Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Du har liten eller ingen kunskap om detta. Vittnen hörs i representanthuset detta utfördes i hemlighet nere i en källare, Republikaner fick inte kalla några alls.
Därefter skickades "cirkusakten" till omröstning och demokraterna lyckades inte få en enda Republikan att rösta för.
Till sist efter lång väntan utan anledning fick senaten ärendet, där likt en överklagan till hovrätten tar man den bevisning som finns från representanthuset och därefter röstar man.
Det fanns alla möjligheter att ta in vittnen för demokraterna där man bygger sitt case. Det man nu sysslar med är ett blame game som ger Trump fler röster.
Tack för du bevisa min sak, det är i huset man hittar vittnen.
Och i senaten man presenterar relevanta vittnen, jag kunde inte bättre påpekat det själv.
Man måste vara rätt trög om man inte förstår skillnaden mellan förundersökning och presenterandet av impeachment och de tillhörande vittnen.
Är det verkligen så trög du vill framställa dig själv som, inte mig emot, men verkligen så trög??
Din tröghet verkar inte greppa att det är bara impeachment som kan ske i senaten och där man presenterar fallet.
Och vittnen vågade man inte av någon underlig anledning.(Vi alla vet varför.)
Citat:
Ursprungligen postat av
MrBulldogg
Får du provision för varje gång du klistrar in samma lösryckta joller gång på gång?
Är det din saklighet om impeachment processen?
Inte mycket att hänga i granen i så fall.