2020-02-13, 17:59
Medlem
Montaser Mahmoud Edris

Någon som vet vilken skola han går på? Om han nu går i skolan..
Arbetar hans föräldrar?
Citera
2020-02-13, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopplykta
Montaser Mahmoud Edris

Någon som vet vilken skola han går på? Om han nu går i skolan..
Arbetar hans föräldrar?

Tillåt mig vara fördomsfull men jag tror man skulle gråta om man såg hans slutbetyg från grundskolan. Ingen behörighet till gymnasiet alltså. Både föräldrar och son lever säkert på skattebetalarnas bekostnad.
Citera
2020-02-13, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleanasfuck
Vad balla dom är.
Dom lär ju precis som alla andra misslyckade gangsters ha livsförödande skulder hos kronofogden och långa brottsregister.
Inget arbete, ingen pension, inget sparande.
Får inte ens ha ett mobilabonnemang.
Dömda till ett liv på samhällets botten.
Smart.
Grattis!

Men de har mer pengar per månad än en genomsnittlig löntagare. Svarta pengar + bidrag + hyra ut lägenheter som de fifflat till sig via skenskillsmässor.

De är smuts. Ett biologiskt vapen som våra ledare släppt lös på oss. Hade hellre fått corona till Sverige än babbar för corona är en kris man kan enas kring och växa tillsammans av. Massinvandringen dödade folksjälen så Sverige finns inte i folks hjärtan längre. Det är bara en plats på jorden nu.
Citera
2020-02-13, 18:56
Medlem
Jag lägger nu upp hela förundersökningsprotokollet gällande gänget som urinerade på svenska killen. Har tagit bort målsägandes namn för att minska risken att någon trakasserar osv. Trevlig läsning!

Förundersökningsprotokollet

Mvh, pyromannen
Citera
2020-02-13, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsurewasntme
När Damberg blivit nedslagen av handlingskraftiga personer kommer jag gärna förbi och slår en drill. Np.

Det är givetvis en ganska riskfylld operation att "skoja" med en såpass hög politiker som Damberg, men det hade blivit internationellt jubel om några arga svenskar hade plockat med honom till en lämplig lokal, satt honom framför en videokamera, förklarat varför han var där och sen hållit fast honom och pissat honom i munnen. Detta skulle sen läggas upp på internet. Budskapet skulle vara tydligt.
Citera
2020-02-13, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Vad är det för hyresvärdar och fastighetsägare som vill hyra ut till sånt slödder?
Vad är det för kommuner som vill ha sånt pack?

Princ* G*orgio Stanl*y K*djo (e,e,e,a), -03
Mont*ser M*hmoud Edr*s (a,a,i), -03 - Medborgare i Eritrea

Alla möjliga kommunala hyresvärdar och alla möjliga kommuner runt om i landet. Om IS-terrorister som har massmördat civila och karvat huvudet av människor är välkomna så har de nog inga problem med några pissnegrer.
Citera
2020-02-13, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Riktigt vidrigt man är ju rädd att ens barn ska drabbas av något sånt här.

Har väldigt svårt att förstå hur han hängt med dem överallt och inte passat på och dragit vid något tillfälle. Han måste varit oerhört rädd. Gärningsmännen hade ju bara sagt att de hade kniv och pistol men inte visat nåt, så jag hade hellre chansat.

Jag tycker man läser om olika fall flera gånger i veckan där gärningsmännen har tvingat med sina offer till bankomater, till affärer, till lägenheter, in i bilar och fan vet allt. Detta verkar väldigt vanligt. Det som är mindre vanligt med detta fall är att negrerna filmade när de pissade offret i munnen och laddade upp filmen på nätet. I övrigt är det ett vanligt och ganska typiskt fall av "ungdomsrån".
Citera
2020-02-13, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyromannen
Jag lägger nu upp hela förundersökningsprotokollet gällande gänget som urinerade på svenska killen. Har tagit bort målsägandes namn för att minska risken att någon trakasserar osv. Trevlig läsning!

Förundersökningsprotokollet

Mvh, pyromannen

Tack för det! Förstår din tanke med BO men hans namn finns ju på de andra dokumenten som är upplagda. Nog om det.

Jag skummade igenom förhören med de två GM. De är ju häftiga killar och begår vidrigheter ute, men efter inte ens en vecka på häktet sjunger dem och golar ner varandra. Bra så lång men det säger vilket jävla pack det är som inte ens när de ska spela gangsters så kan de bita ihop utan blir fuktiga efter någon vecka.

Smutsfolk dessa två GM!
Citera
2020-02-13, 20:25
Medlem
Undra hur länge detta fortgår innan ngn förälder laddar blysprutan och rensar?
Citera
2020-02-13, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poacher
Jag håller med dig! Borde finnas många lägen att be om hjälp, de har varit bland folk..
Fast uppenbarligen funkar inte alla som vi tror i hotfulla situationer, tyvärr

Det verkar vara vanligt att rånare/plågoandar vallar runt sina offer. De flesta är väl handlingsförlamade av rädsla. De allra flesta människor ingriper inte om du ber om hjälp eller om de ser att du blir misshandlad.

Det finns många fall där flera rånare har rånat sina offer helt öppet bland folk och det finns fall med våldtäkter och gruppvåldtäkter där ingen har ingeipit trots att de har skett helt öppet. Även om du är mitt i ett välbesökt köpcenter med massor av folk så kan du inte räkna med att någon ingriper om du ligger på marken och skriker medan tre orcher står och sparkar dig i huvudet.
Citera
2020-02-13, 20:34
Bannlyst
Föräldrarna till pissande negern kommenterar sonens agerande.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mamman-till-pojken-som-ranade-och-fornedrade-liam-skams
Citera
2020-02-13, 20:39
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Föräldrarna till pissande negern kommenterar sonens agerande.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mamman-till-pojken-som-ranade-och-fornedrade-liam-skams

Väldigt märklig kommentar:
"16-åringen har nu, med föräldrarnas tillåtelse, omhändertagits enligt lagen om vård av unga."

Du blir inte LVU:ad för en misshandel. Dessutom är det en tvångslag och medgivande från föräldrar behövs ej. LVU indikerar att frivilliga hjälpinsatser från Socialtjänsten har misslyckats eller nekats av föräldrar.
Uppenbart att föräldrarna ljuger i artikeln eller så har artikelförfattaren noll koll på SoL respektive LVU.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in