Citat:
Vad ska du göra om du får syn på pissnegern då? Rapportera till Flashback om att du såg pissnegern gå på en gata i Skarpnäck?
Bara sluta med allt ert trams om namn, adresser och låtsas som om någon kommer göra något.
Trots att många tiotusentals svenskar har fått sina liv förstörda av invandrare så har det mig veterligen aldrig någonsin hänt att någon svensk har tagit till våld och hämnats på någon invandrare. Det har inte hänt en enda gång på flera decenniers tid.
Bara sluta med allt ert trams om namn, adresser och låtsas som om någon kommer göra något.
Trots att många tiotusentals svenskar har fått sina liv förstörda av invandrare så har det mig veterligen aldrig någonsin hänt att någon svensk har tagit till våld och hämnats på någon invandrare. Det har inte hänt en enda gång på flera decenniers tid.
Citat:
Äntligen någon som tar bladet ur munnen.
Så jävla patetiskt att se svenskar i flera olika fall och trådar där invandrare förnedrat svenskar uttala sig exakt likadant hela tiden utan att för den delen vinna upprättelse åt brottsoffer. Gång på gång får man höra "ge mig adressen blablabla" "hade det varit mitt barn hade han inte varit levande".
Fyfan vilket skitsnack. Att ni inte skäms. Facit talar sitt språk.
Tönten ska "hålla utkik" då han också bor som GM i Skarpnäck haha.
Så jävla patetiskt att se svenskar i flera olika fall och trådar där invandrare förnedrat svenskar uttala sig exakt likadant hela tiden utan att för den delen vinna upprättelse åt brottsoffer. Gång på gång får man höra "ge mig adressen blablabla" "hade det varit mitt barn hade han inte varit levande".
Fyfan vilket skitsnack. Att ni inte skäms. Facit talar sitt språk.
Tönten ska "hålla utkik" då han också bor som GM i Skarpnäck haha.
Syftet med att hänga ut grovt kriminella babbar med namn, bild, adress, namn på föräldrar (om de är minderåriga) osv. är enligt min mening inte att någon ska hämnas på dem med våld. Bara för att våra styrande politiker importerat mängder av barbarer från lågutvecklade, dysfunktionella samhällen, så betyder det inte att vi själva måste förvandlas till barbarer som praktiserar blodshämnd.
Nej, syftena med att hänga ut sådana som t.ex. Prince Kadjo är - menar jag - följande:
Uppgifterna om dessa individer ska finnas tillgängliga på nätet för alla som gör en sökning på personens namn. På så sätt kommer t.ex. en person som Prince Kadjo att ha svårt att under överskådlig tid få ett jobb (även om han mot förmodan skulle skaffa sig en utbildning) eller att hyra en lägenhet. För vilken seriös arbetsgivare eller hyresvärd vill anställa eller hyra ut till en grovt kriminell, dokumenterat våldsbenägen dåre?
Uppgifterna ska finnas tillgängliga så att människor som kommer i kontakt med sådana som Prince Kadjo ska ha en möjlighet att skydda sig. T.ex. kan en tjej som träffar Kadjo och kanske uppfattar honom som snäll och normal få en chans att veta vem han verkligen är innan det är för sent.
Sannolikt lever föräldrarna till denna typ av kriminellt slödder i stor utsträckning utanför det svenska samhället, och struntar i sitt sociala anseende. Men det finns förstås en möjlighet att föräldrarna i något fall har arbeten och ett socialt kontaktnät bland människor som talar svenska. Genom att deras kriminella avkomma hängs ut på nätet får de skämmas och blir socialt stigmatiserade, vilket förefaller vara ett lämpligt straff för oförmågan att uppfostra sina barn.
Genom att kriminella hängs ut med namn och andra personuppgifter tydliggörs vissa invandrargruppers starka överrepresentation i brottslighet. Det blir på så sätt allt svårare för pk-etablissemanget att förneka den uppenbara kopplingen mellan massinvandringen och den grova kriminaliteten. Och förhoppningsvis kommer fler människor att sluta rösta på partier som förespråkar fortsatt massinvandring.
Det är av dessa skäl vi bör fortsätta hänga ut kriminella babbar. Inte för att någon självutnämnd hämnare ska bege sig till "orten" och leka Peter Mangs.