2020-02-13, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Föräldrarna till pissande negern kommenterar sonens agerande.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mamman-till-pojken-som-ranade-och-fornedrade-liam-skams

Sällan skådad pekoral.

Men till och med Statsministern håller med, vi såg inte detta komma!

Märkbart är att det inte fanns ett uns av ursäkt. Det är väl minsta man kan begära?

Vi ber om förlåtelse.
Citera
2020-02-13, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brainpool
Sällan skådad pekoral.

Men till och med Statsministern håller med, vi såg inte detta komma!

Märkbart är att det inte fanns ett uns av ursäkt. Det är väl minsta man kan begära?

Vi ber om förlåtelse.
Man kan inte begära ett skit av såna här. Så enkelt är det.
Citera
2020-02-13, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleanasfuck
Svenska häkten är ingen lek.
Att sitta inspärrad utan kontakt från omvärlden 23tim om dygnet tar på psyket.
Undra vad brushurna tycker om deras golerier.

Nja så är det väl för dessa personer, men det är ju otroligt löjligt att inte ens hålla i en vecka oavsett om man är så ung eller ej.

Vad deras polare tycker spelar ju inte så stor roll med tanke på att de garanterat är lika värdelösa och golbögar de med.
Citera
2020-02-13, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Hittade en fungerande video:
https://samnytt.se/video-invandrargang-misshandlar-och-urinerar-pa-svensk-pojke/

Jag mår illa. Har ungjävlarnas föräldrar sett den här videon? Det framgår dåligt i SVT's intervju.
FÖRJÄVLIGT hur Bolund viftade bort det här i riksdagsdebatten nyss. Han är medskyldig till det här och vägrar svälja sin heder och inse sina fel.

Vidrigare än jag befarade. Är rätt säker på att Bolund inte sett den, då hade han hållit tyst.

Föräldrarna lär ha sett filmen. Fast de verkar mest tycka att det är synd om dem. Såklart.

Vidrigt.
Citera
2020-02-13, 22:46
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildegoran
Många som hatar men inte gör något åt det, tyvär!!

Jag vill tro att rättvisan segrar tillslut. Den påtvingade multikulturen är ett stort angrepp på våran egen kultur och folk. Något som händelsen i videon visar så tydligt.

Hur många avskyr inte migranter för varje angrepp som sker, hur många berättar inte vidare sina åsikter?...från mun till mun🤫
Citera
2020-02-13, 22:54
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Jag vill tro att rättvisan segrar tillslut. Den påtvingade multikulturen är ett stort angrepp på våran egen kultur och folk. Något som händelsen i videon visar så tydligt.

Hur många avskyr inte migranter för varje angrepp som sker, hur många berättar inte vidare sina åsikter?...från mun till mun🤫

Fast vi har ju ingen kultur enligt MSM och Ingrid Lomfors på "Forum för levande historia". Vi är inte ens ett folk. Det är öppen svenskhet som gäller. Tacka Reinfeldt, Löfven, SVT och Bonniers..OCH SAS..
Citera
2020-02-13, 23:39
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brainpool
Vidrigare än jag befarade. Är rätt säker på att Bolund inte sett den, då hade han hållit tyst.

Föräldrarna lär ha sett filmen. Fast de verkar mest tycka att det är synd om dem. Såklart.

Vidrigt.
Ska försöka maila Bolund eller MP imorgon och skicka videolänken och fråga hur han inte kan se allvarligare på det där övergreppet.
Citera
2020-02-13, 23:57
Medlem
De ångrar sig och är ledsna för vad de gjort, ja tjena.
Heja Sverige friskt humör.
Citera
2020-02-14, 00:12
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Hittade en fungerande video:
https://samnytt.se/video-invandrargang-misshandlar-och-urinerar-pa-svensk-pojke/

Jag mår illa. Har ungjävlarnas föräldrar sett den här videon? Det framgår dåligt i SVT's intervju.
FÖRJÄVLIGT hur Bolund viftade bort det här i riksdagsdebatten nyss. Han är medskyldig till det här och vägrar svälja sin heder och inse sina fel.

Forskare i Sverige, tror det eller ej, har varnat för den här utvecklingen sedan 90-talet (vettiga kriminologer som ex. Wikström som numera är professor vid Cambridge). Men politikerna har inte lyssnat. Det finns rapporter på rapporter.

Men nu är det för sent. Moralkompassen är totalt förstörd bland kriminella ungdomar i dessa utanförskapsområden.

Den stora frågan är vad fan man gör med dessa? SOC lär inte greja biffen.

Dessa ungdomar måste intensivövervakas dygnet runt, uppenbarligen klarar inte föräldrarna av detta.

Men vem faller ansvaret på när föräldrarna sviker? Polisen skickar ärendet till soc, soc gör inget - de vet inget om vare sig hedersvåld eller ungdomskriminalitet. Soc är en fullständigt inkompetent myndighet när det kommer till att stävja brottslighet. Det är ett under att denna myndighet ens finns kvar i sin nuvarande form.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2020-02-14 kl. 00:16.
Citera
2020-02-14, 00:33
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenklanning123
De ångrar sig och är ledsna för vad de gjort, ja tjena.
Heja Sverige friskt humör.

Vad gäller gärningsmännen så ångrar de nog mest att de åkte fast. Som framgått i tråden har de begått mängder av liknande brott. Oklart om det varit med piss-inslag men det kan förstås inte uteslutas. Troligen har vi dessutom ett rätt stort mörkertal. Alla vill inte anmäla att de blivit pissade på.

Vad gäller föräldrarna är de förstås väldigt lessna över att deras namn och inte minst sin sons namn och bild nu förekommer över hela nätet i det här sammanhanget. De försöker väl göra vad de kan för att försöka gjuta olja på vågorna. Jag tror inte det kommer vara särskilt framgångsrikt vad de än försöker med. Det är redan för sent. Hittar ingen heltäckande statistik för antal personrån begångna 2019. Däremot går det att finna att 8650 personrån begicks 2018. Det står också att finna att denna typ av rån ökad med 30% under 2019. Det blir drygt 11.000 rån. Lägg sedan till ett betydande mörkertal. Säg 50% och vi kan addera minst 5000 ytterligare fall, gällande "bötningar" m.m. Då har vi lågt räknat 16 tusen rån riktat mot privatperson i Sverige. Dividera med 365 så får vi rån per dag och då blir det cirka 44 rån/per eller cirka ett var 30:e minut, dag efter dag, månad efter månad, år efter år. Men de ökar dessutom. Det går verkligen bra för Sverige nu. Någon som tror att det räcker med att bygga fler fritidsgårdar, eller om det finns andra mer strukturella problem?

När jag växte upp förekom aldrig sånt här. Nu förekommer det överallt, hela tiden. Vi såg det inte komma sa Stefan Löfven. Helt jävla otroligt.
Citera
2020-02-14, 00:48
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Fast vi har ju ingen kultur enligt MSM och Ingrid Lomfors på "Forum för levande historia". Vi är inte ens ett folk. Det är öppen svenskhet som gäller. Tacka Reinfeldt, Löfven, SVT och Bonniers..OCH SAS..

Mmm... Det är synd om dom som inte förstår varför deras kultur {identitet} blir attackerad av skumma politiker och företag.

Att invandrna gör så här mot svenskar är för att dom avskyr oss. Dom diskriminerar människor utifrån religiösa grunder { nazister gör samma sak, fast med etniciteter. }

Resultatet blir iallafall samma sak...oskyldiga människor som far illa.
Citera
2020-02-14, 02:24
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Även den mest dumma och blinde kan se att någon konflikt kommer hända i Sverige inom kort. Frågan är bara vad som tänder krutdurken, när det händer och vad som kommer hända.

Politikerföraktet har aldrig varit såhär stort tidigare. Bådar inte gott.

Håller med, något kommer hända. Vi ligger precis på bristningsgränsen.

Medelklassens barn är utsatta och detta skakar landet i grundvalarna, det dallrar i luften..

Det är svårt att veta vad. Men jag bettar på någon form av massresning utanför något kommunhus, någon form av demonstration, som sedan övergår i lynchstämning och vansinne, och som kan sprida sig.

Men det kan vara något helt annat också.

Ingen accepterar det här tillståndet och Sverige är påväg att bli politiskt instabilt när det statsbärande partiet fullkomligt rasar ihop. Det ser inte bra ut nu.

Vi behöver en total nystart i Sverige!

PS. När vågar vi lyfta problemet med importen av extremt låg IQ till Sverige? Det är tabu jag vet, men jag vill veta mer om detta. Vi måste tyvärr lära oss allt om den mardröm vi skapat för att ha en möjlighet att ta oss ur den.
Senast redigerad av RingRing2014 2020-02-14 kl. 03:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in