2020-02-02, 13:49
Medlem
Mammans föräldrar kanske trots allt är normala och har haft hand om dottern under dessa 2,5 åren. De åkte dit för att titta till dem och upptäckte då barnet avlidet, de larmade?
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
Det var väl någon annan än föräldrarna som ringde polis?
Citera
2020-02-02, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Dom fick tillbaka flickan 2018, alltså inte denna sommaren.

Aha, jag trodde mamman fick flickan från hösten 18 , bara lite då och då för att flickan skulle vänja sig vid sin biologiska mamma. Trodde att hon bodde konstant hos biologiska mamman från förra sommaren.
Ursäkta mitt misstag
Citera
2020-02-02, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Vad menar du? Att ni tagit droger ihop?

Nej inte just vi. Men samma bekanta.
Citera
2020-02-02, 13:59
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissungen49

Ja okej. Tack snälla för dina svar!
Citera
2020-02-02, 14:04
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
Aha, jag trodde mamman fick flickan från hösten 18 , bara lite då och då för att flickan skulle vänja sig vid sin biologiska mamma. Trodde att hon bodde konstant hos biologiska mamman från förra sommaren.
Ursäkta mitt misstag

Ja, iofs.. Det är ju faktiskt möjligt att det är så som du skriver. Tidningarna skriver att flickan bott i FH i 2,5 år. Omhändertagen nära efter födseln april 2016. Lvu upphörde sep/oktober 2018.

Kan ju vara så att dom bara haft umgänge den först tiden och flytt skett i somras. Så jag ber om ursäkt, du har förmodligen rätt i det du skrev.
Citera
2020-02-02, 14:05
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissungen49

Vet man om mamman fortfarande tog droger, trots att flickan bodde hos henne?
Citera
2020-02-02, 14:09
Medlem
Morriisss avatar
Är det verkligen ingen som vet vem denna mamma RG är? Pappan PL vet vi var han växte upp, vilka föräldrar han har, andra barn, syskon, jobb osv.. t o m bild! Men mamman i princip inget... verkligen konstigt!
Citera
2020-02-02, 14:12
Medlem
Citat:
Så fruktansvärt hemskt öde för den lilla flickan Vill bara gråta.

Hur kunde dessa personer få tillbaka vårdnaden om tösen, när pappan inte ens gjorde drogtesterna !
Jag ska nog egentligen inte gå in på mordsidor med yngre barn, för det gör så jäkla ont i själen
Mamman fick vårdnaden i somras och nu är hon död Narkomaner livnär sig på att ljuga, vet inte de höga gubbarna det? Fy fxnnn hoppas de sover dåligt och mår skit efter valet med att ge mamman vårdnaden!
Mina tankar går till fosterfamiljen som vårdade den lilla tjejen för nyfödd till i somras. Sett henne ta sina första steg och hört hennes första ord m.m.
Mina tankar är hos den familjen. <3 <3 ...vila i frid lillflicka <3

Kan inget annat än hålla med dig.
Det är helt ofattbart att det bara kan få hända man kan alltid önska socialen får sig en
känga.
Men det hjälper inte flickebarnet kommer
inte tillbaka.
Citera
2020-02-02, 14:14
Medlem
Fått lite inside info från en vän som jobbar inom blåljus personal i norrköping, tydligen ska flickan ha legat inlindad i plast under barnsängen.
Mamman hävdar att flickan dött av att hon blivit tappad.

(Kan givetvis inte gå i graven för att detta stämmer)
Senast redigerad av gurrtil 2020-02-02 kl. 14:25.
Citera
2020-02-02, 14:17
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Skulle det kunna vara att barnet fått i sig knark, som mamman lämnat framme?

Finns nog stor risk för det. Eller drunknat i badkaret medans föräldrarna "hade fest" eller sov. Tror inte att det skulle räcka med att hon fallit från någon möbel eller så. Inte heller lekt med kniv, räcker inte med en mindre skärskada. Stackars lilla flicka.
Citera
2020-02-02, 14:18
Medlem
Citat:
Så fruktansvärt hemskt öde för den lilla flickan Vill bara gråta.

Mina tankar går till fosterfamiljen som vårdade den lilla tjejen för nyfödd till i somras. Sett henne ta sina första steg och hört hennes första ord m.m.
Mina tankar är hos den familjen. <3 <3 ...vila i frid lillflicka <3

Precis min tanke! Måste varit fruktansvärt att behöva lämna tillbaka till de biologiska när man känner till deras bakgrund och när man knutit såna känslomässiga band till den lilla flickan! Haft henne sen hon bara var någon dag gammal. Säkert blivit kallade mamma och pappa av henne och sett allt hon lärt sig de första åren! Sen slutar det så här! Hjärtskärande! ❤️❤️ Sov gott lilla hjärtat❤️❤️
Citera
2020-02-02, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Kan inget annat än hålla med dig.
Det är helt ofattbart att det bara kan få hända man kan alltid önska socialen får sig en
känga.
Men det hjälper inte flickebarnet kommer
inte tillbaka.

Jag hoppas socialen eller var det tingsrätten som får sig en riktig känga!
Sen får man hoppas det kan rädda andra barn, för ingen kan hjälpa lilltjejen nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in