Citat:
Ursprungligen postat av
instagam
Vilka kanaler syftar du på?
Jag zappade från SVT 1 och upp till Discovery kanalerna nu på mobilen och alla funkade.
Vad kör du för hårdvara/box?
Det var hela tjänsten, d.v.s. alla kanaler. Jag märkte det vid typ 22:05 rycket när jag inte kunde byta kanal. Startade om boxen (TVIP605) men då ville den inte ladda portalen.
Alla andra mina prylar med nätverksanslutning fungerade så jag antar att det var någon kort driftstörning. Tjänsten kom igång igen vid typ 22:55 d.v.s. straxt efter att jag skrev här. Även om alla andra prylar hade internetaccess så startade jag om routern när jag höll på att felsöka. Men om det var det eller någon av alla omstarter av boxen som hjälpte ska jag låta vara osagt. Men jag
tror som sagt att dom (N1) hade någon kort störning.
Skitsamma, det kom ju igång rätt snabbt igen så ....
/#LOUDmouth#