Haha, vilka föräldrar. Så fina och snälla och ledsna, har dom ens tänkt tanken att gå till offret och dennes föräldrar och be om förlåtelse face to face. Att t ex ersätta dem ekonomiskt? Men grejen är ju precis som jag lärt mig som jobbat mycket med invandrare under en mängd år nu: De säger de saker de tror vi vill höra. Dom framställs ju som så fina i tv. Föräldrarna är ju livrädda att bli utkastade ur landet. Dom är ju nästintill analfabeter och förstår nada av vårt samhälle, förutom hur socialtanten ser ut. MEN sen när vi inte hör, då kommer helt andra tongångar. Hur vet jag det? Jo, det finns ju faktiskt invandrare som skvallrar på andra invandrare och jag har lärt mig hur jag ska få reda på hur de innerst inne tänker. Då kommer deras hat mot oss fram: som att svenska kvinnor klär sig och beter sig som horor, att svenska män är fega och konflikträdda etc. Dom kritiserar till och med vår demokrati, trots att jag aldrig har hört talas om ett land som inte är en demokrati som har ett fungerande välfärdssamhälle. Vi har ingen mångkultur i Sverige. Vi har haft en import av kurder, afghaner, somalier, och samtliga dessa grupper är extremt illa omtyckta i de regioner de kom ifrån, men det är ju samma typ av folk, varför tog vi inte emot folk med något att bidra med som vi gjorde efter kriget. Hade du ingen utbildning och ansågs du inte bidra så sorry, vi har inte plats för dig. Nu betalar vi priset för denna 68-ideologi som präglat vår politik alltför länge.