2020-02-04, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorSvartPenis
Ingen av dessa missfoster kommer få det lätt på kåken. Men de ser ut att vara alldeles för inavlade för att själva inse det. Jag brukar inte önska livet ur folk men jag hoppas någon spräcker skallen på de som är skyldiga till detta, alternativt att de tar sig själva av daga.

Du vet för fan inte ens vad de gjort ännu. Orutinerat att häva ur sig som du gör utan att ens ha läst Fup.
Citera
2020-02-04, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Du vet för fan inte ens vad de gjort ännu. Orutinerat att häva ur sig som du gör utan att ens ha läst Fup.

Du har ju inte heller läst fupen😅. Häktningsframställan finns tidigare i tråden men fupen är inte färdig så vitt jag vet
Citera
2020-02-04, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lusen21
EW kan säkert försvara sig själv, inget jag står för, känner henne bara o vet vem hon är till skillnad från vissa andra. Väldigt enkelt att motbevisa dig då det inte finns några anklagelser hos polisen om detta när det gäller Ew. Så frågan hoppar tillbaka åt dig, Dina bevis som aldrig kommer och du har aldrig nämnt vad för bevis eller något utan enbart skrivit dittan och dattan. Du kanske faktiskt borde bli Polis ”ainagris” Och kanske lära dig att bevismaterial måste finnas och Att ”förtal” existerar i denna värld , Då jag vet att detta som sagt polisanmält. Tack o Hej!

Kom igen. CA sitter häktad och jag trodde att jag kände honom med ! Ibland blir man förvånad !. Bara för att du känner henne betyder inte det att hon är oskyldig, säger inte att hon är skyldig men du fattar poängen. Sen är det ganska galet att du påstår att du ska anmäla en anonym person på Flashback för förtal ? Kom igen, polisen hackar inte servrar för ett förtal...
Citera
2020-02-04, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern89
Du har ju inte heller läst fupen😅. Häktningsframställan finns tidigare i tråden men fupen är inte färdig så vitt jag vet

Det är det som är poängen Man bör inte önska livet ur häktade människor innan man läst Fup och någotsånär vet vad som hänt.
Citera
2020-02-05, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Det är det som är poängen Man bör inte önska livet ur häktade människor innan man läst Fup och någotsånär vet vad som hänt.

Fup eller inte. Dom lär ju inte vara oskyldiga någon av dom med tanke på deras långa häktningstid.
Va lite realistisk
Citera
2020-02-05, 04:32
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritiofPiraten
Vad får dig att tro det? De finns mig veterligen inga sexualbrottsavdelningar för kvinnor och jag vet inte riktigt hur dynamiken fungerar på kvinnofängelser, men åtminstone CA kommer ju att tillbringa sin fängelsevistelse med likasinnade där hans brott knappast sticker ut från mängden.
För att de intagna kommer med 100% sannolikhet få veta vem den nya internen är och vad denne har gjort sig skyldig till. Oavsett kön så är det ingen som vänder kinden till när det kommer till pedofiler på kåken.
Citera
2020-02-05, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorSvartPenis
För att de intagna kommer med 100% sannolikhet få veta vem den nya internen är och vad denne har gjort sig skyldig till. Oavsett kön så är det ingen som vänder kinden till när det kommer till pedofiler på kåken.
Du började tidigare med din trolltråd om att du suttit i USA och nu fortsätter du med att låtsas veta hur det är på svenska fängelser. Som jag tydligt sade innan, så sitter man som pedofil i Sverige på egna avdelningar med andra pedofiler och sexualbrottslingar. Så länge du inte har gjort medialt uppmärksammat, tänk dig någon som Anders Eklund, och/eller skryter om dina brott framför andra, så kommer du inte att ha några som helst problem i svenskt fängelse som pedofil.
Citera
2020-02-05, 11:13
Medlem
Epimetheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savsjoskvaller
Fup eller inte. Dom lär ju inte vara oskyldiga någon av dom med tanke på deras långa häktningstid.
Va lite realistisk
Den långa häktningstiden betyder ingenting.
Det kan vara så enkelt som att man inväntar svar från NFC som drar ut på tiden.
Att dom sitter häktade på sannolika skäl behöver inte heller betyda något.
Man tar nog inga som helst risker att sumpa chansen i sådana här fall, därför häktas de misstänkta under hela utredningen om barnens berättelse är trovärdiga.
Det behövs inte ens fysiska bevis, det räcker med att man gjort fynd som skickats på analys för att de misstänkta gärningsmännen ska bli häktade tills provsvaren kommer.
Citera
2020-02-05, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epimetheus
Den långa häktningstiden betyder ingenting.
Det kan vara så enkelt som att man inväntar svar från NFC som drar ut på tiden.
Att dom sitter häktade på sannolika skäl behöver inte heller betyda något.
Man tar nog inga som helst risker att sumpa chansen i sådana här fall, därför häktas de misstänkta under hela utredningen om barnens berättelse är trovärdiga.
Det behövs inte ens fysiska bevis, det räcker med att man gjort fynd som skickats på analys för att de misstänkta gärningsmännen ska bli häktade tills provsvaren kommer.

Där tror vi olika.
Citera
2020-02-05, 11:57
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritiofPiraten
Du började tidigare med din trolltråd om att du suttit i USA och nu fortsätter du med att låtsas veta hur det är på svenska fängelser. Som jag tydligt sade innan, så sitter man som pedofil i Sverige på egna avdelningar med andra pedofiler och sexualbrottslingar. Så länge du inte har gjort medialt uppmärksammat, tänk dig någon som Anders Eklund, och/eller skryter om dina brott framför andra, så kommer du inte att ha några som helst problem i svenskt fängelse som pedofil.
Du har inte ens läst min tråd, eller hur? Det är det enda skälet till varför du kallar det för en trolltråd. Men du är inte den första som har sagt det och personligen så bryr jag mig inte om dina åsikter.

Jag har aldrig påstått att jag vet hur det är att sitta i ett svenskt fängelse. Jag sa bara att de som sitter där kommer att få reda på vad de har gjort.
Citera
2020-02-05, 13:42
Medlem
Epimetheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savsjoskvaller
Där tror vi olika.
Jag tror inte. Jag vet.

Jag har ett specifikt fall i åtanke där misstänkt gm. satt häktad tre månader i väntan på utlåtande från NFC och utan förvarning blev släppt och helt friad från misstankar samma dag provsvaren kom.
Den personen blev omhäktad på sannolika skäl gång på gång enbart på grund av att ett barn berättade för poliserna det dennes mormor sagt att h*n skulle säga, då det låg en konflikt några år tillbaka i tiden samt att misstänkte gm. nyligen ärvt en stor summa pengar som barnets mamma och mormor ville åt.

Nu vet jag dock inte ett jävla piss om just det här fallet, men jag vet en del om hur processen går till, och hur polisen och åklagaren arbetar vid misstanke om brott.

Allt jag säger är att en lång häktningstid och sannolika skäl inte betyder att polisen har gott om bevis.
Citera
2020-02-05, 13:52
Medlem
AquaBears avatar
Sammanfattning, någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in