2020-02-09, 20:06
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Det krävs inte, de tar i ordentligt, för attvara helsäkra.
Berätta nu varför det inte går att mörda folk med 300ppm.

Jag har redan förklarat det flera gånger. Genom de olika tröskelvärdena LD100 och LD1 som du blandat ihop. Och de amerikanska avrättningarna i gaskammare. Men du är uppenbarligen ett trådsaboterande troll. Tack och hej.
Citera
2020-02-09, 20:06
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detekarvisst
Jo, det motsäger vittnesmål som hävdar att det tog 5-15 minuter att döda människor med 300 ppm i Auschwitz. Att du inte förstår det säger mer om dig.
Berätta gärna vilka vittnen som säger så.
Är inte 300ppm dödligt?
Citera
2020-02-09, 20:13
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reptileking
Jo jag vill fortfarande veta, speciellt med tanke på att gas inte anges i ld och för att 300 inte motsvarar det du påstår någon annan stans än där du hittat det. Kan du sluta felcitera mig? Det blir jobbigt om du fortsätter efter jag påpekat det en gång.

Det jag vill veta är om det här är Germars tankar eller inte.

Jag har citerat dig korrekt. I inlägg 658 nedan skrev du att de använde högre koncentrationer än 300 ppm. Vill du ta tillbaka det?

(FB) Idag är "förintelsens" minnesdag – nu slår vi hål på lite förintelsemyter!
Citera
2020-02-09, 20:39
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Jag har citerat dig korrekt. I inlägg 658 nedan skrev du att de använde högre koncentrationer än 300 ppm. Vill du ta tillbaka det?

300ppm är dödande, mer är effektivare och pyser ända ut i hörnen.
Zyklon B hade man gott om.
Utan lukt gick att beställa.
Citera
2020-02-09, 21:16
Medlem
reptilekings avatar
Citat:

Jag har svarat dig på det. Måste jag förklara vad frasen "för argumentationen skull" betyder? Ok tydligen, det betyder att jag fortfarande står fast vid att 300ppm dödar snabbt, men att jag är nyfiken på varför det skulle vara omöjligt för tyskarna att använda mer. Så. Nu kan du förklara.
Senast redigerad av reptileking 2020-02-09 kl. 21:49.
Citera
2020-02-10, 06:11
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
En ny osammanhängande essä fylld av faktafel för att blanda bort korten. Vad gäller koncentration av cyanväte som krävs för att avliva människor visavi löss så är det fantasier du för fram. Men det behövs ju förstås för att förklara bort varför ingen prussian blue återfunnits i de påstådda gaskamrarna för människor.

Absolut inte, det är fakta vilket du kan kontrollera med vem som helst.
FOI Försvarets Forskningsanstalt tex. De säger precis de vi har nämnt, det är ändå en myndighet.
Nej människor andas med lungor det gör inte insekter, sedan har löss skal som det ska trängas igenom. Det har inte människor!

Det är inte svårt att förstå varför det inte blir någon pressuanblue där. Det är bara ni som verka ha svårt för det...
Citera
2020-02-10, 06:16
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Jag svarar dig bara en gång, då jag noterat ditt beteende i ett flertal trådar och faktiskt undrar om du inte är någon sorts bot.

Det är uppenbart att du fattar noll om profetian. Det är inte talet i sig som är intressant, utan andel av det totala antalet då levande judar. Trots att du saknar grundläggande förståelse kring ämnet bibliska profetior svarar du på mitt inlägg. Har du någon form av diagnos med tvångsbeteenden, eller får du betalt av någon?
Jaså? Men förklara mig om det då!! Så jag förstår den.

Nej verkligen inte, det är så solklart. Det är dem som säger så, inte jag.

Är du psykolog? Om det är som du säger att du har läst mina inlägg.Så hade du inte sagt så!!
Det bevisar du ej har läst mina inlägg. Eftersom det är ett personligt intresse!! Vad får dig tro jag har fått betalt? Har du betalt för skriva inlägg här?
Citera
2020-02-10, 06:22
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanus
Det där är väl ändå ett jävla sätt.
Att i tid och otid i egen kontrollerad media globalt sprida uppgifter om den egna gruppens påstådda utplåning.
Alldeles oavsett om det är 4,5,6 eller 7 miljoner som mördats och blivit till tvål och lampskärmar.

Är det någon annan av de påstådda judeförintelserna som är verklig enligt dig, eller är det bara den i anslutning till ww2 och Tyskland som är verklig.

Kan du ge exempel på något annat folkslag som kontrollerar stora delar av världens media och i dessa kanaler regelbundet basunerar ut historier om sin egen utplåning där andra folkslag dehumaniseras och framställs som bestialiska mördare.

Allt i syfte att marinera goyim i skuld så de inte ska ifrågasätta ashkenaziska tricks som replacement migration, kommunism och centralbanksgangsterism.

Helt jävla perverst beteende. Lägg av med semitismen så försvinner antisemitismen på köpet.

Men vad du hestar upp dig!! Den frågan har du ställt till mig innan, och du har fått svar. Vem är det tar upp det om inte ni? Med via youtube tex, finns en video som är fokuserad på siffran 6 miljoner!! Varför är ni så frälst i siffran 6 miljoner? Det är bara ni som tjatar om judar inte andra.
Varför ligger ni inte lika mycket energi på Romer, Kommunister, Jehovas vittnen m.fl. Som föll också offer!!! Tex hur mycket tar NMR upp det? Nada! de är endast fokuserad på judarnas förintelse.
Citera
2020-02-10, 06:23
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanus
https://codoh.com/library/document/3952/?lang=en

Sturdy Colls undersökning är ett skämt.
Att gräva upp skelettdelar från kristna kyrkogårdar utanför transitlägrets område och snyfta över är inte vetenskap.

https://www.bitchute.com/video/Ufg4xTW68qH8/

Är det??? lol ... För Codoh säger så?
Citera
2020-02-10, 06:41
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Jag har redan förklarat det flera gånger. Genom de olika tröskelvärdena LD100 och LD1 som du blandat ihop. Och de amerikanska avrättningarna i gaskammare. Men du är uppenbarligen ett trådsaboterande troll. Tack och hej.
Man använder aldrig LD1, det är väl LD 50 och LD100 ???

Bara tex en på av 100 dör av alkolhalt 1% promille, så betyder det är inte så.
Men dör 50 av 100 ( LD50) så betyder det är en stor chans de dör av 2 % promillehalt.
Enligt FOI så är dödligheten på 250 PPM (LD50) av cyanid förgiftningen inom några minuter. Alltså varannan dör inom några minuter.
Varför jämnför du det med amerikansk avrättningar?
Det är inte ens närheten av varandra.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gas_chamber

Hade du läst på! så använder de Kaliumcyanidsalter eller Natriumcyanidsalter. Det släpps i svavelsyram, vilket sätter en kemiskt reaktion igång och bildar VäteCyanidgas. Det är en komplicerad procedur....
Det är samma metod de använder för bekämpa skadeinsekter förr. Det är samma metod som tex Dan Andersson dog av 1920 talet. Han dog av av just vätecyanid förgiftning. Hur hög var den där??? Knappast 3000 PPM.
Citera
2020-02-10, 07:05
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Som jag förstår kommer siffran 6 miljoner av att det antogs bo 6 miljoner judar i de delar av östra Europa och de var särskilt angripna i dåtidens Ryssland, särskilt det Polen som man tagit över. Tidningsartiklarna verkar vara från den tiden. Den officiella beräkningen från 1897 sa att det fanns 5,2 miljoner judar i ryska riket, de flesta i Polen.
https://www.jewishvirtuallibrary.org/russia-virtual-jewish-history-tour#3

Några årtionden senare lär de vara närmare 6 miljoner.

Har du någon källa till att siffran 4 miljoner nämns dubbelt så ofta?
Ja precis, är det så. det är den siffran som de tro fanns i östra blocket.

Visst har jag det!!
Finns här en a dem på 4 Miljoner

Kan läsa detta inlägg och prova själv. (FB) Judarnas roll i WW2 - Häpnadsväckande fakta har läkt ut (Obs!) det är från denna tråd om just siffran 6 miljoner men också dyker profetian upp om 6 miljoner varför den skulle vara så viktig. En intressant tråd där Agge försöker med iver försvara det.
(FB) Judarnas roll i WW2 - Häpnadsväckande fakta har läkt ut (Obs!)

MasterBait gjorde ett inlägg där han han hade räknat också på antalet, men den är inte alls överens med min.
Citera
2020-02-10, 07:36
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reptileking
Jodå, det finns massor. Men det räcker aldrig. Det måste tydligen serveras en funktionsduglig gaskammare i orört skick med kroppar kvar i.

Varför underkänna alla vittnesmål (här har vi alltså många detaljerade beskrivningar från offer och förövare som gång på gång sagt samma sak).

Varför tro att en forskargrupp som Polska staten tillsatt är korrupt? De har redovisat vad de gjort steg för steg.

400.000 ungrare som sätts på tåg och sen försvinner.

Ritningar på gaskammare.

Flygfoton på gaskammare.

Foton på gaskammare.

Ritningar på detaljer till gaskammare som vittnen beskrivit.

Mätningar från 1945 på ventiler till gaskammare.

Ett långt spår av dokument och vittnen från små gasningar av ryska fångar fram till judarna vi pratar om. Ett spår över många år från helt olika platser och med olika personer som tydligen ljuger om precis samma sak.

Plus alla problem revisionisterna stöter på från preussian blue, till flygfoton som måste bortförklaras till att det måste vara som i amerikanska fängelser och så vidare. Det kommer aldrig komma till en gräns eftersom Germar mfl lever på det och har som enda sysselsättning att hitta nya motbevis och vinklingar.
Det är precis som det SKA vara. Ingen historia är så 100% att forskare kan anse sig färdiga med den. Nya bevis framkommer, och då måste dessa förklaras. Det har inte gjorts, utan de förklaringar som ges håller inte tätt.

Det har aldrig förekommit bevis för hur många som gasades, men du anser alltså att du kan bevisa denna dråpliga berättelse om att miljoner gasades till döds. Spännande!

Jag skulle inte kalla mig revisionist. Jag lägger ju inte fram någon egen berättelse, utan iakttar bara de bevis som finns. Så mycket som du vistats här har du säkert hört dem alla (jag har också läst många trådar här i forumet) och det är uppenbart att här handlar det inte om intresse för historia utan om att försvara doktriner.

Kanske gasades folk i bårhusen ibland. Det vet vi inte. Vad vi kan veta är att nazisterna inte avrättade miljontals människor med gas. Det är nämligen en omöjlig ekvation, iaf med den kunskap vi har idag.

Jag ges intrycket att "ni" är alla som in i döden försvarar vad helst makten säger åt er, och aldrig ifrågasätter någonting.
"Vi" är alla som ifrågasätter någonting, oavsett vad. Är det så?
Senast redigerad av LadySweden 2020-02-10 kl. 07:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in