2020-01-29, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Välkommen till Flashback, där trådsanningar är standard och inget att bry sig om tills de blivit verifierade eller dementerade. Du verkar känna denna Erika, kan du berätta mer?

Ja berätta gärna mer om Erika. Ska bli en spänning att läsa
Citera
2020-01-29, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AinaGris
Kan inte EW förvara sig själv? Det är egentligen min fråga nu. Eller du kanske är henne personliga livvakt?
Eller förmodligen bara ännu en lösdrivare.
Kan du motbevisa att hon INTE har ett finger med i detta?
Erika är ju duktig på att spela gangster så vart är hon nu?
När hon blev dömd för nån patetisk misshandel var det mycket gap på henne om alla som har respekt för henne .
Så varför dementerar hon inte själv? Den livsfarliga

EW kan säkert försvara sig själv, inget jag står för, känner henne bara o vet vem hon är till skillnad från vissa andra. Väldigt enkelt att motbevisa dig då det inte finns några anklagelser hos polisen om detta när det gäller Ew. Så frågan hoppar tillbaka åt dig, Dina bevis som aldrig kommer och du har aldrig nämnt vad för bevis eller något utan enbart skrivit dittan och dattan. Du kanske faktiskt borde bli Polis ”ainagris” Och kanske lära dig att bevismaterial måste finnas och Att ”förtal” existerar i denna värld , Då jag vet att detta som sagt polisanmält. Tack o Hej!
Citera
2020-01-29, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lusen21
EW kan säkert försvara sig själv, inget jag står för, känner henne bara o vet vem hon är till skillnad från vissa andra. Väldigt enkelt att motbevisa dig då det inte finns några anklagelser hos polisen om detta när det gäller Ew. Så frågan hoppar tillbaka åt dig, Dina bevis som aldrig kommer och du har aldrig nämnt vad för bevis eller något utan enbart skrivit dittan och dattan. Du kanske faktiskt borde bli Polis ”ainagris” Och kanske lära dig att bevismaterial måste finnas och Att ”förtal” existerar i denna värld , Då jag vet att detta som sagt polisanmält. Tack o Hej!
Men orka.

Påståendena om att denna Erika är inblandad:
Citat:
Stämmer ryktet som sägs i Sävsjö att Er*ka walt*r är häktad igen pga stärkt bevisning mot henne? Sagt av hennes egna vänner.
Citat:
Verkar vara Eri*a Walt*r det pratas om. =ke
Citat:
Så vitt jag hört sitter Erika Walter, Carita Lööf och nån snubbe häktade.
Ingen annan än du har tolkat det som tvärsäkra fakta. Ingen. Jag har ingen aning om vem människan är men helt stabilt umgänge verkar hon ju inte ha, det har du fått fram. Tagga ner lite nu.
Citera
2020-01-29, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Men orka.

Påståendena om att denna Erika är inblandad:

Ingen annan än du har tolkat det som tvärsäkra fakta. Ingen. Jag har ingen aning om vem människan är men helt stabilt umgänge verkar hon ju inte ha, det har du fått fram. Tagga ner lite nu.

Det jag ser du citerar är Ainagris kommentarer, Hens så kallade” bevismaterial” utgår ifrån Saker hen ska ha hört själv. Vilket är skitsnack som hittats på medans Ainagris har skrivit. Vi kan inte bygga fakta utan vara Källkritiska, för är Ainagris verkligen en så trolig källa? Vi kan inte utgå ifrån Ainagris Egna ord att hon helt plötsligt har dåligt umgänge, eller att hon Är anklagad för detta förutom ”Ainagris” egna ord och slutsatser.
Citera
2020-01-29, 12:18
Medlem
Citat:
Vi kan inte utgå ifrån Ainagris Egna ord att hon helt plötsligt har dåligt umgänge, eller att hon Är anklagad för detta förutom ”Ainagris” egna ord och slutsatser.
Precis. Det är ju det jag skriver. Ingen har tagit Ainagris frågor om Erikas inblandning som en intäkt för att det är en oomkullrunkelig sanning. Förutom du då kanske.
Citera
2020-01-29, 12:37
Medlem
Citat:

Vad du tjatar om polisanmälan. Tror ni det skrämmer mig?
Tjata på du.. Och polisanmäl på.
Citera
2020-01-29, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Precis. Det är ju det jag skriver. Ingen har tagit Ainagris frågor om Erikas inblandning som en intäkt för att det är en oomkullrunkelig sanning. Förutom du då kanske.

Ni får tro vad ni vill och skydda vem ni vill.
Personligen skyddar jag inte sexualförgripare
Citera
2020-01-29, 19:19
Medlem
Nu vill jag inte lägga mig i huruvida informationen är sann eller falsk, men vill bara påpeka att det OM det nu är så att EW inte är skyldig till något, så är det vansinnigt att påstå detta på Flashback.

Det är liksom inte som att säga att "Kalle skickade dickpics till 50 kvinnor" eller att "Pelle frågade inte om lov innan han tafsade på sin tjej" - det är anklagelser om grov våldtäkt av småbarn det handlar om, det är RIKTIGT vidrigt, om inte DET vidrigaste brottet som går att genomföra.
Mördare ser ner på dessa, våldtäktsmän ser ner på dessa, de värsta av de värsta ser ner på dessa.
Hatet som sexbrott mot barn genererar går nog inte att nå med något annat brott.

AinaGris, inget illa menat, ta inte åt dig om du inte vet att du borde det
Citera
2020-01-29, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttBekymmerJagHar
Nu vill jag inte lägga mig i huruvida informationen är sann eller falsk, men vill bara påpeka att det OM det nu är så att EW inte är skyldig till något, så är det vansinnigt att påstå detta på Flashback.

Det är liksom inte som att säga att "Kalle skickade dickpics till 50 kvinnor" eller att "Pelle frågade inte om lov innan han tafsade på sin tjej" - det är anklagelser om grov våldtäkt av småbarn det handlar om, det är RIKTIGT vidrigt, om inte DET vidrigaste brottet som går att genomföra.
Mördare ser ner på dessa, våldtäktsmän ser ner på dessa, de värsta av de värsta ser ner på dessa.
Hatet som sexbrott mot barn genererar går nog inte att nå med något annat brott.

AinaGris, inget illa menat, ta inte åt dig om du inte vet att du borde det

Tar inte åt mig och du har helt rätt
Citera
2020-01-30, 15:52
Medlem
Dom tömmer hennes lägenhet just i detta nu
Citera
2020-01-30, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugomannen80
Dom tömmer hennes lägenhet just i detta nu