Citat:
Ursprungligen postat av
LadySweden
Det är precis som det SKA vara. Ingen historia är så 100% att forskare kan anse sig färdiga med den. Nya bevis framkommer, och då måste dessa förklaras. Det har inte gjorts, utan de förklaringar som ges håller inte tätt.
Det har aldrig förekommit bevis för hur många som gasades, men du anser alltså att du kan bevisa denna dråpliga berättelse om att miljoner gasades till döds. Spännande!
Jag skulle inte kalla mig revisionist. Jag lägger ju inte fram någon egen berättelse, utan iakttar bara de bevis som finns. Så mycket som du vistats här har du säkert hört dem alla (jag har också läst många trådar här i forumet) och det är uppenbart att här handlar det inte om intresse för historia utan om att försvara doktriner.
Kanske gasades folk i bårhusen ibland. Det vet vi inte. Vad vi kan veta är att nazisterna inte avrättade miljontals människor med gas. Det är nämligen en omöjlig ekvation, iaf med den kunskap vi har idag.
Jag ges intrycket att "ni" är alla som in i döden försvarar vad helst makten säger åt er, och aldrig ifrågasätter någonting.
"Vi" är alla som ifrågasätter någonting, oavsett vad. Är det så?
Vem påstår att miljontals mördades med gas?
Och, hur är det ömöjligt?
Hur stor noggranhet i siffrorna kräver du för att lita på dem?
Det var ju många oregistrerade som mördades, det kom 437.000 ungerska judar till Auschwitz. Tio procent överlevde.
Är det viktigt att veta om de gasades eller svalt ihjäl, de är borta.
Dessutom eldade nassarna upp allt de kunde som ev kunde avslöja vad som skett i lägren.