2020-04-15, 17:23
Medlem
Krakowskis avatar
2 dagar till eventuell omhäktning , någon som vet nåt nytt ?
Citera
2020-04-19, 11:05
Medlem
CodeCrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakowski
2 dagar till eventuell omhäktning , någon som vet nåt nytt ?
Allt skjuts upp hela tiden för hon påstår att hon har blivet tvingad till allt. Om hon inte skulle göra det så skulle hon åka på mer stryk av sin kille. Allt är bara bullshit.
Citera
2020-04-19, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CodeCrew
Allt skjuts upp hela tiden för hon påstår att hon har blivet tvingad till allt. Om hon inte skulle göra det så skulle hon åka på mer stryk av sin kille. Allt är bara bullshit.

Vilket luder. Så man säljer hellre sina barn än tar stryk? Bra morsa där.
Citera
2020-04-20, 13:14
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AinaGris
Vilket luder. Så man säljer hellre sina barn än tar stryk? Bra morsa där.
Exakt min tanke med. Vilken jävla hjältinna.
Citera
2020-04-20, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Exakt min tanke med. Vilken jävla hjältinna.

Ja hon blir inte årets mamma iaf
Citera
2020-04-20, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AinaGris
Ja hon blir inte årets mamma iaf

Det blir hon knappast, men det kanske kan vara på sin plats att spara lite galla tills fakta kommer fram, eller vet du att CC kom med en objektiv sanning med sitt ostyrkta påstående? Inte alls omöjligt att det finns individer med ett egenintresse att förminska "pojkvännens" roll.
Citera
2020-04-22, 14:20
Medlem
Hon är absolut inte oskyldig. Då hade hon varit släppt nu och hon blev kvar i häktet tydligen.
Nästa datum är 4 maj.
Citera
2020-04-22, 21:18
Medlem
Snart har alltså de två huvudmisstänkta suttit inlåsta i varsin cell på häktet i Jönköping i ett halvår? Undrar hur man hade mått efter ett halvår i en cell på 7 kvadratmeter, jag hade förmodligen erkänt oavsett om jag varit skyldig eller inte.
Citera
2020-04-23, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
Snart har alltså de två huvudmisstänkta suttit inlåsta i varsin cell på häktet i Jönköping i ett halvår? Undrar hur man hade mått efter ett halvår i en cell på 7 kvadratmeter, jag hade förmodligen erkänt oavsett om jag varit skyldig eller inte.

Det är helt säkert mer än bara ord som de har som bevis, en försvarsadvokat hade fått ut henne för länge sedan om inga bevis överhuvudtaget finns.
Citera
2020-04-24, 16:01
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det är helt säkert mer än bara ord som de har som bevis, en försvarsadvokat hade fått ut henne för länge sedan om inga bevis överhuvudtaget finns.

Kan bli svårt för henne vilken advokat hon än har...
Obligatorisk häktning.https://www.youtube.com/watch?v=ItA5oUKJOU0
Obligatorisk häktning - När man häktas utan särskilda häktningsskäl!
Obligatorisk häktning är en bevislättnadsregel för åklagaren i samband med häktningar för brott (misstänkta brott) där minimistraffet är 2 års fängelse.
Citera
2020-04-26, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Kan bli svårt för henne vilken advokat hon än har...
Obligatorisk häktning.https://www.youtube.com/watch?v=ItA5oUKJOU0
Obligatorisk häktning - När man häktas utan särskilda häktningsskäl!
Obligatorisk häktning är en bevislättnadsregel för åklagaren i samband med häktningar för brott (misstänkta brott) där minimistraffet är 2 års fängelse.

Men åklagaren måste ändå ha några bevis, hade åklagaren inte haft några bevis så hade hon ju blivit släppt.
Åklagaren kan ju inte bara häkta och åtala en random mamma hur som helst.
Hade den mamman varit helt oskyldig och det inte funnits något bevis så hade en försvarsadvokat fått ut henne.
Citera
2020-04-26, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Men åklagaren måste ändå ha några bevis, hade åklagaren inte haft några bevis så hade hon ju blivit släppt.
Åklagaren kan ju inte bara häkta och åtala en random mamma hur som helst.
Hade den mamman varit helt oskyldig och det inte funnits något bevis så hade en försvarsadvokat fått ut henne.

Det är helt riktigt som du säger. Hade hon varit oskyldig och saknad bevisning hade hon blivit släppt för längesen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in