2020-02-14, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino
Stör mig som in i helvete på att de första "tillgjorda" meddelanden som skickas ut alltid handlar om "Jag har massvis med ledig tid imorgon" osv osv. Hur fan hade tänkte de att man inte ska försöka pusha om en dejt när en chatt inleds med sådana meddelanden?

Gissa tre ggr..
Bra sätt o kroka gubben.. Du få dock inte mindre betalt om han blir grinig när du nekar träff. Så vad fan skriv bara
2020-02-14, 19:25
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Löneavdrag? Låter som JH det får Coach CYBERTEC svara på
Är fortfarande ingen Coach
2020-02-14, 19:38
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Jag tolkade det som att det skickats iväg flera på samma gång. Alltså man trycker send och två likadana går iväg pga lagg eller annat strul

Citat:
Stör mig som in i helvete på att de första "tillgjorda" meddelanden som skickas ut alltid handlar om "Jag har massvis med ledig tid imorgon" osv osv. Hur fan hade tänkte de att man inte ska försöka pusha om en dejt när en chatt inleds med sådana meddelanden?

Det är ju en moderators uppgift att lösa!
Meddelandena som går ut skall ju träffa så dom svarar

Du får väl dra till med att katten dött du har brutit tån, maginfluensa som gör att du inte kan just den dagen.
Eller
Tack för ditt svar till mej. Vem är du då etc etc och glöm inledande text, tills det dyker upp en rak fråga
Gräv då fram tån eller katten....
2020-02-14, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Inga kriterier förutom att skriva lockande meddelanden... det är BARA JH som är besatta av 150 tecken. Targets bryr sig inte om att man skriver romaner, de vill bara ha uppmärksamhet och bekräftelse och då är innehållet viktigare.

Finns det någon chans att få jobba på den andra sidan?
2020-02-15, 00:06
Medlem
DonLatinos avatar
Är det inte på lördagar man får utbetalning?
2020-02-15, 01:09
Medlem
Citat:
Är det inte på lördagar man får utbetalning?

Nej på JH varierar det oftast torsdagar men jag fick onsdag denna veckan. Senast lördag brukar det vara på kontot men kan dröja om det är röda dagar och sådär. Har du payoneer eller bank?
2020-02-15, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CYBERTEC
Det är ju en moderators uppgift att lösa!
Meddelandena som går ut skall ju träffa så dom svarar

Du får väl dra till med att katten dött du har brutit tån, maginfluensa som gör att du inte kan just den dagen.
Eller
Tack för ditt svar till mej. Vem är du då etc etc och glöm inledande text, tills det dyker upp en rak fråga
Gräv då fram tån eller katten....

Ja det gäller att vara duktig, då får man en klapp på huvet av coachen via skype? Eller kanske en bild på en extra hård gubbkuk? Och då är dagen räddad eller hur?
2020-02-15, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ja det gäller att vara duktig, då får man en klapp på huvet av coachen via skype? Eller kanske en bild på en extra hård gubbkuk? Och då är dagen räddad eller hur?
Allt för Coach cybertec och co ska tjäna storkovan
Senast redigerad av OrtenGrabb163 2020-02-15 kl. 05:47.
2020-02-15, 11:34
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111

Nått liknande.
2020-02-15, 11:36
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Allt för Coach cybertec och co ska tjäna storkovan

Svårt att läsa??
Tror jag har gjort det klart för dej redan att jag inte är Coach, men har du klent förstånd så kan jag kanske rita en bild i olika färger så du förstår?
2020-02-15, 11:45
Medlem
DonLatinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Nej på JH varierar det oftast torsdagar men jag fick onsdag denna veckan. Senast lördag brukar det vara på kontot men kan dröja om det är röda dagar och sådär. Har du payoneer eller bank?
Okej tack för svar.
Jag har payoneer.
2020-02-15, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CYBERTEC
Svårt att läsa??
Tror jag har gjort det klart för dej redan att jag inte är Coach, men har du klent förstånd så kan jag kanske rita en bild i olika färger så du förstår?
Herr cybertec hela tråden vet att du är en coach som nosar folk i röven för minsta stavfel det är okej, detta är flashback du är anonym.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in