2020-07-09, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Men begravningen har väl varit redan på flickan ? Och styvmamman var ju på den .

Fel av mig 😕 finner inga ord om fans tyget ska spela den sörjande mamman nu 😡😡😡 det ska vara livstid för att plågade flickan sakta till döds genom att svälta, bestraffa och låta henne leva värre än ett djur . De måste ju ta hänsyn till den tortyr flickan utsattes för i hemmet där hon skulle varit trygg och älskad . Jag hoppas någon ” råkar ” ..... med bilen .
Citera
2020-07-09, 20:28
Medlem
Knut-Annes avatar
Prio ett, för henne nu är nog knark.
Nu är hon släppt, det skall fan i mig firas!
Citera
2020-07-09, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Prio ett, för henne nu är nog knark.
Nu är hon släppt, det skall fan i mig firas!

Inte en chans att hon har pengar till knark nu.
Citera
2020-07-09, 21:13
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bibbifin
Inte en chans att hon har pengar till knark nu.
Hon har väl en mus?
Tror hon kommer att försöka de knep hon kan.
Citera
2020-07-09, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Hyran för en ”Mindre” trea ligger ungefär på 10k, det är ett fint hus med kakelugnar och allt sånt.
Socialen verkar dela ut fina och dyra lägenheter nuförtiden. Nr34 är bara ett exempel....
Citera
2020-07-09, 22:01
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Hon har väl en mus?
Tror hon kommer att försöka de knep hon kan.
Den musen borde någon sy ihop så hon aldrig någonsin mer bara kan fundera på ett till barn. Vem faan skulle ligga med henne? Hon väger 30 kg, ser för jävlig ut och hon kan sätta en kniv i vem som helst. Psykopat som hon är. Nä det är nog kört med det..
Citera
2020-07-09, 22:06
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vera2015
Socialen verkar dela ut fina och dyra lägenheter nuförtiden. Nr34 är bara ett exempel....
Fast riktigt så är det inte, socialen har inga lägenheter. De får erbjudanden från privata hyresvärdar. De kommer heller inte att betala denna stora lägenhet till henne när hon inte har några barn hemma. Om hon fick denna lägenhet genom socialen var det inte för hennes skull, utan för att barnen ska få det utrymme man anser barn ha rätt till.
Nu kommer hon att få byta till en etta, blir hon bostadslös kommer hon att ha mycket svårt att få en lägenhet genom socialen. I alla fall om hon inte får hem något barn. Socialen bryr sig inte om en missbrukare är bostadslös, då erbjuder de vandrarhem. Men finns barn inblandad blir det något annat.
Citera
2020-07-09, 22:18
Medlem
Välkommen ut Rebecka. Du måste vara Sveriges mest hatade kvinna. Med all rätt. Du tog Esmeralda ifrån hennes trygga och kärleksfulla hem. Om det inte vore för sig hade hon fortfarande lekt och haft hela framtiden framför sig. Ägna resten åt ditt liv åt att hålla dig borta från människor.
Senast redigerad av Santalucia84 2020-07-09 kl. 22:20. Anledning: Mer info
Citera
2020-07-09, 22:50
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andhogst38
Den musen borde någon sy ihop så hon aldrig någonsin mer bara kan fundera på ett till barn. Vem faan skulle ligga med henne? Hon väger 30 kg, ser för jävlig ut och hon kan sätta en kniv i vem som helst. Psykopat som hon är. Nä det är nog kört med det..
Får hoppas det, de borde också knipsat äggledarna för länge sedan.
Citera
2020-07-09, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejaflicka
Till dig R,

Ditt barn levde.
Du hade kunnat få fira hennes födelsedagar, se henne utvecklas och växa upp.
Du hade kunnat hålla henne i famnen, krama henne och berätta att hon är det mest värdefulla du har.
Se henne le tillbaka.
Höra henne ropa mamma.

Istället lät du henne lida, känna sig oälskad och hjälplös.
Rädd. Rädd för att begå misstag. Rädd för att inte vara dig och P tillags.
Livrädd.

Du hade hennes liv i dina händer.

Mitt barn dog i min famn.
Utan chans att överleva.
Det fanns inget jag kunde ha gjort annorlunda men skulden finns där ändå.
Tänk om jag bara fick hålla honom i famnen en gång till.
Kind mot kind.
Eller bara känna hans gosiga doft, snusa honom i nacken och säga ”jag älskar dig”.
Jag hade kunnat göra vad som helst för att mitt barn skulle vara vid liv idag.

Du gjorde vad som helst för det motsatta.

Jag hoppas att du blir ren, att du har förmåga att känna skuld och skam som sakta äter upp dig.
Att lilla E besöker dig o dina tankar/drömmar varje dag och natt för att påminna dig om vad du har gjort.

Håller med dig helt och hållet!
Beklagar verkligen att du fick förlora ett barn. Det barnet verkar ha varit väldigt älskad iaf och dog lyckligt. Har svårt att tro att Esmeralda dog lyckligt.
Hon torterades långsamt till döds..det psykiska är nästan värre än det fysiska. Att bli mobbad och hatad på det sättet som E blev måste kännas katastrofalt i en treårings ålder. Hoppas verkligen inte hon hade medvetande under timmarna hon långsamt dog bort❤
Citera
2020-07-09, 23:31
Medlem
Inthemiddles avatar
Rebecca, om du har läst mina tidigare inlägg här har du säkert listat ut vem jag är.
Jag kände dig nog så nära någon kan känna dig. Jag drogs alltid in i dina sjuka lekar och spel, i dina lögner och charader.
Hela ditt liv var som en teaterscen där du var regissören och alla vi andra runt om dig var dina marionettedockor.
Du ljög, lurade och manipulerade dig genom hela tonåren. Och på något sjukt sätt lyckades du alltid lura mig och andra att tro att det DU sa var sant och att DU alltid var oskyldig i all drama du alltid ställde till med.

Just hur empatilös, egoistisk och manipulativ du är tog tid för mig att förstå, jag vill alltid tro gott om alla och det var väl därför du så gärna umgicks med mig. Jag var den perfekta "marionettedockan".

Den här gången gick din teater för långt. Jävligt för långt. Ditt sjuka behov av att kontrollera, ljuga och manipulera din omgivning tillsammans med din egoism och avsaknad av empati kostade en liten oskyldig flicka livet. Ditt eget kött och blod.
Det här går inte att ljuga och manipulera sig ur. Det här är på riktigt. Du har dödat ditt barn, du har MÖRDAT ditt eget barn.

Jag förväntar mig inte att du någonsin kommer erkänna din egen skuld i detta. Jag förväntar mig inte heller att du sörjer den lilla flickan som fick sätta livet till. Jag tror inte att du är kapabel till det.
Men jag hoppas av hela mitt hjärta att resten av ditt liv blir för jävligt. Att du står ensam kvar utan någon att "regissera" och att det enda sällskapet du har är de som kommer "k**lla dig för pengar. Pengar som du kommer lägga på droger. Och jag önskar, av hela mitt hjärta att du dör en ensam, långsam död, förgiftad av droger.
Citera
2020-07-09, 23:36
Medlem
LeifD2s avatar
Verkar ju som att den här hjistorien drar till sig allehanda psykfall. Man undrar ju vad det är för figurer i tingsrätten. Var får dom tag i alla freaks?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in