt igenom. Ofantligt mycket värre än jag trott. Samtidigt som lw betett sig barnsligt och agerar i desperation. Men SD är rakt av vidrig gentemot lw, vänner, exfrun, sitt egna barn. Chockerande läsning.
Noterar ni insisterar på att undvika motivet till mordet fastän ni vet det såtillvida ni inte hittar på att ni läst aktibilagorna?
När LW frågar ut SD (aktbil, 164 ?)om HD sover naken eller här trosor på sig visar på så starkt stalkningbeteende att man undrar vad det var för fel på SD som inte hörde varningsklockorna. Hon frågade även SD om han tänkte på HD när han var inne i henne.

Uppenbart tänkte hon själv på HD när dom knullade.
För att ni 2 plus andra genusblockerade ska förstå magnituden på LWks kontrollbehov så undrar jag hur ni skulle reagerat på om SD skulle fråga ut LW om vilka kalsonger UW hade, om han sov naken och om LW tänker på UW när hon knullar SD.
SD var lika galen han som spelade med i det sjuka spelet och inte noterade varningsklockorna.
I LWs daignos finns en garanti att hon hade full rätt till honom vilket han tog gjorde det ödesdigra misstaget att ta som smicker tills det var för sent att komma loss ur rävsaxen. Mycket tragisk hela historien.