Citat:
Ursprungligen postat av
Zache
Fantastiskt! Det blir uppesittarkväll, som sig bör före denna julafton. Jag har försökt trimma in textigenkänningen så den kanske funkar lite bättre. Varje fil tog nån timme-en och en halv i anspråk att slänga ihop igår, så om du publicerar under kvällen kommer färdiga filer från mig under natten. Hur många sidor kommer du scanna åt gången, i varje pdf? Hänger det på ev. fotografier?
Milt irriterande att jag inte kan skicka / ta emot (?) pm trots medlemskap sedan 2005 och tidigare möjlighet till det, men jag tänker inte posthora mig framåt för den sakens skull... så sorry för kommunikation här som är ointressant för andra trådläsare.
/Z
När det är svartvitt och bara text typ förhör och likande, så tar jag enkelt 100-150 sidor åt gången och då går det fort.
Men bilder, foton, färgad bakgrund mm reducerar både antal och överföring avsevärt.
Jag kommer köra på som sist, och jag kommer alltså inte börja krångla med nåt annat, utan ni får ha tålamod och efterhand när filerna kommer så får ni hjälpa mig att lägga dom på bättre plats.
Det funkade sist och så gör jag denna gången.
Därför ber jag dig och även nån annan att hjälpa till med en alternativ nedladdningsplats till dom som får problem.
Tack.
Nu skall jag åka för jag fick precis meddelande att FUP är framme runt 17.30-40.
Jag meddelar när jag har den.