Citat:
Ursprungligen postat av
InteSDbliven
SAS gör helt rätt då de lanserar denna film. Att slippa flyga med smygrasister är ett stakt argument för att välja SAS. Filmen är genial.
Att slippa stå i kö och slinka in med SD-topparna är guld värt som Eurobonus guldmedlem. Både öl och vin är helt gratis i loungen min vän! Även SD-politiker tycks gilla detta faktum om jag får tro mina egna observationer. Om man kan läsa finns det dagsaktuella tidningar loungen också.
SAS vet att det är viktigt att ta hand om sina stamgäster som betalar lite mer. Därför är reklamfilmen ett nödvändigt ont för att helt enkelt rensa ut de som inte platsar på ett SAS-flygplan.
Poängen med Eurobonus är väl snarare Loungerna utomlands som man får tillträde till med Guldkort? Vi chattar vidare (gärna i separat tråd) när du varit i loungerna i Asien lilla vän. (Mental klapp på huvudet.)
SAS reklamfilm är otroligt genial. Titta bara så upprörda ni är!
Fattar ni ens att ni är trollade?
Du kan skaffa ett priority pass för 99 euro och få tillgång till lounger. Inget speciellt. Du har ingen aning om vilka lounger jag har varit i. Dessutom har jag råd att köpa en öl och en matblt i en av restaurangerna om jag skulle vilja.
Så länge de inte har en 100%-ig kabinfaktor känns det väl dumt att rensa ut planet och bara flyga med några i business class. Enorm kapitalförstörelse.
Sen förstår jag inte kopplingen mellan att vara stolt över sitt skandinaviska arv och att vara rasist.