2020-02-05, 12:30
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopPlayer
Fått veta att de bor 100-200 meter bort från resturangen. Vad är det som är konstigt? Det tjejen gjorde var ett skrik på hjälp. Tyvärr fick hon ingen hjälp.

Gå in på Selims och fråga. Kan garantera dig att du får höra samma sak.

Har man sett en helt naken snubbe springa runt vid resecentrum i höst så är detta inte konstigt alls. Kanske samma person rent av.

Närmre 300 m.
Citera
2020-02-05, 12:34
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Från Smedby?

Ja
Citera
2020-02-05, 12:35
Medlem
Citat:
Fått veta att de bor 100-200 meter bort från resturangen. Vad är det som är konstigt? Det tjejen gjorde var ett skrik på hjälp. Tyvärr fick hon ingen hjälp.

Har man sett en helt naken snubbe springa runt vid resecentrum i höst så är detta inte konstigt alls. Kanske samma person rent av.

När P.L dessutom beskrivits som ”trevlig” så kan jag definitivt köpa detta. Han kan ha manipulerat både restaurangbesökare och polis att tro på hans historia.
Citera
2020-02-05, 12:35
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MCL85
Det är ju precis det här jag undrat flera gånger i tråden. Har inga grannar reagerat på gap och skrik och bråk? Men har mest bemötts med svar som att ingen vetat om att familjen varit där eller att de inte varit där eller att de ens har barn. Hur kan man inte märka det? Barn i den här åldern, snart 4 och respektive 1 år, låter. Missbrukare som tappar det och bråkar med varandra och med barnen. Måste väl finnas de som reagerat. Och familjen verkar ju visst ha varit där. Åtminstone över jul, när flickan sprang ut och när flickan hittades död. Tyder väl mest på att det var där familjen befann sig och ingen annanstans?

Kan det ha varit så att det har fungerat skapligt en tid och att det är därför ingen kanske har hört något från bostaden tidigare? P skulle ha haft mycket på jobbet, blev sjukskriven. Återfall? Springer ute i kalsonger? Stökig jul? Barns dödsfall.
Citera
2020-02-05, 12:38
Medlem
Snyggingggs avatar
Har dessa "människor" fb? Kan någon länka?
Citera
2020-02-05, 12:47
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doomsdaydevice
När P.L dessutom beskrivits som ”trevlig” så kan jag definitivt köpa detta. Han kan ha manipulerat både restaurangbesökare och polis att tro på hans historia.

1 person har påstått att han är trevlig här i tråden vad jag sett, jag delar inte den bilden!
Citera
2020-02-05, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Detta kanske räknas som OffT, men jag kan för mitt liv inte förstå varför mord på barn ofta ses som vållande till annans död?
Kan det bero på frågan om uppsåt?
Citera
2020-02-05, 12:57
Medlem
Någon som har möjlighet att lägga upp domar från Förvaltningsrätten och Kammarrätten.

Alternativt att skicka pm
Citera
2020-02-05, 13:01
Medlem
Citat:

Gör storyn bara ännu mer osannolik när jag läser detta. Pappan hann alltså inte ifatt sin nakna 3-åring (eller 2-åring då detta tydligen skedde januari förra året?) förrän hon skrikandes, livrädd sprang in i restaurangen som låg 200m bort. Denna flicka måste ha rekord som snabbaste ungen någonsin om han inte hann få tag på henne förrän då. Finner det väldigt svårt att tro, sorry.
Citera
2020-02-05, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moralensväktare
Någon som har möjlighet att lägga upp domar från Förvaltningsrätten och Kammarrätten.

Det finns på flera ställen i tråden längre bak. Antingen letar du själv eller så får nån annan leta åt dig...
Citera
2020-02-05, 13:13
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moralensväktare

Inlägg 1229 i tråden!
Citera
2020-02-05, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snygginggg
Har dessa "människor" fb? Kan någon länka?

Nej. RG påstås ha en med nick *Rebecka Flowergirl* (ta bort asterixerna när du söker) men det finns inga bilder eller vänner eller info där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in