2020-02-19, 19:41
Medlem
Psykojewels, kom igen. "Olivers pappa vill tvinga fram information, varför det?"

För att det är pappan till ditt barn ditt jävla pucko. Hans barn är omhändertaget av myndigheter, klart som fan han vill ha information om det. Du står på youtube och hävdar att hans BARN har blivit utsatt för ett fruktansvärt VÅLDSBROTT och du undrar varför han vill ha all information?

Varför han inte besökt er? För att NI inte ville det. Ni har ju lagt upp video där ni själva säger att ni bett han att inte komma.

Han har mailat. Jag har nämnligen mailen äckel Jewels. Du kanske vill att jag ska lägga ut dem och allt vidrigt du skriver? Har mail till och med om pengar han lånat till er osv. Fast det vet kanske inte Oliver om? Allt hans pappa gjort för er?

Fyfan vilken äcklig människa du är. Du sätter dig själv före ditt barn. Stäng ner youtube och gå och begrav dig under en sten.
Citera
2020-02-19, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Psykojewels, kom igen. "Olivers pappa vill tvinga fram information, varför det?"

För att det är pappan till ditt barn ditt jävla pucko. Hans barn är omhändertaget av myndigheter, klart som fan han vill ha information om det. Du står på youtube och hävdar att hans BARN har blivit utsatt för ett fruktansvärt VÅLDSBROTT och du undrar varför han vill ha all information?

Varför han inte besökt er? För att NI inte ville det. Ni har ju lagt upp video där ni själva säger att ni bett han att inte komma.

Han har mailat. Jag har nämnligen mailen äckel Jewels. Du kanske vill att jag ska lägga ut dem och allt vidrigt du skriver? Har mail till och med om pengar han lånat till er osv. Fast det vet kanske inte Oliver om? Allt hans pappa gjort för er?

Fyfan vilken äcklig människa du är. Du sätter dig själv före ditt barn. Stäng ner youtube och gå och begrav dig under en sten.

Ja men lägg ut, om pappan går med på det
Citera
2020-02-19, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Jewels måste leva i en oroväckande bubbla som hon inte kan ta sig ut ifrån. Att hela tiden skylla på sin ex-man. Inte se sin brister fast dem är så uppenbara för alla utom för henne själv.

Den senaste videon spär bara på ännu mer av vad vi redan vet av henne, och därmed gör henne till en ännu större förrvirad psykist sjuk människa.

Hon påstår även i videon till skillnad av vad som framgår av domen att Oliver skulle må jättedåligt på HVB-hemmet, fast det vittnas att det är tvärtom, och skolan fungerar bra nu.

Gällande hvb hemmet tvivlar jag inte på att ungen mår dåligt. Att skolan osv funkar innebär inte att man mår bra psykiskt. Det hade varit väldigt konstigt om ungen mått bra redan nu. Psykopaten har isolerat och hjärntvättat barnet att alla vill dem ont, det kommer att ta lång tid innan ungen fattar att det är morsans påhitt och inte sanning. Tänk dig in i det själv att du levt med en enda person och trott att alla andra vill dig illa, helt plötsligt står du utan den personen och omringad av främlingar, klart man skulle må dåligt.

Det enda morsan har rätt i är att det kommer ta tid för ungen att läka.
Citera
2020-02-19, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Gällande hvb hemmet tvivlar jag inte på att ungen mår dåligt. Att skolan osv funkar innebär inte att man mår bra psykiskt. Det hade varit väldigt konstigt om ungen mått bra redan nu. Psykopaten har isolerat och hjärntvättat barnet att alla vill dem ont, det kommer att ta lång tid innan ungen fattar att det är morsans påhitt och inte sanning. Tänk dig in i det själv att du levt med en enda person och trott att alla andra vill dig illa, helt plötsligt står du utan den personen och omringad av främlingar, klart man skulle må dåligt.

Det enda morsan har rätt i är att det kommer ta tid för ungen att läka.

Här är jag inne på din linje, väldigt rosaskimrande bild som ges av hemmet i domen. Dock kan det ju vara en sammanfattning, som inte helt stämmer med vad hemmet faktiskt sagt, och det är också troligt att mamman kanske överdrivit. Det förväntar jag mig i varje fall att hon gjort. Men stämmer texten i domen är det konstigt.
Citera
2020-02-19, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Här är jag inne på din linje, väldigt rosaskimrande bild som ges av hemmet i domen. Dock kan det ju vara en sammanfattning, som inte helt stämmer med vad hemmet faktiskt sagt, och det är också troligt att mamman kanske överdrivit. Det förväntar jag mig i varje fall att hon gjort. Men stämmer texten i domen är det konstigt.

Jag ser inte att hemmet gör något fel överhuvudtaget. Tvärtom, de gör alla rätt.

Jag tror inte att ungen hade mått bra om hon så fick en svit med dygnet runt service och obegränsat med pengar och mat. Morsan har sett till att ungen tror att allt och alla utanför hemmets 4 väggar är farligt.

Ge morsan kontaktförbud och ungen kommer må bättre med tiden.
Citera
2020-02-19, 22:03
Medlem
vigilante99s avatar
let me get this straight.....is jewels denying that issy has been taken due to her bad parenting and that i have fabricated the court document to make her look bad?
Citera
2020-02-19, 22:15
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
let me get this straight.....is jewels denying that issy has been taken due to her bad parenting and that i have fabricated the court document to make her look bad?

Can you upload the documents here?
Citera
2020-02-19, 22:25
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Can you upload the documents here?

Already been done by someone else

Citat:
Ursprungligen postat av knarkqueen
Men är du helt jävla trög eller, har du ens läst domen från nu? https://minfil.com/h960D0a5o9/KRJPG_2019_3512_pdf
Du är tamejfan helt otrolig.
Citera
2020-02-19, 22:41
Medlem
Imsdal93s avatar
Citat:

I believe she can't talk about it because then it becomes "reality" in her world.
And she only talks about whatever happened to Issy, "the assault", but she won't give out any information, because her lawyer told her so.
And she talks about how everyone, and especially you, makes this worse for the kiddo.
And she change the focus from herself to the kid, she blames everyone else except herself.
She just talks around the issue, and victimize herself per usual.

She also shares stories from people being LVU'd and "horror stories" from different cases.
It's in the information below the video.
Citera
2020-02-19, 22:48
Medlem
storfittans avatar
Citat:
Already been done by someone else

I can ever believe that u going thru...
All trist SHIT that Jewels saying..
She is a true sociopat!!
Citera
2020-02-19, 22:57
Medlem
Citat:

Not fabricating, but sharing the document, because you want to make her look bad.

The first part was correct, but I feel thats more natural, I think almost any person would do that.
Or not denying, just don't saying anything about it. IN her mind it's a diffrence between those too.
Citera
2020-02-19, 23:12
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Not fabricating, but sharing the document, because you want to make her look bad.

The first part was correct, but I feel thats more natural, I think almost any person would do that.
Or not denying, just don't saying anything about it. IN her mind it's a diffrence between those too.

the documemt contradicts her version of events tho yes?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in