2020-02-13, 21:56
Medlem
Haha, vilka föräldrar. Så fina och snälla och ledsna, har dom ens tänkt tanken att gå till offret och dennes föräldrar och be om förlåtelse face to face. Att t ex ersätta dem ekonomiskt? Men grejen är ju precis som jag lärt mig som jobbat mycket med invandrare under en mängd år nu: De säger de saker de tror vi vill höra. Dom framställs ju som så fina i tv. Föräldrarna är ju livrädda att bli utkastade ur landet. Dom är ju nästintill analfabeter och förstår nada av vårt samhälle, förutom hur socialtanten ser ut. MEN sen när vi inte hör, då kommer helt andra tongångar. Hur vet jag det? Jo, det finns ju faktiskt invandrare som skvallrar på andra invandrare och jag har lärt mig hur jag ska få reda på hur de innerst inne tänker. Då kommer deras hat mot oss fram: som att svenska kvinnor klär sig och beter sig som horor, att svenska män är fega och konflikträdda etc. Dom kritiserar till och med vår demokrati, trots att jag aldrig har hört talas om ett land som inte är en demokrati som har ett fungerande välfärdssamhälle. Vi har ingen mångkultur i Sverige. Vi har haft en import av kurder, afghaner, somalier, och samtliga dessa grupper är extremt illa omtyckta i de regioner de kom ifrån, men det är ju samma typ av folk, varför tog vi inte emot folk med något att bidra med som vi gjorde efter kriget. Hade du ingen utbildning och ansågs du inte bidra så sorry, vi har inte plats för dig. Nu betalar vi priset för denna 68-ideologi som präglat vår politik alltför länge.
Citera
2020-02-13, 21:59
Medlem
bagarn29s avatar
Släng ut hela familjen och skyll inte enbart på myndigheterna.
Citera
2020-02-13, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Och ett tillägg, deras häftiga gangsterbana börjar med att de golar på varandra efter mindre än en vecka på häktet.
Är det sant?
Citera
2020-02-13, 22:13
Medlem
Biochems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyromannen
Jag lägger nu upp hela förundersökningsprotokollet gällande gänget som urinerade på svenska killen. Har tagit bort målsägandes namn för att minska risken att någon trakasserar osv. Trevlig läsning!

Förundersökningsprotokollet

Mvh, pyromannen

Tackar för detta.
Citera
2020-02-13, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleanasfuck
Är det sant?

Ja, jag läste deras förhör. De grips den 12/12. Då är de salta och häftiga. Sen görs förhör med den ene 17/12 och den andre 18/12 och då babblar de mer eller mindre fritt och golar ner varandra. Självfallet försöker att förminska sin egen del i scenariot.

De fungerar inte ibland vanligt folk för att de är såna jävla äckel och de kan inte hålla linjen som gangsters heller utan likt svagt skitfolk de är så golar de efter mindre än en vecka. Helt värdelösa i alla delar av existensen.
Citera
2020-02-13, 22:18
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Här är citerade inlägg med de två GM. Det förtjänas att nämnas igen. Notera att själva målet berör en rad händelser och att rättegången gällde en handfull GM. Det är alltså inte samtliga som varit med under händelsen som berörs i denna tråd, men i ovan citat förtydligas det.

Otroligt vad mycket som kommer fram genom flashback. Älskar det här forumet mer för varje dag som går.

Är det någon som har en länk till mobilfilmen vid gärningstillfället? Länken i trådstarten funkar inte längre.
Citera
2020-02-13, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
De snackar skit och har säkert blivit instruerade av "Diamant" om vad de ska säga. Syftet med reportaget är att svenskar ska tycka synd om negrer och fås att tro att de flesta negrer är nästan som svenskar.

Ut med skiten. Bort med allihop.

Jo det är klart att det är eftertankens kranka blekhet. Det som är positivt, dvs att föräldrarna hade anmält sin son till myndigheterna innan det hände, fråntar ju inte dem från ansvar eller förminskar det som skett. Sonen är ju ett jävla äckel alldeles oavsett. Föräldrarna har ju även gjort ett undermåligt jobb som föräldrar. De har fem ungar som de troligen har synnerligen dålig koll på.

Bra sätt att tacka för att de fick asyl här för fem år sedan….
Citera
2020-02-13, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Otroligt vad mycket som kommer fram genom flashback. Älskar det här forumet mer för varje dag som går.

Är det någon som har en länk till mobilfilmen vid gärningstillfället? Länken i trådstarten funkar inte längre.

Kan finnas en länk som funkar som lades upp för ca en vecka sedan men jag har inte själv testat den länken.
Citera
2020-02-13, 22:22
Medlem
Bum1s avatar
Föräldrarna verkar vettigare än vad jag trodde det skulle var i intervjun. Om nu textningen är korrekt. Jag fattar inte arabiska, än.

Märkligt att de inte bemödade sig att be om ursäkt till offret, det vore väl det minsta man kunnat förvänta sig.

Hoppas att föräldrarna ger sonen en toffel- och bältomgång som han aldrig kommer att glömma. Invandrarföräldrar är ju kända för att vara ganska stränga.
Citera
2020-02-13, 22:28
Medlem
Nån som har länk till klippet?
Verkar vara borttaget
Citera
2020-02-13, 22:29
Medlem
Bum1s avatar
Hittade en fungerande video:
https://samnytt.se/video-invandrargang-misshandlar-och-urinerar-pa-svensk-pojke/

Jag mår illa. Har ungjävlarnas föräldrar sett den här videon? Det framgår dåligt i SVT's intervju.
FÖRJÄVLIGT hur Bolund viftade bort det här i riksdagsdebatten nyss. Han är medskyldig till det här och vägrar svälja sin heder och inse sina fel.
Citera
2020-02-13, 22:30
Medlem
Citat:
Ja, jag läste deras förhör. De grips den 12/12. Då är de salta och häftiga. Sen görs förhör med den ene 17/12 och den andre 18/12 och då babblar de mer eller mindre fritt och golar ner varandra. Självfallet försöker att förminska sin egen del i scenariot.

De fungerar inte ibland vanligt folk för att de är såna jävla äckel och de kan inte hålla linjen som gangsters heller utan likt svagt skitfolk de är så golar de efter mindre än en vecka. Helt värdelösa i alla delar av existensen.

Svenska häkten är ingen lek.
Att sitta inspärrad utan kontakt från omvärlden 23tim om dygnet tar på psyket.
Undra vad brushurna tycker om deras golerier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in