2020-02-10, 20:25
Medlem
Finns inte N1 kvar på telegram? . Har inget abonnemang hos dom längre, så bryr mig egentligen inte för egen del, men kanske det kan hjälpa någon.
2020-02-10, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormaren
Finns inte N1 kvar på telegram? . Har inget abonnemang hos dom längre, så bryr mig egentligen inte för egen del, men kanske det kan hjälpa någon.

N1 har återförsäljare som har tillgång till info på Telegram.
Ingen öppen kanal.
2020-02-10, 20:35
Medlem
Haloumis avatar
Det är ju bara skaffa en back-up lina av annan leverantör. Typ en månad max. Det är sen gammalt.

Endast tills N1 börjar rulla som det ska igen, så klart
2020-02-10, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Har flera kunder som upplevt samma sak som du med IPTV Sweden.

Därför man alltid ska söka info om den man ska handla av.

Läs genom denna tråden så ser du att det är historiskt sett vanligt med att folk har problem med de återförsäljare som säljer via Facebook, Instagram eller genom en flashig hemsida där de skryter om hur länge dom funnits, hur bra support dom har mm mm.

Hur betalade du?
Hur långt abonnemang köpte du?

betalde via swisch och bara för 10 dagar. så inga stora pengar. Tack ska va mer uppmärksam nästa gång
2020-02-10, 20:36
Medlem
Kina abonnemanget går som vanligt men sämre på abonnemanget från Marocko. Dock inte helt svart som jag uppfattar att ni har på N1..
2020-02-10, 22:12
Medlem
någon som vet hur det ser ut för nordic iptv just nu? kom in på deras hemsida igår och fick info om att det var problem. verkar vara samma problem med nu ikväll. samt att jag inte kommer in på deras hemsida(gjorde det igår)
någon som sitter på några nyter?
2020-02-10, 22:13
Medlem
Verbal.Kints avatar
Vilket sätt är det enklaste om man vill komma åt sin IPTV via sin dator? Att slötitta på sin sekundära skärm liksom.

Mvh
2020-02-10, 22:21
Medlem
Kommer överge n1 en stund för mycket strul med allt möjligt.

Återkommer om någon månad för att se om dom fått ordning på grejorna.
2020-02-10, 22:25
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzaland
Kommer överge n1 en stund för mycket strul med allt möjligt.

Återkommer om någon månad för att se om dom fått ordning på grejorna.
Skaffa dig ett vanligt TV abonnemang om du är så grinig. Förstår du inte vad du har hoppat på för tåg så kan du lika gärna hoppa av tåget.

Folk är så bortskämda!
2020-02-10, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Skaffa dig ett vanligt TV abonnemang om du är så grinig. Förstår du inte vad du har hoppat på för tåg så kan du lika gärna hoppa av tåget.

Exakt 👍🏼

Inte ens de vanliga tv-abonnemangen är felfria.
Om man dessutom ska ha någorlunda likvärdigt utbud i kanalväg så hamnar man på över 1500 kr i månaden. Då räknar jag inte med filmerna/serierna och alla andra länders kanaler man får med iptv.
2020-02-10, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Vilket sätt är det enklaste om man vill komma åt sin IPTV via sin dator? Att slötitta på sin sekundära skärm liksom.

Mvh

Enklast är nog om du har m3u länk o bara köra den i vlc
2020-02-10, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
N1 har ju många olika återförsäljare. Därav har dom ju exakt samma utbud.

Menar du att det är samma utbud men att det inte köra på samma servrar. Eller menar du att det är exakt samma?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in