Citat:
Ursprungligen postat av
Tennant
Var finns den "glimten i ögat" (menar du förmodligen)? Vilken självdistans tycker du skall uppnås i och med filmen?
Du vinner inte något på att ge svenskar öknamn, du vinner inget på att försöka förminska människor.
När man flyger framför skynket som jag ofta gör så träffar jag allt för ofta frekvent SD-politiker och vi brukar inte bry oss om hur de fattigjon som sitter bakom skynket flyger.
Både jag och SD-politikerna brukar skratta gott åt vilka losers de är där bakom skynket i "galärklassen" som SD-politikerna och jag brukar skämta om att det heter.
Hur gör dessa människor där bak i planet ens när de flyger? Ni vet kanske inte, men sätet går tydligen inte att fälla ned så det blir helt platt i galärklass och de har inga Hästensfiltar då de sover.
Jag har till och med hört rykten om att de betalar för spriten där bak där ingen SD-politiker skulle sätta sin fot.
På SAS får man i alla fall värmda nötter och champagne när man kommer ombord före Take off. På vissa andra bolag (Jag nämner dem inte vid namn) är nötterna kalla.
SAS nya reklam är verkligen genial!
På lite längre flygningar har ju både jag och SD-politikerna så klart både toaletter och galley som en buffert mot pöbeln. Hur skulle det annars se ut?
Att SAS-reklamen har blivit kritiserad av rasistmuppar är nog inte något som skadar SAS som bolag i det långa loppet.
Jag tycker SAS-filmen är genial, då den faktiskt kan öppna ögonen på de inskränkta SD-politiker jag träffar i Business class när jag flyger.
Det blir skönt att slippa Jomshof i alla fall.
(Jag var tvungen att bekräfta en varning för att jag är Eurobonus Guldmedlem innan jag postar detta inlägg.)