2020-02-12, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokklubben
Målet omfattar fler rån, övergrepp i rättssak och olaga frihetsberövande - totalt är åtta personer åtalade.

Stämningsansökningar;

Rån mobil mm, olaga frihetsberövande (hot med kniv fortsatte i lägenhet), övergrepp i rättssak, Enskede (aktbilaga 113): https://minfil.com/x0k6EbXdn5/S_dert_rns_TR_B_12419-19_Aktbil_113_pdf

Rån mobiler mm, övergrepp i rättssak, Enskede (aktbilaga 171): https://minfil.com/d8c4E8X1n8/S_dert_rns_TR_B_12419-19_Aktbil_171_pdf

Rån mobil mm, Björkhagen/Bagarmossen (aktbilaga 181): https://minfil.com/b3a5E6X5na/S_dert_rns_TR_B_12419-19_Aktbil_181_pdf

Grovt olaga hot (kniv), Hägersten (aktbilaga 232): https://minfil.com/Zde3EcXdn9/S_dert_rns_TR_B_12419-19_Aktbil_232_pdf
Sätt deras föräldrar i direktsändning att förklara hur deras barn är så. Eller kan det vara ensamkommande?
Citera
2020-02-12, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingela52
Om du inte förstår att det är våld du raljerar om så borde du få smaka på våldet så du lär dig veta hut.
Vågar du uttala dina åsikter offentligt, det skulle låta som om du är sjuk.
Jag berättar om hur vi resonerar och aggerar i svensk media och du blir arg, skriv en tidning själv eller gör ett tv-program om du nu är så himla duktug.

Läs vad du själv skriver ditt smuts. Du började med att säga att när du är med folk som begår övergrepp och filmar det så ber du dem att radera detta så att det inte ska leda till en dålig publicitet för GM.

Du är skräp som har en egen rasistisk agenda som riktar sig mot BO.

Ditt vidriga censursvammel är bara vämjeligt. Jag fattar att du är en anhängare av någon form av totalitär regim och en repressiv statsmakt samt att du tycker att folket ska kontrolleras men ta sånt skit i ett annat forum. DET HÖR INTE TILL ÄMNET FÖR DENNA TRÅD! Här diskuteras brottet och för det relevanta delar såsom BO, GM osv.
Senast redigerad av NoF8 2020-02-12 kl. 19:35.
Citera
2020-02-12, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nemesis556
Vem bryr sig om vapenlagen när det gäller egen säkerhet och staten inte skyddar etniska svenskar??

Det var ju du själv som tog upp det. Du sa ju själv att det var lagligt med tårgaspistol i hela EU. Jag korrigerade sakfelet. Vad du gör och inte gör i form av vapeninnehav skiter jag i men du var ju ute och cyklade när du påstod felaktiga saker.
Citera
2020-02-12, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Det var ju du själv som tog upp det. Du sa ju själv att det var lagligt med tårgaspistol i hela EU. Jag korrigerade sakfelet. Vad du gör och inte gör i form av vapeninnehav skiter jag i men du var ju ute och cyklade när du påstod felaktiga saker.
Du fattade från meningen att jag menade hela EU utom Sverige ty personen riskerade nån månad vilkorligt
Citera
2020-02-12, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Inget
Ok då vet alla det, till skillnad från vad man vet om de andra som säger att de ska göra något. Såvida man inte försöker hetsa någon till handling känns det poänglöst att påstå vad någon kommer göra eller inte göra. Dock är väl det smartaste inte att säga att man ska göra något om man nu tänker göra det.
Citera
2020-02-12, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Sätt deras föräldrar i direktsändning att förklara hur deras barn är så. Eller kan det vara ensamkommande?

Läs tråden. Det står ju vad de heter och vad föräldrarna heter osv. Inte ensamkommande.
Citera
2020-02-12, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Var kan man se videon? Länken på förstasidan fungerar inte längre.

Finns möjligen några sidor bakåt om de funkar fortfarande
Citera
2020-02-12, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Läs tråden. Det står ju vad de heter och vad föräldrarna heter osv. Inte ensamkommande.
Okej. Jag har läst tråden men inte länkarna
Citera
2020-02-12, 21:03
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antilife
Själv så befinner jag mig minst sex timmar ifrån Stockholm. Förövrigt så tror jag inte vedergällning löser några problem i detta fall. Möjligen om rånarna avlider, men då skapas nya problem...

Du kanske bor nära Stockholm?

Att blunda för problemet eller lägga sin tillit till det korrumperade s.k rättsväsendet löser garanterat ingenting.

Våld är det enda dessa förstår. Därför bör våld brukas mot dem och deras nära.

Skadas de grovt = Bra
Dör dem = Ännu bättre.
Citera
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Jag som har möjlighet skulle, om jag vore släkt till detta offer, vänta tills dessa odjur släpps fria och sedan ge dem adekvat bestraffning. De skulle INTE komma undan med saft och bulle! Har det framkommit vad GM framför för motiv, om något, för detta dåd? Räcker möjligtvis att de är niggers!
Citera
Medlem
Hoppas att man i framtiden kan återkalla medborgarskap och repatriera hela familjer av denna sorts slödder. Utvisning är det enda straff som dem fruktar.
Citera
2020-02-12, 21:04
Medlem
Jirens avatar
Jag tycker att var och en som röstat på den här utvecklingen förtjänar en rejäl klunk urin. Dagligen.
Senast redigerad av Jiren 2020-02-12 kl. 21:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in