2020-02-02, 22:27
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
CA bor såvitt jag vet inte i lägenhet, utan i villa. Om någon av de tre personer som omnämnts i den här tråden fått sin lägenhet tömd så borde det alltså vara CL eller EW.

CA äger ett hus med sin mor, med varsin lägenhet på varje plan.
Citera
2020-02-02, 23:07
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Snacka om att göra sig skyldig innan dom. Vanlig anledning till drog/kriminellt -återfall förövrigt, att sakna bostad när man muckar.

Sen ska lägenheten betalas under tiden och det var nog lika bra att göra sig av med den redan nu då hon sannolikt ändå aldrig kommer kunna bo där igen.
Citera
2020-02-02, 23:35
Medlem
Är det någon som vet när åtal skall väckas? Otroligt tyst i media kring detta!!!
Citera
2020-02-04, 08:14
Medlem
Jag menar naturligtvis CL lägenhet.
Citat:
Ursprungligen postat av overwhat
Du skriver att de tömde HENNES lägenhet men längre upp skriver du att de tömde CA s lägenhet. CA är hans initialer .
Citera
2020-02-04, 08:15
Medlem
Jag menade naturligtvis CL lägenhet.
Citera
2020-02-04, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savsjoskvaller
Jag hoppas att du vet vad du skriver och att du vet vem du försvarar.
Att du är helt säker på vad som är rätt och fel.
EW har ett finger med i spelet vare sig du gillar t eller inte.

Anmäl mig också om ni vill. Lär bli fler!

Jag känner också EW Precis som du, Men jag vet dock att hon inte har något alls med detta att göra. Så De e nog du snarare som borde veta va du skriver o vem du anklagar.
Citera
2020-02-04, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katten098765
Jag känner också EW Precis som du, Men jag vet dock att hon inte har något alls med detta att göra. Så De e nog du snarare som borde veta va du skriver o vem du anklagar.

Om hon vetat vad som pågick och inte slagit ihjäl peddoludret eller ringt snuten är det lika illa som att föregripa sig på barnet
Citera
2020-02-04, 16:56
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Ingen av dessa missfoster kommer få det lätt på kåken. Men de ser ut att vara alldeles för inavlade för att själva inse det. Jag brukar inte önska livet ur folk men jag hoppas någon spräcker skallen på de som är skyldiga till detta, alternativt att de tar sig själva av daga.
Citera
2020-02-04, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorSvartPenis
Ingen av dessa missfoster kommer få det lätt på kåken. Men de ser ut att vara alldeles för inavlade för att själva inse det. Jag brukar inte önska livet ur folk men jag hoppas någon spräcker skallen på de som är skyldiga till detta, alternativt att de tar sig själva av daga.

Håller med dig, sån ”mobb-mentalitet” med högafflar och arga folkgrupper som vrålar ”häng ut!” på flashback är jag ofta emot, tycker de flesta brottslingar förtjänar en andra chans efter att straffet är sonat, men just när det gäller brott mot barn, framförallt om det nu är grov våldtäkt, så är jag helt med i mobben.
Citera
2020-02-04, 17:31
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttBekymmerJagHar
Håller med dig, sån ”mobb-mentalitet” med högafflar och arga folkgrupper som vrålar ”häng ut!” på flashback är jag ofta emot, tycker de flesta brottslingar förtjänar en andra chans efter att straffet är sonat, men just när det gäller brott mot barn, framförallt om det nu är grov våldtäkt, så är jag helt med i mobben.
Helt klart. Dock så kan det vara intressant att veta vem personen bakom gärningen är. Men när det är riktigt vidriga brott där det handlar om en serie av djurplågeri eller våldtäkt mot barn så ska ingen nåd visas. Bränn de på bål, kasta de ut från bergsklippor, skända deras namn, kropp och minne - för alltid!
Citera
2020-02-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Om hon vetat vad som pågick och inte slagit ihjäl peddoludret eller ringt snuten är det lika illa som att föregripa sig på barnet

Exakt så jag tänker. Synd att hennes mobb av inavlade kompisar här inne inte fattar det.
Hon är "oskyldig" för hon har ju kanske inte just förgripit sig på barnen.

Dummaste jag hört.
Citera
2020-02-04, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorSvartPenis
Ingen av dessa missfoster kommer få det lätt på kåken.
Vad får dig att tro det? De finns mig veterligen inga sexualbrottsavdelningar för kvinnor och jag vet inte riktigt hur dynamiken fungerar på kvinnofängelser, men åtminstone CA kommer ju att tillbringa sin fängelsevistelse med likasinnade där hans brott knappast sticker ut från mängden.
Senast redigerad av FritiofPiraten 2020-02-04 kl. 19:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in