2020-02-23, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Ok tack äntligen klarhet i den saken. Som vi har spekulerat angående Norgeresan.

På en chatt skriver Lena till SD att "Jag ska också resa, till Norge. Det bestämdes igår". Det innebär alltså att hon berättar för SD på måndagen? Samma dag som mordet?

Dessa chattar var inte datummärkta.

Vet ej, mitt virusprogram vägrar minfil.
Citera
2020-02-23, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Även om du högerklickar när du laddar ner?

En person har hittats död i Örebro enl AB idag. Undrar om det är i Hjärsta. Örebro verkar vara farligt att bo i.
Citera
2020-02-23, 08:49
Medlem
miamanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Tack för ett fantastiskt jobb du och alla andra! Nu hoppas jag att de som inte lagt en slant ännu gör det snarast!

Mvh
/FS
Ja stort tack!
Slanten kommer in i morgon (första bankdagen)
Citera
2020-02-23, 08:57
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Har uppfattat det som att LW inte ville ha ett fast förhållande med någon, inte heller med SD. Hon ville kanske ha tillfälliga förbindelser med flera? Om hon ens hade sex med flera, som insinueras här och där i tråden. Hade hon varit en man hade väl ingen moralisera särskilt mycket över det, antar jag.

Tack och lov för FUP!

Nu kan vi se med egna ögon hur tragiskt
det verkligen var.
Citera
2020-02-23, 08:57
Medlem
Champagneoclocks avatar
Tack till de som lägger ut FU.
Finns förhören med HD att finna någonstans?
Citera
2020-02-23, 09:01
Medlem
Handlrs avatar
SvartePetter: vad rör du dig med för folk.. där det finns ondska finns det död.
Citera
2020-02-23, 09:03
Medlem
miamanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Vad är våran poäng? Vi har fått utstå kränkningar och personangrepp i snart två år för att vi enligt en del här ljög om stackars Lena när vi diskuterade att motivet kan vara att Lena faktiskt var den som stalkade och hotade SD. Inte tvärtom att SD dödade henne för att hon lämnade honom och motivet var svartsjuka och kontrollbehov från hans sida.

Så om vi vill skriva om att det stämmer att Lena vägrade lämna SD och HD ifred så som vi misstänkte så ska vi banne mig få göra det.
Lägg dig inte i. Tycker du ska ge reprimander till övriga skribenter som mobbade oss och inte tillät oss ha våra teorier och åsikter om fallet!

Skäms på dig säger jag bara som vågar ge dig på oss igen.

Lustigt att du känner dig kränkt, mobbad och påhoppad för att alla inte inte instämmer med det eviga tjatet om att allt var Lenas fel egentligen. Samtidigt som andra ska skämmas och inte lägga sig i.
Du får väl som alla andra tåla att det finns de som inte delar din åsikt.
Citera
2020-02-23, 09:08
Medlem
nonadas avatar
Hej alla!

Jag har märkt att många har problem med att det går långsamt att få hem filerna från Minfil.com samt att det kanske inte alltid är optimalt när man använder sig av mobila enheter.

Därför har håller jag på i skrivande stund att ladda upp allt till min egna cloud share. Där kan man förhandsvisa filerna direkt om man vill. Man kan även selektera enstaka dokument för nedladdning eller hela mappar för att sedan ladda ner som en zippad fil.

Länken till min share hittar ni här: https://www.jottacloud.com/s/14754672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a

Just nu så uppdateras den löpande allt eftersom jag får hem filerna. Så allt är inte riktigt komplett ännu. Men större delen av det som är inskannat finns att tillgå.
Citera
2020-02-23, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malin.Nilsson
Jag har läst allt som laddats upp och jag har förstärkts i min uppfattning om att SD var den som betedde sig som ett fruktansvärt svin rakt igenom. Ofantligt mycket värre än jag trott. Samtidigt som lw betett sig barnsligt och agerar i desperation. Men SD är rakt av vidrig gentemot lw, vänner, exfrun, sitt egna barn. Chockerande läsning.

Av det lilla jag orkat se märkte jag en maktkamp mellan två tävlingsinriktade personer. De retade varandra men det var han som inte lyckades lösa det problem han själv startat, anser jag. Han hade kunnat ordna det på olika sätt utan att begå ett bestialiskt mord och förstöra livet för så många andra och för sig själv. Han hade kunnat bryta helt med L och med sina "lustar", men nej.
Jag kommer inte att läsa annat än era inlägg framöver. Det blir för tungt annars t o m för en tuffing.
Citera
2020-02-23, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Mitt också. Fastlagssöndag idag. Min dator har nog bestämt sig för att jag ska fasta från FUPet.
Citera
2020-02-23, 09:13
Medlem
nonadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonada
Hej alla!

Jag har märkt att många har problem med att det går långsamt att få hem filerna från Minfil.com samt att det kanske inte alltid är optimalt när man använder sig av mobila enheter.

Därför har håller jag på i skrivande stund att ladda upp allt till min egna cloud share. Där kan man förhandsvisa filerna direkt om man vill. Man kan även selektera enstaka dokument för nedladdning eller hela mappar för att sedan ladda ner som en zippad fil.

Länken till min share hittar ni här: https://www.jottacloud.com/s/14754672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a

Just nu så uppdateras den löpande allt eftersom jag får hem filerna. Så allt är inte riktigt komplett ännu. Men större delen av det som är inskannat finns att tillgå.

Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2020
Mitt också. Fastlagssöndag idag. Min dator har nog bestämt sig för att jag ska fasta från FUPet.

Prova min länk ovan.
Citera
2020-02-23, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonada
Hej alla!

Wow - suveränt. Du får gärna lägga denna länk i din signatur. Då hittas den lätt fortsättningsvis när du skriver. Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in