2020-04-30, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av william86x
Ingen aning, frågade inte mer än det som gällde för mig liksom.
Men tror du måste vara utskriven ur Sverige och ha din skatteadress någon annanstans för att det ska gälla ?
Varför vill du vara skriven i Sverige ?

Nej, men tänkte för år 2019
2020-04-30, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Tror ni sidor som JH och liknande kommer att dö ut när föregående generation dör? Jag menar, folk i vår ålder känner ju igen en fake profil på en millisekund. Tror knappast vi hade gått på samma trams som de nuvarande ölkagge-gubbarna gör. När når vi slutet för dessa chattsidor tror ni?

Jag tror att det kommer att bli färre män på sidorna, men det är ju ändå hyfsat många mellan 20-40 nu.
2020-04-30, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av william86x
låt någon kompis ringa upp skatteverket åt dig o fråga om det ?

ska skriva mig i ett annat land, så det är lugnt för 2020 och 2018-2019, är ju mörkat/ej inrapporterat.
2020-04-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
ska skriva mig i ett annat land, så det är lugnt för 2020 och 2018-2019, är ju mörkat/ej inrapporterat.
Skriv in dig i oman
2020-05-01, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Skriv in dig i oman

Oman? No man,

Georgiens banker har jag hört gott om ;-)
2020-05-01, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Fick ett mail av den svenska avdelningen på Operador. Den drar igång nu. Fick mitt inlogg och kan börja nu. Fått ett dussintal PM om detta så lika bra att låta er veta här nu.

Edit: Ersättningsnivåerna är liknande JH:s nivåer. Detta kommer bli kul när den svenska sidan tar fart.

Använder Operador bara Revolut som utbetalningsmetod eller kan man använda vanlig banköverföring också?
2020-05-01, 10:27
Medlem
Cabass avatar
JH-people!

Är det någon som fått lönen utbetalt än från vecka 17?

Jag bytte från Payoneer direkt till Revolut och jag har inte fått någon än vilket oroar mig lite. Brukar få lönen på onsdagar eller kanske torsdagar.

Lönestrul iom det stora bytet eller vad?

Hur många är vi som jobbar egentligen, vet ngn?
2020-05-01, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cabas
JH-people!

Är det någon som fått lönen utbetalt än från vecka 17?

Jag bytte från Payoneer direkt till Revolut och jag har inte fått någon än vilket oroar mig lite. Brukar få lönen på onsdagar eller kanske torsdagar.

Lönestrul iom det stora bytet eller vad?

Hur många är vi som jobbar egentligen, vet ngn?

Vet inte med Revolut. Men fick lönen till Bitsafe igår i alla fall.
2020-05-01, 10:46
Medlem
Cabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Vet inte med Revolut. Men fick lönen till Bitsafe igår i alla fall.

Skit också.

Jag hoppas att det inte blivit något strul med kontouppgifterna jag lämnade in.

Fick du ett mail från JH som bekräftade ditt byte av utbetalningsmetod?
2020-05-01, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cabas
Skit också.

Jag hoppas att det inte blivit något strul med kontouppgifterna jag lämnade in.

Fick du ett mail från JH som bekräftade ditt byte av utbetalningsmetod?

Nej jag fick inget sådant mejl.

Skulle gissa på att det tar längre tid att få lönen via banköverföring än det tar när de är direktanslutna till betaltjänsten (Bitsafe, förr Payoneer). Alltid undrat varför det står i lönespecen att lönen kommer betalas ut på lördag, det kanske är vid just banköverföring det är så? (Även röd dag i större delen av världen idag, kanske påverkar?)
2020-05-01, 11:05
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Använder Operador bara Revolut som utbetalningsmetod eller kan man använda vanlig banköverföring också?
De erbjuder utbetalning till din svenska bank också.
2020-05-01, 11:18
Medlem
Cabass avatar
Citat:
Nej jag fick inget sådant mejl.

Skulle gissa på att det tar längre tid att få lönen via banköverföring än det tar när de är direktanslutna till betaltjänsten (Bitsafe, förr Payoneer). Alltid undrat varför det står i lönespecen att lönen kommer betalas ut på lördag, det kanske är vid just banköverföring det är så? (Även röd dag i större delen av världen idag, kanske påverkar?)

Jag har pratat med en coach nu som säger att det ska vara lugnt, men just när man bytt så blir man ju nojjig. Räknar inte med bästa stödet om något strular, haha. Revo ligger i UK om jag inte minns fel.

Iaf sa coach att det alltid är lördag som man ska räkna med och att det endast är bonus om pengarna kommer innan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in