Citat:
Ursprungligen postat av
esett
Men va Jewels ska ljuga hela jäkla tiden. Påstå att domar som vi redan läst bara är rykten.
Jewels video:Mitt svar på all drama kring mig och oliver 2020-02-19
https://www.youtube.com/watch?v=N4GyFdwJJEM
Nu drar hon upp pappan igen. Det vet väl vi här i tråden att han knappast kan beskyllas för att vara passiv eller ointresserad. Om hon vill att han ska "dra sitt lass" kan hon väl ge honom fullmakt om saker rörande Oliver alternativt ge honom delad vårdnad på pappret så han kan vara med och driva på för Olivers bästa.
"Jamen om han anser att jag är en så dålig mamma, jamen steppa in då och hjälp till" - ja det har han väl försökt göra i flera flera år nu, men utan fullmakt eller delad vårdnad så har han absolut NOLL möjlighet att "steppa in" på något sätt överhuvudtaget, han får inte ens ta emot information om barnet, för så ser våra sekretesslagar ut.
"En femtonåring har blivit attackerad" - av vem? Eftersom hon inte går in på det utgår jag ifrån att "attacken" som avses är polisens handräckning (som jag skrev tidigare idag).
Synd förresten att Oliver hamnat på ett HVB-hem. Är lättad över att han blivit omhändertagen, men synd att han inte hamnade i ett familjehem hos en familj eller en ensamstående vuxen istället för ett HVB-hem.