2019-09-07, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Du skriver så jävla konstigt. Du tror en massa saker som sedan blir sanningar i ditt huvud. Hur vet du att pengarna användes till det? Konstigt inlägg utan substans och utan bevis. Vad vill du åstadkomma?

Om jag nämner att jag TROR att de har köpt en luftrenare väljer andra att tro om det stämmer eller inte, jag kan ärligt talat inte bry mig mindre om vad andra tror om den saken. Nej, jag vet inte om pengarna användes till det eller inte, men är rätt så säker på att de visade en luftrenare i en film när de flyttade in. Jag tänker inte leta reda på den videon, utan upplåter den saken till någon som faktiskt bryr sig mer om att saken ska bevisas, du kanske?
Citera
2019-09-07, 16:36
Medlem
Imsdal93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Varför blir du så känslomässigt engagerad att försvara dem? Kan du förklara det för jag har svårt att förstå dig.

Yes, frågar samma sak. Urvf verkar tycka om att radera när det inte passar längre.
Citera
2019-09-07, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imsdal93
Yes, frågar samma sak. Urvf verkar tycka om att radera när det inte passar längre.

Alltså, det är en brist hos mig, men jag måste nappa på denna. Jag gick tillbaka många sidor, jag tror jag var på sida 51-52 (tror jag var inne på inlägg från Aug) eller något sånt, och hittade inte ett inlägg som Urvf hade redigerat. Och som alla vet, när något är skrivet på detta forum, så tas det inte bort av användaren, utan denna får bara redigera, så vad är det Urvf påstås ha raderat, jag kan inte förstå det?

Att ta bort inlägg och text i en tråd är fel, så gör Urvf det så är det inget jag försvarar. Jag är bara genuint nyfiken på vad en vanlig användare kan ha tagit bort på Flashback, forumet där inget ska tas bort som inte bryter mot reglerna.
Citera
2019-09-07, 21:13
Medlem
Imsdal93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Alltså, det är en brist hos mig, men jag måste nappa på denna. Jag gick tillbaka många sidor, jag tror jag var på sida 51-52 (tror jag var inne på inlägg från Aug) eller något sånt, och hittade inte ett inlägg som Urvf hade redigerat. Och som alla vet, när något är skrivet på detta forum, så tas det inte bort av användaren, utan denna får bara redigera, så vad är det Urvf påstås ha raderat, jag kan inte förstå det?

Att ta bort inlägg och text i en tråd är fel, så gör Urvf det så är det inget jag försvarar. Jag är bara genuint nyfiken på vad en vanlig användare kan ha tagit bort på Flashback, forumet där inget ska tas bort som inte bryter mot reglerna.

Urvf är rädd för att få sin identitet avslöjad, thats why.
Citera
2019-09-07, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imsdal93
Urvf är rädd för att få sin identitet avslöjad, thats why.

Det kan man ju i och för sig förstå, när personer skriver på ett forum som håller användares anonymitet hög. Men frågar fortfarande vad det är Urvf ska ha tagit bort, på ett forum där denna inte ska kunna ta bort något.
Citera
2019-09-07, 22:48
Medlem
Hm varför fortsätter de med youtube?
Citera
2019-09-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagirl

Det lätta svaret, och detta är faktiskt en fråga jag ställt till dem vid ett par tillfällen, är ju att det gillar YT, men hatar hatet. Fram tills nu har de försökt hantera det, med en viss framgång, men vem vet om det kanske är slutet nu. Börjar de gråta varje gång de ska ladda upp, lär det inte vara långt kvar.
Citera
2019-09-07, 23:07
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagirl

De inbillar sig att de ska bli kända och berömda = rika på det.
Citera
2019-09-07, 23:19
Medlem
Paulabrauns avatar
Funderade på en annan sak, kan man vara allergisk mot industrier? Jag tänker väl att det är lite samma sak som elallargi? Är ej utbildad inom ämnet, så någon som har bättre koll kan väl förklara?
Citera
2019-09-07, 23:22
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Tycker denna tråd bör tas bort helt då dom uppenbarligen mår dåligt av att läsa här.
Citera
2019-09-07, 23:25
Medlem
Paulabrauns avatar
Kollar nu på deras del 2 video, vem är youtubern som trakasserar dom. Någon som vet?
Citera
2019-09-07, 23:34
Medlem
Imsdal93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Det lätta svaret, och detta är faktiskt en fråga jag ställt till dem vid ett par tillfällen, är ju att det gillar YT, men hatar hatet. Fram tills nu har de försökt hantera det, med en viss framgång, men vem vet om det kanske är slutet nu. Börjar de gråta varje gång de ska ladda upp, lär det inte vara långt kvar.

Hur definierar du "hatet"? Hur svårt ska det vara att förstå skillnad på skepticism/oro/rädsla berörande Oliver och hat gentemot de båda? Vet inte hur jävla många gånger jag ska behöva förtydliga min anledning till varför jag är kvar här i tråden. Men återigen jag är orolig för Oliver och befarar att han kommer fara illa i framtiden om inga åtgärder tas. Jag menar att Jewels inte är en bra vårdnadshavare för Oliver.

Och gällande fara illa i framtiden så är han redan illa däran. Och det är bara förkrossande att bevittna dessa två offentliga personer utan att försöka förstå vart fan det gått fel.

Och vi har teori, på teori, på teori. Du har en hel uppslagsbok här som du kan gå igenom om du har tid och lust.

Men kom inte och säg att det är hat.
Och Jewels borde ta en redig titt i tråden och förstå att kritiken är befogad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in